Inderdaad, bij Studio Voetbal wordt een gast vaak gewoon afgekapt omdat er volgens de regisseur over een ander onderwerp gesproken moet worden. Een Groenendijk kreeg afgelopen zondag bijvoorbeeld geen kans om over zijn belevenissen bij Willem II te praten, het zou en moest over Ajax gaan. Als je dat vergelijkt met de uitzending van Het Gesprek, dan vind ik het laatstgenoemde programma echt een verademing, Ron Jans krijgt alle tijd om te praten over zijn manier van werken, de voorbereiding, bepaalde spelers, etc.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:27 schreef Nywuob het volgende:
Prima programma. De enige voetbalshow die gewoon over voetbal gaat.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb een hekel aan Frits Barend maar ik zal eens kijken.
Dat lag dan meer aan Ron Jans dan aan Frits Barend, die begon zijn vragen keurig over Groningen of een speler ervan maar kreeg het elke keer voorelkaar om de vraag te eindigen met Ajax of een speler daarvan.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:30 schreef Blawh het volgende:
. Als je dat vergelijkt met de uitzending van Het Gesprek, dan vind ik het laatstgenoemde programma echt een verademing, Ron Jans krijgt alle tijd om te praten over zijn manier van werken, de voorbereiding, bepaalde spelers, etc.
op Het Gesprek. Digitaal kanaal of vanaf 16.00 op het kanaal van Euronews bij Ziggo.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:46 schreef Zwansen het volgende:
Waar komt het op dan?
EN Voetbal Insite gestopt?
In het begin leek het even die kant op te gaan inderdaad, maar naarmate het programma langer duurde viel die eigenschap van Barend ook weg en voerde hij het gesprek niet meer in de richting van Ajax.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat lag dan meer aan Ron Jans dan aan Frits Barend, die begon zijn vragen keurig over Groningen of een speler ervan maar kreeg het elke keer voorelkaar om de vraag te eindigen met Ajax of een speler daarvan.
Wel knap je vraag beginnen over de nieuwe aanwinst van Groningen om vervolgens te vragen wat Jans van Sno vind
Maar het heeft wel potentie.
Gelukkig niet maar dat is denk ik ook wel aan Jans te danken doordat hij ook niet in wou gaan op Ajax.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
In het begin leek het even die kant op te gaan inderdaad, maar naarmate het programma langer duurde viel die eigenschap van Barend ook weg en voerde hij het gesprek niet meer in de richting van Ajax.
quote:Frits Barend en vaste gast Ton Boot ontvangen vanavond Stanley Menzo
Frits Barend en vaste gaste Ton Boot praten met Stanley Menzo over onder andere het keepersprobleem van het Nederlands Elftal, het conflict tussen Foppe de Haan, Evander Sno en Royston Drenthe, het kampioenschap dat Menzo met Volendam behaalde en zijn ambities als trainer.
Ik ben nu een half uur aan het kijken, maar ik vind het wel weer een leuke uitzending. Menzo is erg open, krijgt de kans om zijn verhaal en ervaringen te vertellen en Boot is ook een leuke aanvulling die niet zich niet te veel en niet te weinig met het gesprek bemoeid.quote:Op maandag 8 september 2008 23:04 schreef BB-boy het volgende:
Prima kerel die Menzo, maar niet prettig om naar te luisteren.
Gelukkig heeft Frits z'n dochter thuisgelaten.
Geen idee, ik vind het in ieder geval een verademing t.o.v. Studio Voetbal. Een geopend topic hoeft niet altijd per definitie te hebben op iets wat reeds veel wordt bekeken. Zelfs de uitzending met Menzo vond ik boeiend, ondanks dat ik het niet bepaald een aansprekende gast vond op voorhand.quote:
idd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:49 schreef PaRaR het volgende:
Leuk programma, met genoegen gekeken naar de uitzending met Menzo.
Best wel bizar inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Mooie verhalen van Foeke over zijn tijd in Saoedi-Arabië..
Er volgens mee een aflevering waarin werd teruggeblikt op de vorige uitzendingen, de hoogtepunten van alle uitzendingen tot nu toe. Er was in ieder geval geen nieuwe aflevering.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Was er geen aflevering gisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |