abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 18:19:34 #1
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61353453
Ja kut he

Moet ik vanwege het switchen naar een ander abonnement van simkaart verwisselen. Ben ik een half uur bezig om die oude eruit te krijgen (hoe ik het heb gedaan, geen idee, iig met grof geweld) doet die nieuwe het nog niet! Nu moet ik hem er dus weer uithalen en de oude weer terug doen, maar het lukt niet meer

Het is een Nokia 5310 XpressMusic, heeft iemand die ook & kan mij vertellen hoe je (normaal) de simkaart eruit krijgt? Ik heb nog nooit zo'n slechte constructie gezien, en ik heb al redelijk wat mobieltjes versleten in mijn leven. Trouwens, in de gebruiksaanwijzing staat ook niks bruikbaars

-xx-
Primum non nocere
  woensdag 3 september 2008 @ 18:21:06 #2
17205 Profesor
I have a dream!
pi_61353491
schroevendraaier en montagekit, werkt altijd..
of je gaat even naar de GSM winkel
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_61353608
is gewoon vastgeroest, nieuwe sim bestellen voor 5 euro en toestel verpatsen
binnen vijfdagen heb je een nieuwe sim
pi_61353636
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:19 schreef Florian_ het volgende:
Ja kut he

Moet ik vanwege het switchen naar een ander abonnement van simkaart verwisselen. Ben ik een half uur bezig om die oude eruit te krijgen (hoe ik het heb gedaan, geen idee, iig met grof geweld) doet die nieuwe het nog niet! Nu moet ik hem er dus weer uithalen en de oude weer terug doen, maar het lukt niet meer

Het is een Nokia 5310 XpressMusic, heeft iemand die ook & kan mij vertellen hoe je (normaal) de simkaart eruit krijgt? Ik heb nog nooit zo'n slechte constructie gezien, en ik heb al redelijk wat mobieltjes versleten in mijn leven. Trouwens, in de gebruiksaanwijzing staat ook niks bruikbaars

-xx-
Hoe kun jij hier

nou iets verkeerd mee doen?

Is toch echt een simpele constructie.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:27:50 #5
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61353660
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijke telefoon in plaats van zo een BrEeZaHgrafding, lambal.
Mag jij mij eens uitleggen wat er "BrEeZaH" aan is plofkop Ik kreeg dat ding gewoon bij m'n abonnement, en zolang ik ermee kan bellen en sms'en ben ik al tevreden.

En voor die aap die het heeft over een vastgeroeste ( ) simkaart, leer lezen, dan zie je dat ik hem er al een keer uit heb gehad
Primum non nocere
  woensdag 3 september 2008 @ 18:29:11 #6
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61353686
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hoe kun jij hier

[ afbeelding ]

nou iets verkeerd mee doen?

Is toch echt een simpele constructie.
Er zit een metalen verhogingkje tussen de boven- en onderkant van het ijzeren gedeelte, dus als je simkaart er eenmaal inzit zorgt dat ervoor dat ie er niet meer uit kan
Primum non nocere
pi_61353765
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:29 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Er zit een metalen verhogingkje tussen de boven- en onderkant van het ijzeren gedeelte, dus als je simkaart er eenmaal inzit zorgt dat ervoor dat ie er niet meer uit kan
Oké, nu snap ik het. Dat is idd een waardeloos systeem en de Nokia die jij hebt is niet het enige type die zoiets irritants heeft.Trouwens niet alleen Nokia heeft er een handje van om zoiets doms te ontwerpen en gebruiken, Samsung en SE hebben ook van die rot bevestigingen
  woensdag 3 september 2008 @ 19:13:13 #8
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61354764
Niemand hier met hetzelfde mobieltje??
Primum non nocere
pi_61355037
-edit-

Bedankt voor de inhoudelijke reactie

Nu ontopic allemaal, topic opgeruimd.

[ Bericht 61% gewijzigd door Juup© op 03-09-2008 19:55:05 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')