Als je ze aanraakt, ga je toch al dood? Dat is tenminste wat ik begreep.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Maisnon het volgende:
Schijnbaar kun je die epic creatures vermoorden, iemand al een poging gedaan?
...in de creature fase...
Omg dat filmpje ziet er veel cooler uitquote:Op donderdag 4 september 2008 20:57 schreef ethiraseth het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5748685702138041968&vt=lf&hl=de
Deze video laat Spore zien zoals het ergens in 2005/2006 werd getoont. Dit terugziend is hetgeen we gekregen hebben helemaal om te huilen. Het spel had zo bizar veel potentie, en wat we krijgen is een verschrikkelijke afzwakking ervan.
Op het moment dat je naar de tribal fase kan heb je zo'n 100 health. Dat kan je wel iets upgraden maar is nutteloosquote:Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef Bensel het volgende:
jij hebt euhm, iets van 30 health in creature fase, en je valt die epics aan, die 1000 health hebben. Iets zegt me dat je toch heel vaak dood zult gaan
Met easy is het zeker te doen met 12 man sterk. (tribal)quote:Op donderdag 4 september 2008 22:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Op het moment dat je naar de tribal fase kan heb je zo'n 100 health. Dat kan je wel iets upgraden maar is nuttelooswant die epic heeft je toch in 2 keer dood. Of je moet het naar de 200 weten te krijgen wat me sterk lijkt.
Ik heb zelf al een paar pogingen gedaan en ik heb ze in een keer tot 750 kunnen brengen met mijn Killerstromboli's die er lief uitzien maar alle combat stats 5 hebben
Op dat moment is wel m'n hele pack dood
Een andere mogelijkheid is misschien met allemaal sterke rogues in een pack.
Het schijnt een achievement te zijn....
Wat sowieso werkt is spugen en wegvliegenMaar daar doe je telkens maar 2 of 3 schade mee. Zodra je uit combat gaat en het beest is ineens te ver weg respawned ie met 1000 health.
Leuke challenge
Wow! Inderdaad zeg! Onderwater enzo! Erg gaaf!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg dat filmpje ziet er veel cooler uit
[offtopic] Weet je wie nog gaver is! Dwight Kurt Schrute IIIquote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wow! Inderdaad zeg! Onderwater enzo! Erg gaaf!
Ik vind het vooral jammer dat het zo een kut spel isquote:Op donderdag 4 september 2008 22:55 schreef Sickert het volgende:
Wat erg jammer is is dat je als herbivoor vrij weinig kans maakt
Maaarrrr zoals ik al zeiquote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Met easy is het zeker te doen met 12 man sterk. (tribal)
Je moet goed opletten wat ze doen (zoom desnoods wat in), en ze nadoen, dan zal het balkje veul sneller vollopen. Zingen is vrij makkelijk te zien maar poseren, charmeren en dansen wat moeilijker. Alles nadoen kan alleen als je ook echt alles hebt maargoedquote:Op donderdag 4 september 2008 21:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad, is soms wel erg lastig. Heb de help eens gelezen maar idd.. je moet op het ritme letten en hun prestatie evenaren of overtreffen.
Dat is overdrevenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:04 schreef NED het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat het zo een kut spel is
Bedenk me eigenlijk net, dat onderwatergebeuren zal vast wel in een expansionpack komenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wow! Inderdaad zeg! Onderwater enzo! Erg gaaf!
Het is gewoon een soort na-apenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb hem ook, maar ligt het aan mij of gaat dat 'allies worden' heel moeilijk? Die simpele wezentjes zijn makkelijk allies, maar eentje die zo'n 'verbaasd'-status heeft is gewoon niet te doen.
Het gaat er toch om dat je op hun ritme meespeelt, of niet?
zelfs met een pack van 4 met allen 49 health ga ik dat niet proberenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Maisnon het volgende:
Schijnbaar kun je die epic creatures vermoorden, iemand al een poging gedaan?
...in de creature fase...
Klopt, dat is al behoorlijk zeker. Net als bijvoorbeeld een Flora-editor.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Bedenk me eigenlijk net, dat onderwatergebeuren zal vast wel in een expansionpack komen
repetetief en toch boeiend genoeg om mij uren achter m'n pc te houden :Squote:Op vrijdag 5 september 2008 00:54 schreef Discovered het volgende:
Hij is een beetje saai. Je moet echt niet langer dan een uur spelen anders zoek je het niet. Maar het is echt een leuk spel. Lijkt een beetje op Viva Pinata...
Score : 7.5/10
Ieder zijn smaak, word namelijk saai als je steeds zelfde dingen moet doen. Mjaaa mijn mening.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
repetetief en toch boeiend genoeg om mij uren achter m'n pc te houden :S
dat zeg ik: repetetief..quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:00 schreef Discovered het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, word namelijk saai als je steeds zelfde dingen moet doen. Mjaaa mijn mening.
Studeer jij GYMNASIUM?quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik: repetetief..
en toch vind ik em intressant genoeg om door te spelen
uiteraard zijn het meningen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:31 schreef Discovered het volgende:
[..]
Studeer jij GYMNASIUM?
WTF = repetetief ???
Die kleding is voor stats in de creature fase. Mijn beest past ook geen masker, maar nu heb ik hem gewoon in het klein op zijn buik geplaktquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:18 schreef waterkippie het volgende:
Snapt iemand trouwens waarom je van die vage kleding voor je beesten hebt? Mijn hert/vlinder/hagedis past echt geen hoed op zn hoofd ofzo en schouders heeft ie ook niet.
Probleem is bekend bij EA, als je het topic had doorgelezen was je erachter dat je niet de enige bent.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:30 schreef VeerMans het volgende:
In het opstartscherm waar je een account moet maken krijg ik: "De registratiesleutel die is gebruikt voor de installatie van dit spel kan niet worden bevestigd"
Is mijn regkey niet goed ofzo? Ik heb er toch echt 55 euro voor afgetikt
Ik kon gisteren ook niet inloggen, maar vanochtend (rond half 10) ging het prima. Had al wel een account van de trial.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voorlopig is er denk ik nog geen oplossing voor de inlogproblemen, EA kennende. Maar offline spelen geeft denk ik ook genoeg bevrediging, zeker in een eerste game.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef Droomert het volgende:
Als vriendlief zo thuis komt, even hem Spore laten halen.
* Droomert ziekjes is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |