Het is een diesel dat is nog geen 25k per jaar wat eigenlijk al te weinig is om diesel te rijden.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:56 schreef Schimmetje het volgende:
wegenbelasting is 62 euro per 3 maanden.
Ik kan je nu alvast verklappen dat het per maand is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Schimmetje het volgende:
Nee volgens mijn afschrift. Ik heb in mijn arm geknepen, dus ik ben gewoon wakker. Kan morgen wel een screenshot maken, als je het echt moeilijk te geloven vindt
Dan wil ik de rechterspeaker, de rubbere stroken boven op het dak, de plastic omlijsting van je midden console.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef djjumbo het volgende:
Ik heb intresse in je deur, mocht je hem in onderdelen weg doen
je mag die deur voor 2000 euro hebben, krijg je er gratis een polo bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef djjumbo het volgende:
Ik heb intresse in je deur, mocht je hem in onderdelen weg doen
Ik heb dezelfde auto (ook SDI) ook in Lelystad, maar heb alleen een deur nodig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:48 schreef Schimmetje het volgende:
[..]
je mag die deur voor 2000 euro hebben, krijg je er gratis een polo bij
Hij gaat niet in onderdelen weg, er is wel weer 100 euro van de prijs af.
een goed bod valt over te praten
Hoeveel ben je per maand kwijt aan verzekering en belasting?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef Schimmetje het volgende:
komt in de buurt, voor 300 euro meer heb je een leuk, goedkope auto
Jij biedt dus 1300 voor je eigen autoquote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef steve-urkel het volgende:
Ben op zoek dus naar een nieuwe auto, waarbij eigenlijk weinig onderhoud nodig is.
Bij deze een voorzichtig bod van 1300, dit betreft het verkopen van mijn eigen auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |