Naah laat maar zittenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef Doezelhaar het volgende:
Volgende ronde mogen jullie wat mij betreft naar Amsterdam komen!
zou op zich wel leuk zijn, kan ik bij uit en thuis wedstrijd zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef Doezelhaar het volgende:
Volgende ronde mogen jullie wat mij betreft naar Amsterdam komen!
Er zijn vast wel genoeg streams te vinden. Kijk even op www.myp2p.euquote:Op zondag 30 november 2008 10:41 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee hoe je de wedstrijd van vanmiddag kunt zien zonder Sport1?
Ik ben bezig met plannen te maken om in januari (december is een te dure maandquote:Op zondag 30 november 2008 11:22 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, zal even proberen het voor elkaar te krijgen
Ga je nog naar wedstrijden komende tijd trouwens?
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:16 schreef Manu82 het volgende:
Vanavond PSG
Zou mooi zijn als we weer winnen
quote:Man City gaat ver voor één grote naam: Kaká of Messi
03/12/2008 11:31
Manchester City is heel wat van plan tijdens de komende transferperiode. Op het boodschappenlijstje van The Citizens staan namen van zes van de beste voetballers ter wereld.
De Engelse club beschikt dankzij de Abu Dhabi United Group over een goed gevulde schatkist en is van plan deze te gaan gebruiken als de transfermarkt op 1 januari 2009 weer opengaat. Dagblad The Independent kreeg via 'betrouwbare bronnen' een boodschappenlijstje in handen.
Kaká en Lionel Messi zijn de belangrijkste kandidaten. De Arabische investeerders zouden tot zeventig miljoen pond (circa 75 miljoen euro) willen neertellen om de spelbepaler van AC Milan of de razendsnelle dribbelaar van Barcelona in te lijven. Andere namen die op het lijstje staan, zijn Fernando Torres (Liverpool), Cristiano Ronaldo, Carlos Tevéz (beiden Manchester United) en Samuel Eto'o (Barcelona).
City weet dat het zeer moeilijk zal zijn een van bovenstaande namen in januari los te weken. Toch willen The Citizens een statement maken door een wereldster aan te trekken. Met de komst van zo'n wereldtopper hoopt de club een katalysator te hebben, in de hoop sneller andere sterren naar Manchester te kunnen halen. 'Ze gaan voor één grote speler. Dat willen ze zo snel mogelijk doen. Daarna zullen de anderen volgen', legde een 'goed ingevoerde bron' uit.
Overigens zal coach Mark Hughes een aantal andere voetballers kunnen verwelkomen. Minder grote sterren, maar wel spelers die belangrijk genoeg zijn het niveau van zijn selectie op te krikken zoals Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers), Wayne Bridge (Chelsea), Lassana Diarra (Portsmouth) en Luisão (Benfica).
Ik weet niet of je door hebt welke potentie City heeft....quote:Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef versteegrob het volgende:
Alsof Messi of Kaka daar ooit gaan spelen.
Kaka heeft vorige week al gezegd dat hij graag naar Engeland zou willen komen, maar City 'zou erg moeilijk worden'.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je door hebt welke potentie City heeft....
Op basis van historie misschien niet....
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die toppers komen gewoon echt niet, ze kunnen wel zoveel geld hebben.
Het moet in stapjes met de juiste spelers.
Zorgen dat je top salarissen betaalt, dus evenveel of meer als clubs als ManU, Chelsea etc.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:33 schreef Manu82 het volgende:
Wat kun je anders doen als je serieus mee wil gaan doen in de top van Europa?
Die salarissen zitten wel goed, maar het gaat niet alleen om de salarissen; die zijn in Engeland allemaal hoog genoeg. Het publiek hoeft ook geen probleem te zijn, er zitten net zoveel mensen bij City als bij Ajax in het stadion volgens mij. Ze hebben gewoon exposure nodig en proberen daarom een van de beste spelers ter wereld te halen, daarom is Robinho ook gehaald als magneet voor andere spelers. En daarnaast zou CL handig zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 13:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zorgen dat je top salarissen betaalt, dus evenveel of meer als clubs als ManU, Chelsea etc.
Maar kom op zeg. je gaat toch geen 150 miljoen op een keeper bieden, dat is lachwekkend en absurd.
Maar spelers willen nu eenmaal liever voor een clubs als Madrid, ManU, AC Milan, Barcelona ect spelen vanwege de naam van die clubs, maar ook omdat het gewoon erg gaaf is om elke 2 week voor 70 a 80.000 man te spelen denk ik.
Zit nog een groot verchil tussen hoor:quote:Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het publiek hoeft ook geen probleem te zijn, er zitten net zoveel mensen bij City als bij Ajax in het stadion volgens mij.
quote:Under 18 side beat United 07/12/2008 11:15
City's Under 18 team gained a measure of revenge for the senior side's recent derby defeat on Saturday.
The Academy side beat United 2-0 thanks to first half goals from Abdi Ibrahim and Robbie Mak, thus ensuring that their season-long unbeaten run continues.
For the full Group C table, click here.
City: Clegg(GK), Trippier(Capt.), Cunningham, Wabara, Boyata, Tutte, Benali(Elabadellaoiu 86), Ibrahim, Mak(Redshaw 90), Nimley-Tchuimeni, Chantler.
Subs: E. Johansen(GK), Tse, Cieslewicz.
Zou wel een goede aankoop zijn, want Jo is een grote teleurstelling gebleken en Bojinov is nog altijd out. Benjani doet het gewoon goed, maar dat is toch een speler die niet in iedere wedstrijd past.quote:City warned off Luis Fabiano
City warned off Luis FabianoSevilla have told Manchester City that they will not be selling Luis Fabiano in the January transfer window. The 28-year-old Brazil international is one of many players that have been linked with a switch to Eastlands, but the Spanish side insist the striker is not for sale.
City boss Mark Hughes was believed to be keen to partner the former Sao Paulo and FC Porto forward with his compatriot, Robinho, but Sevilla president Jose Maria del Nido said: "We have already discarded this opportunity because we feel that it will damage the team. "We are involved in a lot of competitions and at the moment we do not want to lose such an important player. We are not interested in the money. "I will not change my mind. Today Seville are not a selling club and the idea of winning matches is more important to us than money. "The player and the agent have been told this. But the situation could be completely different in the summer."
Ik denk ook wel dat hij er al eerder uit ligt. Bij Blackburn deed hij het erg goed en hij heeft nu toch betere spelers, maar op één of andere manier wil het niet echt lopen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:53 schreef Manu82 het volgende:
Ik stel mijn voorspelling trouwens bij; in de winterstop komt er al een nieuwe manager...
Wat een kutgoal in de laatste minuut
Weet niet of dat het is trouwens. Maar als je de wedstrijd tegen Arsenal ziet en vergelijkt met sommige wedstrijden tegen minder aansprekende clubs ga je het wel denken ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef Manu82 het volgende:
Laat Joey Barton maar weer terug komen
Die zal die volgevreten vedetten wel even op hun plaats stampen
."quote:Hamann hopeful of topping Group A 18/12/2008 13:00
Didi Hamann is in a confident mood ahead of tonight's game in Santander.
The German midfielder knows what it takes to win European competitions from his days with Liverpool, and he is pleased with the way City have so far coped with the demands of the UEFA Cup.
He told MCFCTV.com, "You have to adapt, but I think we've done exceptionally well in this competition so far. We've got the chance to win the group if we win in Santander. It also depends on how Twente get on, but it would be nice to top things off before Christmas with a win. That gives you a home game in the second leg of the next round, and potentially not as strong an opponent if you come second or third.
"The games are played a bit differently, the tempo's not as high, referee's from other countries might give free kicks more often than at home - it all adds up."
Winning Group A would mean City will avoid one of the eight teams joining the UEFA Cup from the Champions League in Friday's draw, and Didi wants the Blues to do everything they can to get the result at the Estadio El Sardinero tonight that will ensure that outcome.
"I hope we can avoid a Champions League team, but I expect us to win the group now," he declared.
"There are some very good teams coming down from the Champions League in the latter stages, so we'll have to be on our toes. Once you get to the knock-out stages the stronger teams will come through, and a lot are potential winners of the cup.
"Beating Schalke was a great win, they are a good side and that gave us a lot of confidence for European games. Hopefully we can take that into Thursday's game
quote:Manchester City gaat de markt op met 40.000.000 pond
Datum: 23-dec-2008 13:20
Manchester City-manager Mark Hughes mag deze winter voor 40 miljoen pond spelers kopen. The Daily Mail bericht dat de Arabische eigenaren de petrodollars pas in de zomer zullen aanboren om spelers uit de ‘hors catégorie’ te strikken.
City, zeer teleurstellend achttiende na het 2-1 verlies tegen West Bromwich Albion, heeft Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers), Craig Bellamy (West Ham United, foto rechts) en Marcos Senna (Villarreal) aangestipt als doelwitten. Met Santa Cruz en Bellamy werkte Hughes al eens samen. ‘Powerhouse’ Senna is het alternatief voor Lassana Diarra, die een verhuizing naar Real Madrid prefereerde.
Hughes zei maandag in The Sun dat voorzitter Khaldoon Al Mubarak hem heeft gegarandeerd dat zijn job niet in gevaar is. (MA)
Inderdaad. Kan daar ook echt met mijn hoofd niet bij. Hoe weinig speeltijd Elano gegund is, is echt schandalig. Verder snap ik de transferdoelwitten afgezien van Senna ook niet echt. Een linksback heeft prioriteit, een goede verdedigende middenvelder is welkom en een veel scorende spits zou ook niet misstaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef DemonCleaner het volgende:
Met deze selectie moet je echt makkelijk linkerrijtje staan. Moet je alleen niet zo gruwelijk stom zijn om Darius Vassell op te stellen en op hetzelfde moment Elano "gewoon even niet selecteren". Eigenlijk haalt alleen Ireland een hoog niveau dit seizoen.
Senna zou wel een goeie zijn voor City idd, voor wat meer balans op het middenveld. Santa Cruz vind ik persoonlijk ook geen slechte keus eigenlijk, hij heeft dit jaar wat pech met blessures maar deed het vorig jaar erg goed. Kan een bal vasthouden en goed koppen, daar kunnen jongens als Robinho en Wright Phillips dan omheen spelen en overheen gaan. En linksback is verder denk ik de zwakste positie als iedereen zijn niveau een beetje haalt. Warnock, ook al onder Hughes gespeeld bij Blackburn, wordt daar vaak voor genoemd.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan daar ook echt met mijn hoofd niet bij. Hoe weinig speeltijd Elano gegund is, is echt schandalig. Verder snap ik de transferdoelwitten afgezien van Senna ook niet echt. Een linksback heeft prioriteit, een goede verdedigende middenvelder is welkom en een veel scorende spits zou ook niet misstaan.
Ik hoop echt dat ze die kunnen behouden. Zulke jongens hebben we nodig om richting de top te gaan.quote:
Hier dacht ik er nog anders over, overigens. Maar bij gebrek aan alternatieven heb ik er alsnog wel vrede mee. Het nadeel vind ik alleen dat ik niet verwacht dat hij als speler nog veel zal groeien.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de meest zwak bezette positie. Taiwo lijkt me een goede, Bale kan een hele goede worden, maar op Bridge zit ik niet echt te wachten.
VI.nlquote:Transferdagboek Manchester City 6 januari: Trezeguet
Manchester City geldt officieus als rijkste club ter wereld sinds de Abu Dhabi United Group in augustus de Engelse club overnam. De Arabieren willen van City de beste ploeg ter wereld maken en de exorbitant rijke eigenaren kondigden aan hun portemonnee te trekken. Reden voor VI.nl om in de gaten te houden wat coach Mark Hughes in januari uitricht op de transfermarkt.
Dagelijks zullen we een overzicht publiceren van de spelers die volgens betrouwbare en minder betrouwbare media in Engeland of andere landen naar The Citizens zullen of kunnen gaan. De laatste maanden verschenen al talloze namen in diverse berichten en geruchten, variërend van Cristiano Ronaldo, Kaká en Gianluigi Buffon tot Iker Casillas, Ruud van Nistelrooy en Klaas-Jan Huntelaar.
Geruchten en berichten dinsdag 6 januari
The Guardian weet te melden dat van het volgende kwartet spelers er zich zeker één aansluit bij de selectie van Mark Hughes: John Terry, David Villa, Lionel Messi of Kaká. Football.fr meent te weten dat City David Trezeguet van Juventus gaat overnemen. De Italianen zouden een bod van 22 miljoen euro hebben ontvangen voor de Franse spits.
Scott Parker blijft een hot item voor The Citizens. Volgens de Daily Mirror probeert City hem te paaien met een weeksalaris van ruim honderdduizend euro. Diezelfde krant heeft ook vernomen dat Carlos Tévez ontevreden is dat Manchester United zo lang wacht met het verlengen van zijn contract. De Argentijn wil inmiddels Old Trafford graag verruilen voor het City of Manchester Stadium.
Kolo Touré blijft ook rondzingen in de Engelse tabloids als City-prospect, maar The Sun brengt het nieuws dat City 26 miljoen euro over heeft voor zijn broer Yaya van Barcelona. De Ivoriaanse middenvelder zou bovendien een verdubbeling van zijn salaris van 2,5 miljoen euro in het vooruitzicht zijn gesteld.
Wat een trieste club.quote:Manchester City heeft de intentie om in de komende dagen een bedrag van 112 miljoen euro uit te geven. De koopgrage Engelse club heeft in totaal 97 miljoen euro over voor doelman Gianluigi Buffon en aanvaller David Trezeguet. Zowel Juventus als de respectievelijke zaakwaarnemers ontkennen een tussentijds vertrek. Daarnaast willen The Citizens een bedrag van vijftien miljoen euro bieden op Taye Taiwo van Olympique Marseille. De Nigeriaanse linkerverdediger heeft wel trek in een overgang naar de Premier League. (Diverse Britse tabloids)
quote:Manchester City een keeper nodig? sms buff on naar 5656. 75 miljoen per gesprek.
Precies, zoiets heeft totaal niet meer met voetbal te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Zonde dat zo'n mooie club weer verpest wordt a la Chelsea. De ouderwetse charme is er zo wel vanaf.
Doet me denken aan die keeper van Argentinie destijds, die na z'n carriere op bedevaart ging oid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:00 schreef Intocable het volgende:
Had zoiets gelezen dat Kaka die vrij katholiek later in de kerk wilt gaan werken als hij stopt met voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |