... ik hou het voortaan inderdaad weer gewoon bij consoles.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
PC gaming is dan ook voor de elite he. De andere nepgamers hebben alleen een console.
De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
PC gaming is dan ook voor de elite he. De andere nepgamers hebben alleen een console.
Op de pc hé!!1quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ja en Tetris en Klaverjassen enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .
Ik noem een project gotham 4 een GTA 4 (die ergens in november pas verschijnt voor de pc) een Forza Motorsport enz enz
Wat kan jij jezelf tegenlullen zeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .
Ik noem een project gotham 4 een GTA 4 (die ergens in november pas verschijnt voor de pc) een Forza Motorsport enz enz
Je hebt volgens mij een fail systeem aangezien Far Cry supervet jeweetzelf is op de PCquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Yi-Long het volgende:
Goh.... paar jaar geleden Far Cry eens gedownload, was toen erg leuke game. Niet veel gespeeld (tot de boot zeg maar), maar wel goed bevallen.
Dus vandaag zag ik hem liggen in de winkel. Meegenomen. Even installeren. Alles op 'HIGH' natuurlijk, want is een oude game en ik heb een redelijk nieuwe pc.
Ja hoor.... alleen maar blauw en je kunt niet verder kijken dan 3 cm voor je neus. Je ziet geen ene fuck. Nu dus maar weer een patch downloaden van de officiele website en hopen dat het iets oplost straks.
-zucht-
PC gaming: je wordt er zo verdomd moe van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |