Zachte lenzen zijn niet al te gezond voor je ogen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het een slecht idee om rond je 18e/19e je ogen te laten laseren? Ik heb -4 in beide ogen en dat is dus slecht genoeg om zonder lenzen bijna niks te kunnen zien. Ik heb ook veel rode aders (en floaters) in mijn ogen gekregen, volgens mij door mijn lenzen en het wordt wel eens tijd dat ik daar weer van af kom.
Floaters (mouches volantes) zijn troebelingen in het glasvocht in het oog. Deze ontstaan als een normaal verouderingsproces en zijn geen gevolg van het dragen van contactlenzen en het stoppen met contactlenzen zal ze ook niet doen verdwijnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het een slecht idee om rond je 18e/19e je ogen te laten laseren? Ik heb -4 in beide ogen en dat is dus slecht genoeg om zonder lenzen bijna niks te kunnen zien. Ik heb ook veel rode aders (en floaters) in mijn ogen gekregen, volgens mij door mijn lenzen en het wordt wel eens tijd dat ik daar weer van af kom.
Ok ik reageerde ook niet echt op die floaters. Maar zachte lensen zijn gewoon slecht!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:34 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Floaters (mouches volantes) zijn troebelingen in het glasvocht in het oog. Deze ontstaan als een normaal verouderingsproces en zijn geen gevolg van het dragen van contactlenzen en het stoppen met contactlenzen zal ze ook niet doen verdwijnen.
't Was ook geen reactie op jou hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok ik reageerde ook niet echt op die floaters. Maar zachte lensen zijn gewoon slecht!
zie het nu pasquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:42 schreef intoxicated het volgende:
[..]
't Was ook geen reactie op jou hoor
Wel, want ik heb het alleen met dit type lens. Als ik een ander merk neem verdwijnen ze weer na een week of watquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:34 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Floaters (mouches volantes) zijn troebelingen in het glasvocht in het oog. Deze ontstaan als een normaal verouderingsproces en zijn geen gevolg van het dragen van contactlenzen en het stoppen met contactlenzen zal ze ook niet doen verdwijnen.
Toevallig bij Dr. Mertens ? Die heeft 2 klinieken in Antwerpen en Eersel (NL).quote:Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef sigme het volgende:
Voor wie meer ervaren chirurgen wil dan de Nederlandse en toch niet helemaal naar eng Turkije durft: Belgie.
Ik ben in Antwerpen gelaserd, fijne kliniek, goeie chirurg, zyoptix (= naam van de ingreep). Van -6 en -8 plus wat cilinders naar al een paar jaar vrij zicht. Geweldig, mijn enige spijt is dat ik het niet eerder heb laten doen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve mensen, ik heb het gevoel dat het zicht links bijtrektik kan met links zelfs de ondertiteling redelijk lezen. Ik zie nog wel waziger als met rechts, maar ik kan er mee functioneel zien
Eens kijken of dit morgen ook nog zo is!
De sterkte is ongeveer de helft beter. Dus denk dat ik nu op +1 zit ofzo... (van de +2 die het eerst was)quote:
Ja, Mertensquote:Op zondag 14 september 2008 21:27 schreef JeanPagne het volgende:
[..]
Toevallig bij Dr. Mertens ? Die heeft 2 klinieken in Antwerpen en Eersel (NL).
Ik heb mijn ogen in Reusel (was voor de verhuizing naar Eersel) 2 maanden geleden laten laseren.
Ben er erg tevreden over.
oh okquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef HunterSThompson het volgende:
@ The6thgate
Dat was ook bij mij het geval. Ik moest na het snijden van het "flapje" meelopen naar een andere kamer waar het eigenlijke laseren plaatsvond.
Gesneden, gesneden. De gaan met een laser erop( en dan wordt er in de andere ruimte het flapje opengelegd en wordt je gelasert. (er wordt dus niets gesneden, maar secuurder gewerkt met een computer gestuurde laser)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:18 schreef The6thgate het volgende:
Ehm lees het nou goed.....moest je naar een andere ruimte nadat ze dat flapje hadden gesneden? Lijkt me nogal vreemd.
Je kunt het dit jaar nog aftrekken van de belasting, maar als je zicht niet stabiel is zou ik het zeker niet doen (en doen ze het ook niet!)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef Friek_ het volgende:
TVP. Zit er zelf ook steeds vaker aan te denken, maar dan waarschijnlijk in een later stadium van m'n leven. Kan het nu echt niet betalen plus mijn ogen zijn nog niet helemaal stabiel.
Yep, zit naast het stadion (gebouw DOS of Elinckwijk). Ik zit zelf in het hoge witte gebouw wat er aan vast zitquote:Op woensdag 3 september 2008 13:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Er is in utrecht er pas eentje geopend, volgens mij ook echt net...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |