Hoe kun jij hierquote:Op woensdag 3 september 2008 18:19 schreef Florian_ het volgende:
Ja kut he
Moet ik vanwege het switchen naar een ander abonnement van simkaart verwisselen. Ben ik een half uur bezig om die oude eruit te krijgen (hoe ik het heb gedaan, geen idee, iig met grof geweld) doet die nieuwe het nog niet!Nu moet ik hem er dus weer uithalen en de oude weer terug doen, maar het lukt niet meer
Het is een Nokia 5310 XpressMusic, heeft iemand die ook & kan mij vertellen hoe je (normaal) de simkaart eruit krijgt?Ik heb nog nooit zo'n slechte constructie gezien, en ik heb al redelijk wat mobieltjes versleten in mijn leven. Trouwens, in de gebruiksaanwijzing staat ook niks bruikbaars
![]()
-xx-
Mag jij mij eens uitleggen wat er "BrEeZaH" aan is plofkopquote:Op woensdag 3 september 2008 18:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijke telefoon in plaats van zo een BrEeZaHgrafding, lambal.
Er zit een metalen verhogingkje tussen de boven- en onderkant van het ijzeren gedeelte, dus als je simkaart er eenmaal inzit zorgt dat ervoor dat ie er niet meer uit kanquote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kun jij hier
[ afbeelding ]
nou iets verkeerd mee doen?
Is toch echt een simpele constructie.
Oké, nu snap ik het. Dat is idd een waardeloos systeem en de Nokia die jij hebt is niet het enige type die zoiets irritants heeft.Trouwens niet alleen Nokia heeft er een handje van om zoiets doms te ontwerpen en gebruiken, Samsung en SE hebben ook van die rot bevestigingenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zit een metalen verhogingkje tussen de boven- en onderkant van het ijzeren gedeelte, dus als je simkaart er eenmaal inzit zorgt dat ervoor dat ie er niet meer uit kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |