Bij mij werkt de gewone versie van hotmail gewoon hoor. je moet wel in het begin even aangeven dat je echt door wil gaan ondanks je geen ondersteunde browser hebt.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Alleen Hotmail light werkt op Chrome, dat is wel jammer.
Geloof me die zijn er welquote:Op donderdag 4 september 2008 07:23 schreef appelsientje het volgende:
Ben nog niks tegen gekomen waar Chrome niet goed werkt.
Kijk en daar heb je dus de Google Reader voor, welke perfect in Chrome draaitquote:Op donderdag 4 september 2008 08:18 schreef Banzaiaap het volgende:
Lekker snel inderdaad! Jammer dat RSS niet ondersteund is.. :/
Laat dat er in godsnaam in zitten, ik vind dat new window zo grafirritant juist.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef JortK het volgende:
Wat wel vervelend is is dat onder de rechtermuisknop op de plek waar in FF 'Openen in nieuw tabblad' zit in Chrome 'Openen in nieuw venster zit'.
Ik vond het een aangename verrassing dat ik op de universiteit gewoon Chrome kon installeren zonder Administrator rechten te hebben. Ze lopen hier altijd zo achter met nieuwe versies van browsers (er draait nog IE6 en Firefox 2), dat ik sinds een tijdje FirefoxPortable gebruikte door die gewoon in m'n Mijn Documenten te zetten. Maar nu heb ik Chrome kunnen installeren, werkt primaquote:Op woensdag 3 september 2008 23:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat merkte ik inderdaad ook al toen ik met een nieuwe user op m'n XP inlogde. Wellicht hebben ze dat gedaan om er voor te zorgen dat je hem zonder adminrechten kan installeren?
Office Live Workspace doet 't niet, maar dat komt omdat Microsoft vindt dat ik geen goede, ondersteunde browser hebquote:Op donderdag 4 september 2008 07:23 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk programmawat een snelheid
Ben nog niks tegen gekomen waar Chrome niet goed werkt.
Dat is nog niet te veranderen nee. Hoop dat dat wel gaat komen in de toekomst. Al went het ook wel, zoveel blauw zit er ook weer niet in.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi en snel
Kan je dat blauwe veranderen? In oranje of groen ofzo
Hoezo is die echter dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:56 schreef L0we het volgende:
De échte open-source versie heet Chromium (Geen Grome dus)
Meer info
Download
Het enige nadeel is dat de auto-update niet werkt.
Volgens opensourcepuristen is iets alleen opensource als er ook een licentie aanhangt die voldoet aan bepaalde voorwaarden, daar valt die van Google niet onder.quote:
Ik denk dat dat niet eens de enige reden is. De Chrome versie die Google aflevert zal dingen uit Chromium halen die daar door de community in gestopt zijn. Als lid van de community kan je dus wel je bijdrage leveren aan Chromium en niet rechtstreeks aan Chrome.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens opensourcepuristen is iets alleen opensource als er ook een licentie aanhangt die voldoet aan bepaalde voorwaarden, daar valt die van Google niet onder.
Onder wine (XP btw) had ik dat ook en moest ik windows/profiles/cjk/Local Settings/Application Data/Google weg gooien om dat te fixen. Voor de rest is hier een linux howto om het werkend te krijgen:quote:Op donderdag 4 september 2008 09:38 schreef whoops het volgende:
Chrome leek gedeinstalleerd toen ik vanochtend ingelogd was. Ik heb gekeken in m'n profiel maar daar was ook niets te vinden. Toen de installer opnieuw gedownload en nu krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Zometeen maar eens met een schoon profiel proberen... Ik kan niet wachten op de Linux versie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |