nope, nog niet vol eigen werk, wel 2 nieuwe nummers die we dan voor het eerst spelen, en 2 covers.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zorg voor foto's enzo, want ik ben er niet..
.
Hey, jullie hadden toch een paar nieuwe nummers? Hoe staat het daarmee? Is jullie set al vol eigen werk?
350 euroquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vraagje voor hem die een eigen oefenruimte hebben die buiten een bandlids huis is:
Hoeveel is de huur en wat krijg je ervoor? Dit ff om een indicatie te krijgen wat wat kost ivm een aanbod of twee dat wij gekregen hebben..
Channuka Gitaarmeet.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:06 schreef Doodkapje het volgende:
Mogguh
BTW... gaan we weer een meet plannen? Voor die echt plaatsvindt is het onderhand weer bijna kerst
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaafquote:
Wat een werk, word je moe vanquote:Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Cynic het volgende:
Wat is er mis met op een echte gitaar spelen?
Klinkt als een heerlijk fijn jam/zuiphok!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nope, nog niet vol eigen werk, wel 2 nieuwe nummers die we dan voor het eerst spelen, en 2 covers.
[..]
350 euro
50 m2
van +/- 9.00 tot 24.00 van maandag t/m vrijdag
en van +/- 9.00 tot 21.00 op zat en zon
Maar dat vind ik dus niet!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vinden
Musik Messe lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef Doodkapje het volgende:
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaaf
En jij bent?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
AvondMag ik nu ook bij de vaste klanten?
Ik zeg altijd:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vinden
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
Arrogantie mag, mits deze gepaard gaat met superieure prestaties!
Of je moet gaan presteren natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijk fijn jam/zuiphok!
Of gaan beginnen met presteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
GMTA.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of je moet gaan presteren natuurlijk
Nee, maar zo kwam het even overquote:Op donderdag 4 september 2008 10:27 schreef Moozze het volgende:
Dus ik heb nu het imago van een arrogant iemand?
Maar tussendoor wel, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
Daar huren ze een andere ruimte voor.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
Om hem nou meteen te gaan begraven vind ik een beetje ver gaan...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |