Dan vliegen de slipjes je om de oren, Dean!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ze wachten tot je kunt sweepen en tappen, Dean..
Yep!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan vliegen de slipjes je om de oren, Dean!
Wat moet je nou weer in Assen?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
* --H-I-M-- sluit zich bij TT aan.......
te laat zijn voor Iron Maiden.....quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Assen?.
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
Toevallig dat je er nu bent DK, ik was toevallig net bamisoep aan het maken..
Hoezo niet? Je kunt prima bamisoep eten met meisjes die geen slipjes aan hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?.
Goed idee... ik heb toch nog siu mai die ik er doorheen kan gooien...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
Toevallig dat je er nu bent DK, ik was toevallig net bamisoep aan het maken..
Gaaf! En jij... waar sta jij?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
foto's van ons optreden vorige week: (gitarist is tweelingbroer die ook wel eens op mijn account zit hier)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sliertjes van een string...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Achter het mengpaneel, ik ben de geluidsman/manager/producer
Ik wilde er wan tan doorheen gooien, maar ik pakte per ongeluk har kau. Deed er toch nog 15 min over om te realiseren wat er mis was.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goed idee... ik heb toch nog siu mai die ik er doorheen kan gooien...
Nepchineesquote:Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde er wan tan doorheen gooien, maar ik pakte per ongeluk har kau. Deed er toch nog 15 min over om te realiseren wat er mis was..
Dat is mijn tweelingbroer maar die post hier ook wel eens onder mijn naamquote:Op woensdag 3 september 2008 13:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Altijd gedacht dat je gitarist was van Plain Vanilla...
*zucht*quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer maar die post hier ook wel eens onder mijn naam
dit om de verwarring ff nog wat groter te maken
Zorg voor foto's enzo, want ik ben er niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, wat irritant, ik stel voor elke tweeling een eenling van te maken![]()
vanavond repeteren... en zaterdag arnhem onveilig maken
Damn... heb een date zaterdag,... anders kon ik wel ff langskomenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, wat irritant, ik stel voor elke tweeling een eenling van te maken![]()
vanavond repeteren... en zaterdag arnhem onveilig maken
Dat heel erg zeker, vandaag al lekker kei en keihard in de auto gedraaidquote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef -Menn0- het volgende:
Death Magnetic kicked ass!!
Was verleden tijd want ik had em toen net geluisterd, moest kicked my ass staanquote:Op woensdag 3 september 2008 15:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat heel erg zeker, vandaag al lekker kei en keihard in de auto gedraaid![]()
Het is overigens "kicks ass"
Speel je dan briljante blues of geweldige gypsy jazz of spetterende spaans klassiek?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef Moozze het volgende:
Ik denk dat ik liever akoestisch speel dan electrisch...
Ik doe maar wat, maar geen van dat allen denk ik. Ben nu een soort van een iets aan het uitproberen met guitarpro, en stiekem vind ik het zelf wel mooi (als ik het echt speel dan, die midi klinkt kut)quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speel je dan briljante blues of geweldige gypsy jazz of spetterende spaans klassiek?.
Of speel je dan van die infantiele kampvuur muzak?.
Met die RSE sound engine klinkt het meestal nog best aardigquote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik doe maar wat, maar geen van dat allen denk ik. Ben nu een soort van een iets aan het uitproberen met guitarpro, en stiekem vind ik het zelf wel mooi (als ik het echt speel dan, die midi klinkt kut)
Niet als je dat ding zeg maar een stukje akkoorden wil laten spelen. Of ik weet gewoon niet hoe dat moet want dit klinkt niet:quote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Met die RSE sound engine klinkt het meestal nog best aardig
Helemaal niksquote:Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Cynic het volgende:
Wat is er mis met op een echte gitaar spelen?
Sta ik nog niet eens bij! En ik ben de coolste newbie hier van dit jaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
AvondMag ik nu ook bij de vaste klanten?
Hoef ik eens niet te antwoordenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vraagje voor hem die een eigen oefenruimte hebben die buiten een bandlids huis is:
Hoeveel is de huur en wat krijg je ervoor? Dit ff om een indicatie te krijgen wat wat kost ivm een aanbod of twee dat wij gekregen hebben..
Dat bepalen altijd wij nog, niet jijzelf.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:04 schreef Moozze het volgende:
[..]
Sta ik nog niet eens bij! En ik ben de coolste newbie hier van dit jaar.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bepalen altijd wij nog, niet jijzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:06 schreef Moozze het volgende:
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
nope, nog niet vol eigen werk, wel 2 nieuwe nummers die we dan voor het eerst spelen, en 2 covers.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zorg voor foto's enzo, want ik ben er niet..
.
Hey, jullie hadden toch een paar nieuwe nummers? Hoe staat het daarmee? Is jullie set al vol eigen werk?
350 euroquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vraagje voor hem die een eigen oefenruimte hebben die buiten een bandlids huis is:
Hoeveel is de huur en wat krijg je ervoor? Dit ff om een indicatie te krijgen wat wat kost ivm een aanbod of twee dat wij gekregen hebben..
Channuka Gitaarmeet.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:06 schreef Doodkapje het volgende:
Mogguh
BTW... gaan we weer een meet plannen? Voor die echt plaatsvindt is het onderhand weer bijna kerst
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaafquote:
Wat een werk, word je moe vanquote:Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Cynic het volgende:
Wat is er mis met op een echte gitaar spelen?
Klinkt als een heerlijk fijn jam/zuiphok!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nope, nog niet vol eigen werk, wel 2 nieuwe nummers die we dan voor het eerst spelen, en 2 covers.
[..]
350 euro
50 m2
van +/- 9.00 tot 24.00 van maandag t/m vrijdag
en van +/- 9.00 tot 21.00 op zat en zon
Maar dat vind ik dus niet!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vinden
Musik Messe lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef Doodkapje het volgende:
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaaf
En jij bent?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
AvondMag ik nu ook bij de vaste klanten?
Ik zeg altijd:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vinden
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
Arrogantie mag, mits deze gepaard gaat met superieure prestaties!
Of je moet gaan presteren natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijk fijn jam/zuiphok!
Of gaan beginnen met presteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
GMTA.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of je moet gaan presteren natuurlijk
Nee, maar zo kwam het even overquote:Op donderdag 4 september 2008 10:27 schreef Moozze het volgende:
Dus ik heb nu het imago van een arrogant iemand?
Maar tussendoor wel, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
Daar huren ze een andere ruimte voor.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
Om hem nou meteen te gaan begraven vind ik een beetje ver gaan...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
Goeie zaak dat jullie het zo serieus opvattenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.
Wij zingen onder het zuipen...quote:Op donderdag 4 september 2008 12:59 schreef Witchfynder het volgende:
Wij zingen over zuipen, maar doen het niet..
quote:Op 05/14/2008 zei Slash het volgende:
Wanting to do what I do to the best of my ability is a major motivation for me. I'm a helluva lot better guitar player since I've been sober.
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]quote:
En waarom post hij dan nooit in dit topic?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]![]()
Paar nummers spelen zuipen/klieren nummer spelen klieren nummer spelen nog wat zuipenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.
Er staat dat hij het zei, niet schreefquote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]![]()
hopelijk geen solo's van 5 minuten!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef matjuhhh007 het volgende:
Volgende week dinsdag weer beginnen met de bandook al een optreden staan voor op een sixties feest
.
Hahaha, ja dat is vast het stukje van het interview dat eraf is geknipt. Dat hij zoiets zegt als:quote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef brother52 het volgende:
Hij heeft makkelijk praten met al die stewardessen.
Als wij zaterdags spelen beginnen we ook altijd om 9 uurquote:Op donderdag 4 september 2008 15:31 schreef Doodkapje het volgende:
Zaterdag 9:00 repeteren, dus om 8:00 melden bij onze toetsenist (lees: chauffeur)... like, wtf
Drummer moet 's middags in Amsterdam zijn dus we beginnen eerder...
dan maar ff de SG testen in repetitie-situaties
Wat bedoel je? Wij doen nooit solo's van 5 minutenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:38 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hopelijk geen solo's van 5 minuten!
maar voor jezelf is het misschien beter om aan te horenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Ach, speel met of zonder drank even klote, dus kan ik net zo goed bier gaan drinken
I can drink all the Jägermeister humanly possible and still be able to play just as bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |