Er staat dat hij het zei, niet schreefquote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]![]()
hopelijk geen solo's van 5 minuten!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef matjuhhh007 het volgende:
Volgende week dinsdag weer beginnen met de bandook al een optreden staan voor op een sixties feest
.
Hahaha, ja dat is vast het stukje van het interview dat eraf is geknipt. Dat hij zoiets zegt als:quote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef brother52 het volgende:
Hij heeft makkelijk praten met al die stewardessen.
Als wij zaterdags spelen beginnen we ook altijd om 9 uurquote:Op donderdag 4 september 2008 15:31 schreef Doodkapje het volgende:
Zaterdag 9:00 repeteren, dus om 8:00 melden bij onze toetsenist (lees: chauffeur)... like, wtf
Drummer moet 's middags in Amsterdam zijn dus we beginnen eerder...
dan maar ff de SG testen in repetitie-situaties
Wat bedoel je? Wij doen nooit solo's van 5 minutenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:38 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hopelijk geen solo's van 5 minuten!
maar voor jezelf is het misschien beter om aan te horenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Ach, speel met of zonder drank even klote, dus kan ik net zo goed bier gaan drinken
I can drink all the Jägermeister humanly possible and still be able to play just as bad.
10 mag ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wij doen nooit solo's van 5 minuten
En hoe laat moet je daarvoor op staan? 8:55?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als wij zaterdags spelen beginnen we ook altijd om 9 uur
08.45, eerst koffiequote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En hoe laat moet je daarvoor op staan? 8:55?.
En dan... doe je die er ook gratis bij?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:27 schreef -Menn0- het volgende:
Aangezien niemand mijn gitaar wilt kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koop ik lekker die Jim Root Telecaster ERBIJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was niks voor mij in elk geval, 's morgens ben ik echt niks waard, pas vanaf een uur of 11/12 ben ik aanspreekbaar... Ja, ook als ik aan het werk benquote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als wij zaterdags spelen beginnen we ook altijd om 9 uur
Ja, maar dan ben je wel een hoogoven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:49 schreef Under_Score het volgende:
čchte metal maak je 25 uur per dag.
..stond er op het toilettegeltje bij de opleiding metaalbewerkingquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:49 schreef Under_Score het volgende:
čchte metal maak je 25 uur per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |