de speaker is wel handig alles niet voor herriequote:Op woensdag 3 september 2008 18:44 schreef Tellorian het volgende:
Eigenlijk zouden we de telefoonfabrikanten een verzoek moeten sturen, we kunnen altijd vragen of toekomstige modellen GEEN speaker meer ingebakken krijgen.
Soort bestandsnaambeveiliging? Of democratische besturing via bluetooth, zodat anderen kunnen stemmen over het volume? Of een sensor waarmee de telefoon kan zien of hij zich in een openbare ruimte bevindt?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:45 schreef dagdag het volgende:
[..]
de speaker is wel handig alles niet voor herrie
IQ-checkquote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Soort bestandsnaambeveiliging? Of democratische besturing via bluetooth, zodat anderen kunnen stemmen over het volume? Of een sensor waarmee de telefoon kan zien of hij zich in een openbare ruimte bevindt?
whehehe Solliciteer bij SamsungMobilequote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Soort bestandsnaambeveiliging? Of democratische besturing via bluetooth, zodat anderen kunnen stemmen over het volume? Of een sensor waarmee de telefoon kan zien of hij zich in een openbare ruimte bevindt?
Ik zie ze beide liever vandaag dan morgen doodquote:Op woensdag 3 september 2008 18:53 schreef jorisvt het volgende:
liever van dat hardcore spul dan van die mocro`s met scheitmuziek. (hardcore is trouwens ook bagger daar nie van)
Wat van gewoon 'niet' doen? Ik heb d'r wel eens aan gedacht om het gewoon terug te doen, alleen ik kon het niet opbrengen om het besef van normen en waarden neer te leggen. Het is gewoon egoïstisch, denken dat iedereen jouw muziek wil horen. Neem gewoon wat oortjes, en zet die ook niet op standje gehoorbeschadiging...quote:Op woensdag 3 september 2008 18:53 schreef jorisvt het volgende:
liever van dat hardcore spul dan van die mocro`s met scheitmuziek. (hardcore is trouwens ook bagger daar nie van)
Met Vanilla Ice!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:49 schreef marcel-o het volgende:
Hardcore uit een mobiel?dat is een belediging van de muziek..
Ruk&Bef is nog veel erger uit zo'n scherp tweetertje. en maar tranga proberen te zijn.
vroegâh ahd je gewoon een gettoBlaster op je schouder
[..]
whehehe Solliciteer bij SamsungMobile![]()
hardstyle is koningquote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef xyz147 het volgende:
En ik maar denken dat hardstyle nu de BOMB was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |