Heb je muzikaal talent? zo niet, dan kun je merchandise verkopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef wyccie het volgende:
Wat mag ik doen?
En als ik ook geen commercieel talent ben? Ik kan wel het logo en de merchandise gaan ontwerpen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb je muzikaal talent? zo niet, dan kun je merchandise verkopen.
Dat is het begin, doe maarquote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als ik ook geen commercieel talent ben? Ik kan wel het logo en de merchandise gaan ontwerpen.
Mag ik na 9 sec. afhaken?quote:
De BB&Q band is anders met die naam wel een heel eind gekomen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is het begin, doe maar
En een toffe naam verzinnen? AKQ SC-band is en duffe naam
Beter dat dan een blote man met tattoo's van bejaarde vrouwen op z'n lichaam...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
In de vakantie werkte ik bij een bejaarde man en hij had allemaal blote vrouwen tattoo's op z'n lichaam.Vraag me af of hij er spijt van heeft, maar denk het niet.
Scherpquote:Op woensdag 3 september 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doorbassen.
Een nummer van 9 seconden is niks...
noesquote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
'Rick Astley tribute band'
Rick & The Astleys dan?quote:
nou ja met mijn muzikale talent word ik toch niet in de band gelatenquote:
Gaan we dan ook vooral Rick 'n Roll spelen?quote:
Ik ga wel geluid en/of de techniek doen met etcquote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef wyccie het volgende:
Hebben we al een gitarist, toetsenist en drummer?
oh dat kan ik misschien nog wel jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga wel geluid en/of de techniek doen met etc
Muziek maken is niet aan mij besteed.
MaJo ging gitaar spelen toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef wyccie het volgende:
Hebben we al een gitarist, toetsenist en drummer?
Dan moet ik je ontslaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef Etcetera het volgende:
maar dan protesteer ik nog steeds tegen welke verwijzing dan ook naar RickAsthley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |