quote:
Ik zou niet stoppen, wel toeteren! 14.gifquote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef Gummibeer79 het volgende:
En hier stond ze dan, verdrietig, alleen, koud en nat te wezen.
Zou je d'r geen medelijden mee krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef Gummibeer79 het volgende:
[ afbeelding ]
Die bied je toch een warm plekje in je auto aanquote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ik zou niet stoppen, wel toeteren! 14.gif
Het vergt wat lef maar je moet gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:29 schreef Helgi het volgende:
Hoiik was gister buiten aan het lopen (ik kwam terug van de bakker
![]()
) en opeens ging het keihard regenen dus ik denk ik ga maar snel naar huis. Toen kwam ik bij een oversteekplaats waar ik voorrang had, komen er iets van 30 auto's aan en NIEMAND geeft mij voorrang en toen was ik hartstikke nat. Dat is toch asociaal??
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Helgi, misschien begrijpen we he beter als je een foto van jezelf in natte kleren post
Juist dan moet je doorlopen, want dan weet hij niet zeker of je wel of niet gaat lopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef Helgi het volgende:
Hmmm ja maar soms denk ik ik ga gewoon lopen maar dan rijden ze gewoon door meestal. Of soms heb je mensen die net doen alsof ze gaan remmen en dan denk je ok ik kan gaan lopen en dan geven ze weer gas.
Die heb ik laten verwijderen. Ik vind het niet zo nodig het de hele dag te verkopen dat ik fok geld geef.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:25 schreef xyz147 het volgende:
Nat? Echt bah, zeg![]()
@McKillem, waar is je tag?
Die van Kees Kachel zeker? Boh bohquote:
quote:
wie ik?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
HAHA, JE MAG MIJN NATTE LUL ANDERS WEL EVEN DROOG PIJPEN HOOR :d ;D; d:D ;d ;!:!: 1;:d ;D :!: :d D;d;!!1
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
HAHA, IK DACHT DAT JE EEN VROUW MET EEN NAT KUTJE WASd1:D1:D ;d:D:!d;
1:D;!D:!
!1
Nee hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef Gummibeer79 het volgende:
[ afbeelding ]
Im with stupid.quote:
Hendig sjiek.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Bij mij in de buurt is er zo'n hellinkje waar een enorm grote plas met water ligt bij het geringste regenbuitje. Elke keer weer feest als daar iemand loopt en ik daar met een hendig sjieke move doorheen automobiliseer.
En doordat je de eerste was die daar om vroeg, meerdere malen, weet iedereen nu dat je het wel doetquote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die heb ik laten verwijderen. Ik vind het niet zo nodig het de hele dag te verkopen dat ik fok geld geef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |