Het betekent iig wel dat het een non-artiest is.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat de teksten niet goed zijn
Omdat ie z'n eigen teksten niet schrijft?? Wat een boutopmerking...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het betekent iig wel dat het een non-artiest is.
Ieder z'n mening, maar je 2e opmerking begrijp ik niet...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Heathen. het volgende:
Het woord "marco borsato" is pas een bout opmerking
+ "Waar ga je naar toe?"
- "Marco Borsato"
+ "Wat gaan we eten vanavond?"
- "Marco Borsato"
+ "Wat luister je?"
- "Marco Borsato"
Het gaat over marco borsato en je kan hem geen credits geven voor de tekst aangezien hij het zelf nieteens schrijft. Dat wilde ik er dus mee zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:26 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Omdat ie z'n eigen teksten niet schrijft?? Wat een boutopmerking...
Dat krijg je als je je gehoorapparaat niet goed afstelt.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
Marco zingt als een zigeuner met sperma in z'n oog.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:53 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je gehoorapparaat niet goed afstelt.
Bij Marco Borsato kan je gehoorapparaat maar beter niet werkenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:53 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je gehoorapparaat niet goed afstelt.
Maar dan mis je zoveel mooisquote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Bij Marco Borsato kan je gehoorapparaat maar beter niet werken
Wil je dat nóóit meer doen!!?!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Want ik verdien lekker meer als jullie! Hahahaha, victoryROFLCOPTER!
vind ik het nog steeds geen hoogstaande teksten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef On het volgende:
[..]
Het gaat over marco borsato en je kan hem geen credits geven voor de tekst aangezien hij het zelf nieteens schrijft. Dat wilde ik er dus mee zeggen.
Eerder: "Kijk mij met mijn door stylistes uitgekozen look voorgeschotelde liedjes lallen voor infantielen die het toch wel kopen".quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Want ik verdien lekker meer als jullie! Hahahaha, victoryROFLCOPTER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |