Ben hier ook helemaal mee eens wat een teleurstelling. Dat ze niet veel diepgang er in zou zitten had ik wel verwacht maar die eerste 4 fases waren saai. een grote herhaling.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:50 schreef Dennis_enzo het volgende:
verhaal
Uurtje of 10, 12. Civ ben je zo doorheen omdat het inderdaad repetitief en simpel is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
in hoeveel tijd heb je dit bereikt?
ik zit na 8 uur nogsteeds in de tribal fase
Pik gewoon een bestaand ontwerp?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef LoggedIn het volgende:
dat gezeik met het vormgeven van huisjes en wagentjes vind ik maar niks iddZe hadden daar gewoon een generator voor moeten bouwen
Als je op de "select" knop in je koopmenu van je stad klikt, kan je alle ontwerpen kiezen die in je sporepedia staan.quote:
ik kom altijd dna points te kortquote:Op zondag 7 september 2008 00:15 schreef uwbftp het volgende:
Ik vind de space phase wel erg leuk.. dat zou opzich (uitgebreid) al een goede game zijn. Ik vond de tribal phase erg kort aandoen... je werkt gewoon village voor village af en dan ben je klaar, geen moeite.. zelfs niet op Hard.
Het meeste verdoe ik mijn tijd in de editor, ben toch best creatief aangelegd merk ik nu
is eerder ook al gezegd maar je moet je vrienden nogmaals impressen (door te dansen/zingen etc)quote:Op zondag 7 september 2008 00:22 schreef Flaccid het volgende:
Hoe kan je in Spore met meerdere wezens tegelijk aanvallen. Ik ben net aan land gegaan en 1x gemigreert.
Hm, als je iets meer DNA bij elkaar hebt geraapt krijg je dadelijks slots om wezens bij je groep te voegen... maar dat is puur van dat ze je volgen en niet meer. pas bij de tribal phase kan je echt rts-style selecten enzo.quote:Op zondag 7 september 2008 00:22 schreef Flaccid het volgende:
Hoe kan je in Spore met meerdere wezens tegelijk aanvallen. Ik ben net aan land gegaan en 1x gemigreert.
ow ja.. je moet idd eerst slimmer wordenquote:Op zondag 7 september 2008 00:26 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Hm, als je iets meer DNA bij elkaar hebt geraapt krijg je dadelijks slots om wezens bij je groep te voegen... maar dat is puur van dat ze je volgen en niet meer. pas bij de tribal phase kan je echt rts-style selecten enzo.
Ja ok, maar het is niet allemaal erg hoogstaand bedoelde ikquote:Op zondag 7 september 2008 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ow ja.. je moet idd eerst slimmer worden
maar ze volgen je niet alleen, ze helpen ook aanvallen
Nopequote:Op zondag 7 september 2008 00:41 schreef Symn het volgende:
ik dacht dat je je wezen custom kon painten maar dat kan niet.... elk onderdeel apart zegmaar, dat kon in de losse creature creatortoch wel??
Dat kan wel in de building/vehicle/ufo editor.quote:Op zondag 7 september 2008 00:41 schreef Symn het volgende:
ik dacht dat je je wezen custom kon painten maar dat kan niet.... elk onderdeel apart zegmaar, dat kon in de losse creature creatortoch wel??
Of: POKEMON!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 september 2008 00:55 schreef DeHovenier het volgende:
Of de dinosaurussen, of the monsters van Morrowind
Ik zag die pikachu. Kan je dan toch zelf part voor part kleuren?quote:Op zondag 7 september 2008 01:09 schreef uwbftp het volgende:
Haha, iemand heeft al wat W40k dingen zitten 'converten'
En een aantal pokemons zijn al gemaakt zag ik op een sporecast.
Die creator lijkt erg simpel op het oog maar je kunt er echt veel mee!
Trouwens, ik vernietigde een planeet met wat wezens die in de tribal phase zaten te klooien (Ik had de keuze uit een monolith droppen of een bom, die keuze was snel gemaakt) maar ik voelde me best rot achteraf.. omg wat doet dit spel met me
Jawel, sommige monsters die ik tegenkwam in de creaturefase zijn door andere spelers gemaakt. Dat zijn wel normale monsters, penismonsters enzo worden geblokt door EA.quote:Op zondag 7 september 2008 01:20 schreef Breiniak het volgende:
Hebben jullie al speciale creaties van andere spelers gezien? Als penismonsters bijvoorbeeld? Ik spreek dus over in-game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |