Misschien iets op bij die gasten op de issuelijst te zettenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef drummerdude het volgende:
Inderdaad, heb al flink wat keren fout gezeten
Je kan misschien wel proberen aan te wennen om met je scrollwiel op de links te klikken. Dat werkt in alle tab-enabled browsers die ik ken...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef JortK het volgende:
Wat wel vervelend is is dat onder de rechtermuisknop op de plek waar in FF 'Openen in nieuw tabblad' zit in Chrome 'Openen in nieuw venster zit'.
Dit is de issuelijst: code.google.com/p/chromium/issues/listquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef drummerdude het volgende:
Hebben ze die?
Ik zit nu weer op FF... tot de volgende update waar de naar boven scroll het doet, irritant is dat!
Wel handig is die optie incognito browsen... Zou best handig kunnen zijn...
CTRL + klik kan je ook doen neem ik aan.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Je kan misschien wel proberen aan te wennen om met je scrollwiel op de links te klikken. Dat werkt in alle tab-enabled browsers die ik ken...
(1 x middleclick is daarnaast ook nog minder handelingen dan rechtsklik -> schuif -> linksklik)
Klopt inderdaad, maar dat rechtermuisknop is er al ingesletenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Klautje het volgende:
[..]
CTRL + klik kan je ook doen neem ik aan.
Geen problemen mee ... maar dat kan komen doordat ik in Firefox die functie gebruik met een mouse gesture.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef JortK het volgende:
Wat wel vervelend is is dat onder de rechtermuisknop op de plek waar in FF 'Openen in nieuw tabblad' zit in Chrome 'Openen in nieuw venster zit'.
Dat merkte ik inderdaad ook al toen ik met een nieuwe user op m'n XP inlogde. Wellicht hebben ze dat gedaan om er voor te zorgen dat je hem zonder adminrechten kan installeren?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Junkie het volgende:
Heb hem hier ook geinstaleerd.
Minpunten:
- Hij instaleerd zich niet in "Program Files" maar in de user map "Application Data". Dus elke user moet hem opnieuw installeren
Of om zo persoonlijk te blijven...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:01 schreef whoops het volgende:
Dat merkte ik inderdaad ook al toen ik met een nieuwe user op m'n XP inlogde. Wellicht hebben ze dat gedaan om er voor te zorgen dat je hem zonder adminrechten kan installeren?
Opgelost.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef L0we het volgende:
http://news.cnet.com/8301(...)html?tag=mncol;posts
En we hebben een reactie van Google over het "hoofdstuk11drama"
Bij mij doet de scroll het gewoon beide kanten op...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef drummerdude het volgende:
Ik zit nu weer op FF... tot de volgende update waar de naar boven scroll het doet, irritant is dat!
De normale scroll werkt bij mij ook goed.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij doet de scroll het gewoon beide kanten op...
Ah okay, dat gebruikte ik nooit.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:22 schreef Jegorex het volgende:
De normale scroll werkt bij mij ook goed.
Maar als ik de scrollwiel indruk kan ik niet snel omhoog of omlaag zoals bij FF wel kan.
Inderdaad, dat is een van de weinige nadelenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef JortK het volgende:
Zou kunnen maar het lijkt me niet. De meeste applicaties zijn zo geschreven dat de programmatuur en de userdata apart staan, het lijkt me sterk dat Chrome daar een uitzondering op is...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Of om zo persoonlijk te blijven...
Als de plugins net zo krachtig zijn als die bij Firefox is het denk ik een kwestie van tijd tot dat soort dingen (rechsklikmenu, maar ook werkbalken, status bar, stop knop, etc) er in komen...quote:Op donderdag 4 september 2008 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een van de weinige nadelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |