Daar stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:45 schreef ozzie91 het volgende:
ik werk bij de mac
Leen iets van je pa? Of wees wat zuiniger?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:45 schreef ozzie91 het volgende:
ik werk bij de mac en ik w8 nu echt de hele tijd voordat me salaris op me bank wordt gestort. Is altijd zo, dan krijg ik me salaris pas rond de 4-5 vande nieuwe maand terwijl ik nu schriften enzo moet kopen voor school. En ik krijg best veel. Maar het duurt gewoon te lang.
Ook raar dat het er dan nu nog niet is.quote:dan krijg ik me salaris pas rond de 4-5 vande nieuwe maand
waarschijnlijk wel dus dan loopt het al snel op.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:58 schreef fotostarter het volgende:
In je OP schrijf je dat je nogal veel krijgt van de Mc....
Of beuren jullie per kwartaal?
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:04 schreef Bunker het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel dus dan loopt het al snel op.
13 weken x 10 uur x ¤1,5 = ¤195
Ik heb met 44 euro in in 2 klikken 400 euro verdiend. In 1 dag tijd, dat is pas verdienenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:04 schreef Bunker het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel dus dan loopt het al snel op.
13 weken x 10 uur x ¤1,5 = ¤195
en toen werd je zelfs daar ontslagen?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:17 schreef makkie88 het volgende:
macdonalds, daar heb ik ook gewerkt... 20 dagen (totaal 8x gewerkt:P )
Voel je je nou ook stoer ?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb met 44 euro in in 2 klikken 400 euro verdiend. In 1 dag tijd, dat is pas verdienen
[ afbeelding ]
nee, ik nam et zelfquote:Op woensdag 3 september 2008 15:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
en toen werd je zelfs daar ontslagen?
weet je dat ik jou een kutkneus mod vindquote:Op woensdag 3 september 2008 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie zijn jaloers dat jullie niet in een dag tijd 400 euro kunnen verdienen.
Moeten de meesten hier heel wat zaterdagen voor werken.
Ja leuk voor je dat dat een keer is gebeurd.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wees eens eerlijk:quote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef static het volgende:
Wat een gezeik zeg, die knul werkt als scholier voor zijn geld, niets mis mee. Zo zijn we ongeveer allemaal begonnen.
See the future I canquote:Op woensdag 3 september 2008 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
weet je dat mij dat weinig interesseert wat jij vindquote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
weet je dat ik jou een kutkneus mod vind.
jij vindt moet volgens mij met dt.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
weet je dat mij dat weinig interesseert wat jij vind.
Wat kan ons dat interesseren?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
weet je dat mij dat weinig interesseert wat jij vind.
Net of jij altijd wint met dat gokkenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een onzin. Misschien wordt het eens tijd dat je een eigen mening vormt in plaats van het lokale sufferdje links en rechts na te papegaaien.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk:
De MAC is echt het laatste redmiddel voor scholieren. Echt zo'n bedrijf waar je aan de slag gaat als je overal weggetrapt bent. Amerikaans bedrijf, dus ws. onderbetaald, werkdruk en onderdrukking.
Daar ga je dus echt niet voor je plezier naartoe lijkt me
op je salaris wachten om SCHRIFTEN te kunnen kopenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:45 schreef ozzie91 het volgende:
ik werk bij de mac en ik w8 nu echt de hele tijd voordat me salaris op me bank wordt gestort. Is altijd zo, dan krijg ik me salaris pas rond de 4-5 vande nieuwe maand terwijl ik nu schriften enzo moet kopen voor school. En ik krijg best veel. Maar het duurt gewoon te lang.
Slecht topic om dit te moeten laten zienquote:Op woensdag 3 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb met 44 euro in in 2 klikken 400 euro verdiend. In 1 dag tijd, dat is pas verdienen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:53 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde zonder Dhr. Laforge!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |