spelcomputertjequote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef dagdag het volgende:
leuk van de week een 360 gekocht krijg ik bij het opstarten 3 rode lampjes
3 spellen waar ik niks mee kan
sterfende hoeren k*nker xbox
gvd moet ik dat pleuris ding opsturen
klacht rode lampjes terwijl ik zwarte wil
Hee, positief bekijken:quote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef dagdag het volgende:
leuk van de week een 360 gekocht krijg ik bij het opstarten 3 rode lampjes
3 spellen waar ik niks mee kan
sterfende hoeren k*nker xbox
gvd moet ik dat pleuris ding opsturen
Stomme dure dingenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
Een reden om dus een ps3 te halen waar je binnenkort met sackboy kan spelen![]()
[ afbeelding ]
Én om Nederlands te leren..quote:Op woensdag 3 september 2008 18:36 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Hee, positief bekijken:
Je kunt de tijd dat ie weg is gebruiken om te beginnen een leven op te bouwen!
Heb je tegenwoordig ook al x-boxen met een blacklight erin?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef dagdag het volgende:
..........
Ja met verschillende fan's is dat mogelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 18:57 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig ook al x-boxen met een blacklight erin?
blacklight en zwartquote:Op woensdag 3 september 2008 18:57 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig ook al x-boxen met een blacklight erin?
Is ook wel zo, maar wel leukquote:Op woensdag 3 september 2008 19:12 schreef McKillem het volgende:
Het moge zo langzamerhand wel duidelijk zijn dat die XboX dingen brak zijn.
Damn right.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef Lyzio het volgende:
X360 is een brak kloteding. Neemt niet weg dat ik 'm zelf heb en er veel plezier aan beleef, maar eerlijk is eerlijk.
Jij hebt nog een NES?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Klautje het volgende:
[..]
Maar ik heb natuurlijk ook geen 360.
Gaat inderdaad erg snel, behalve als UPS roet in het eten gooitquote:Op woensdag 3 september 2008 23:52 schreef Rikketik het volgende:
Oude Xbox gekocht? Bij de nieuwe versie schijn je evenveel kans op een crash te maken als bij een PS3 of Wii.
En liever een Xbox terugsturen dan een PS3. Je schijnt met een week al een vervanger te hebben, waar Sony er doorgaans ruim de tijd voor neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |