neuh, volgens mij ben ik al een keer gematst met lemonparty.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe eens een goatse posten dan?
<sick minded mode>quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, volgens mij ben ik al een keer gematst met lemonparty.
mail sturen, zo werkt het altijdquote:Op woensdag 3 september 2008 22:21 schreef Hymen_Copter het volgende:
als je goatze plaatst, das 48 uur he, moet je daarna mail sturen of automatisch unbanned?
modjes hebben het te druk met het innen van de note bonussenquote:
Jij hebt ervaringquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef beverton het volgende:
[..]
mail sturen, zo werkt het altijd
tja nu ze bergen met euro's binnen krijgen om even wat behind-the-scene info vrij te geven, kunnen de oudere mods een dagje vrij nemen en kunnen er weer nieuwe onbetaalde mods aangenomen worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
modjes hebben het te druk met het innen van de note bonussen
gewoon ff een tubgirl postenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:23 schreef Hymen_Copter het volgende:
mail sturen is weer zo gay,, joh ik heb nogsteeds 0 notesze doen het erom
Mwahahahahaaaa, je hebt niet eens een welkoms-note gehad!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:23 schreef Hymen_Copter het volgende:
mail sturen is weer zo gay,, joh ik heb nogsteeds 0 notesze doen het erom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |