En jij bent?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
AvondMag ik nu ook bij de vaste klanten?
Ik zeg altijd:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vinden
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
Arrogantie mag, mits deze gepaard gaat met superieure prestaties!
Of je moet gaan presteren natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijk fijn jam/zuiphok!
Of gaan beginnen met presteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
GMTA.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of je moet gaan presteren natuurlijk
Nee, maar zo kwam het even overquote:Op donderdag 4 september 2008 10:27 schreef Moozze het volgende:
Dus ik heb nu het imago van een arrogant iemand?
Maar tussendoor wel, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
Daar huren ze een andere ruimte voor.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
Om hem nou meteen te gaan begraven vind ik een beetje ver gaan...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
Goeie zaak dat jullie het zo serieus opvattenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.
Wij zingen onder het zuipen...quote:Op donderdag 4 september 2008 12:59 schreef Witchfynder het volgende:
Wij zingen over zuipen, maar doen het niet..
quote:Op 05/14/2008 zei Slash het volgende:
Wanting to do what I do to the best of my ability is a major motivation for me. I'm a helluva lot better guitar player since I've been sober.
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]quote:
En waarom post hij dan nooit in dit topic?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]![]()
Paar nummers spelen zuipen/klieren nummer spelen klieren nummer spelen nog wat zuipenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |