Dan vliegen de slipjes je om de oren, Dean!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ze wachten tot je kunt sweepen en tappen, Dean..
Yep!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan vliegen de slipjes je om de oren, Dean!
Wat moet je nou weer in Assen?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
* --H-I-M-- sluit zich bij TT aan.......
te laat zijn voor Iron Maiden.....quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Assen?.
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
Toevallig dat je er nu bent DK, ik was toevallig net bamisoep aan het maken..
Hoezo niet? Je kunt prima bamisoep eten met meisjes die geen slipjes aan hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?.
Goed idee... ik heb toch nog siu mai die ik er doorheen kan gooien...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
Toevallig dat je er nu bent DK, ik was toevallig net bamisoep aan het maken..
Gaaf! En jij... waar sta jij?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
foto's van ons optreden vorige week: (gitarist is tweelingbroer die ook wel eens op mijn account zit hier)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sliertjes van een string...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Achter het mengpaneel, ik ben de geluidsman/manager/producer
Ik wilde er wan tan doorheen gooien, maar ik pakte per ongeluk har kau. Deed er toch nog 15 min over om te realiseren wat er mis was.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goed idee... ik heb toch nog siu mai die ik er doorheen kan gooien...
Nepchineesquote:Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde er wan tan doorheen gooien, maar ik pakte per ongeluk har kau. Deed er toch nog 15 min over om te realiseren wat er mis was..
Dat is mijn tweelingbroer maar die post hier ook wel eens onder mijn naamquote:Op woensdag 3 september 2008 13:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Altijd gedacht dat je gitarist was van Plain Vanilla...
*zucht*quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer maar die post hier ook wel eens onder mijn naam
dit om de verwarring ff nog wat groter te maken
Zorg voor foto's enzo, want ik ben er niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, wat irritant, ik stel voor elke tweeling een eenling van te maken![]()
vanavond repeteren... en zaterdag arnhem onveilig maken
Damn... heb een date zaterdag,... anders kon ik wel ff langskomenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, wat irritant, ik stel voor elke tweeling een eenling van te maken![]()
vanavond repeteren... en zaterdag arnhem onveilig maken
Dat heel erg zeker, vandaag al lekker kei en keihard in de auto gedraaidquote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef -Menn0- het volgende:
Death Magnetic kicked ass!!
Was verleden tijd want ik had em toen net geluisterd, moest kicked my ass staanquote:Op woensdag 3 september 2008 15:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat heel erg zeker, vandaag al lekker kei en keihard in de auto gedraaid![]()
Het is overigens "kicks ass"
Speel je dan briljante blues of geweldige gypsy jazz of spetterende spaans klassiek?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef Moozze het volgende:
Ik denk dat ik liever akoestisch speel dan electrisch...
Ik doe maar wat, maar geen van dat allen denk ik. Ben nu een soort van een iets aan het uitproberen met guitarpro, en stiekem vind ik het zelf wel mooi (als ik het echt speel dan, die midi klinkt kut)quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speel je dan briljante blues of geweldige gypsy jazz of spetterende spaans klassiek?.
Of speel je dan van die infantiele kampvuur muzak?.
Met die RSE sound engine klinkt het meestal nog best aardigquote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik doe maar wat, maar geen van dat allen denk ik. Ben nu een soort van een iets aan het uitproberen met guitarpro, en stiekem vind ik het zelf wel mooi (als ik het echt speel dan, die midi klinkt kut)
Niet als je dat ding zeg maar een stukje akkoorden wil laten spelen. Of ik weet gewoon niet hoe dat moet want dit klinkt niet:quote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Met die RSE sound engine klinkt het meestal nog best aardig
Helemaal niksquote:Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Cynic het volgende:
Wat is er mis met op een echte gitaar spelen?
Sta ik nog niet eens bij! En ik ben de coolste newbie hier van dit jaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
AvondMag ik nu ook bij de vaste klanten?
Hoef ik eens niet te antwoordenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vraagje voor hem die een eigen oefenruimte hebben die buiten een bandlids huis is:
Hoeveel is de huur en wat krijg je ervoor? Dit ff om een indicatie te krijgen wat wat kost ivm een aanbod of twee dat wij gekregen hebben..
Dat bepalen altijd wij nog, niet jijzelf.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:04 schreef Moozze het volgende:
[..]
Sta ik nog niet eens bij! En ik ben de coolste newbie hier van dit jaar.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bepalen altijd wij nog, niet jijzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:06 schreef Moozze het volgende:
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
nope, nog niet vol eigen werk, wel 2 nieuwe nummers die we dan voor het eerst spelen, en 2 covers.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zorg voor foto's enzo, want ik ben er niet..
.
Hey, jullie hadden toch een paar nieuwe nummers? Hoe staat het daarmee? Is jullie set al vol eigen werk?
350 euroquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vraagje voor hem die een eigen oefenruimte hebben die buiten een bandlids huis is:
Hoeveel is de huur en wat krijg je ervoor? Dit ff om een indicatie te krijgen wat wat kost ivm een aanbod of twee dat wij gekregen hebben..
Channuka Gitaarmeet.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:06 schreef Doodkapje het volgende:
Mogguh
BTW... gaan we weer een meet plannen? Voor die echt plaatsvindt is het onderhand weer bijna kerst
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaafquote:
Wat een werk, word je moe vanquote:Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Cynic het volgende:
Wat is er mis met op een echte gitaar spelen?
Klinkt als een heerlijk fijn jam/zuiphok!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nope, nog niet vol eigen werk, wel 2 nieuwe nummers die we dan voor het eerst spelen, en 2 covers.
[..]
350 euro
50 m2
van +/- 9.00 tot 24.00 van maandag t/m vrijdag
en van +/- 9.00 tot 21.00 op zat en zon
Maar dat vind ik dus niet!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vinden
Musik Messe lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef Doodkapje het volgende:
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaaf
En jij bent?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
AvondMag ik nu ook bij de vaste klanten?
Ik zeg altijd:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan mensen die zichzelf heel wat vinden
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
Arrogantie mag, mits deze gepaard gaat met superieure prestaties!
Of je moet gaan presteren natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijk fijn jam/zuiphok!
Of gaan beginnen met presteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Shit. Nu moet ik minder arrogant doen dus?![]()
GMTA.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of je moet gaan presteren natuurlijk
Nee, maar zo kwam het even overquote:Op donderdag 4 september 2008 10:27 schreef Moozze het volgende:
Dus ik heb nu het imago van een arrogant iemand?
Maar tussendoor wel, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zeker geen zuiphok, we zijn er serrieus bezig met repeteren.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
Daar huren ze een andere ruimte voor.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussendoor wel, toch?
Om hem nou meteen te gaan begraven vind ik een beetje ver gaan...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar zo kwam het even over
Niks aan de hand, zand erover
Goeie zaak dat jullie het zo serieus opvattenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.
Wij zingen onder het zuipen...quote:Op donderdag 4 september 2008 12:59 schreef Witchfynder het volgende:
Wij zingen over zuipen, maar doen het niet..
quote:Op 05/14/2008 zei Slash het volgende:
Wanting to do what I do to the best of my ability is a major motivation for me. I'm a helluva lot better guitar player since I've been sober.
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]quote:
En waarom post hij dan nooit in dit topic?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]![]()
Paar nummers spelen zuipen/klieren nummer spelen klieren nummer spelen nog wat zuipenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zelfs dan niet, lekker repeteren en soms wat rusten en dan weer verder gaan, maar geen gezuip what so ever.
Er staat dat hij het zei, niet schreefquote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
[flauw]Is Slash hier ook user?![/flauw]![]()
hopelijk geen solo's van 5 minuten!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef matjuhhh007 het volgende:
Volgende week dinsdag weer beginnen met de bandook al een optreden staan voor op een sixties feest
.
Hahaha, ja dat is vast het stukje van het interview dat eraf is geknipt. Dat hij zoiets zegt als:quote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef brother52 het volgende:
Hij heeft makkelijk praten met al die stewardessen.
Als wij zaterdags spelen beginnen we ook altijd om 9 uurquote:Op donderdag 4 september 2008 15:31 schreef Doodkapje het volgende:
Zaterdag 9:00 repeteren, dus om 8:00 melden bij onze toetsenist (lees: chauffeur)... like, wtf
Drummer moet 's middags in Amsterdam zijn dus we beginnen eerder...
dan maar ff de SG testen in repetitie-situaties
Wat bedoel je? Wij doen nooit solo's van 5 minutenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:38 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hopelijk geen solo's van 5 minuten!
maar voor jezelf is het misschien beter om aan te horenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Ach, speel met of zonder drank even klote, dus kan ik net zo goed bier gaan drinken
I can drink all the Jägermeister humanly possible and still be able to play just as bad.
10 mag ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wij doen nooit solo's van 5 minuten
En hoe laat moet je daarvoor op staan? 8:55?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als wij zaterdags spelen beginnen we ook altijd om 9 uur
08.45, eerst koffiequote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En hoe laat moet je daarvoor op staan? 8:55?.
En dan... doe je die er ook gratis bij?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:27 schreef -Menn0- het volgende:
Aangezien niemand mijn gitaar wilt kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koop ik lekker die Jim Root Telecaster ERBIJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was niks voor mij in elk geval, 's morgens ben ik echt niks waard, pas vanaf een uur of 11/12 ben ik aanspreekbaar... Ja, ook als ik aan het werk benquote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als wij zaterdags spelen beginnen we ook altijd om 9 uur
Ja, maar dan ben je wel een hoogoven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:49 schreef Under_Score het volgende:
èchte metal maak je 25 uur per dag.
..stond er op het toilettegeltje bij de opleiding metaalbewerkingquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:49 schreef Under_Score het volgende:
èchte metal maak je 25 uur per dag.
Ik ook, maar dan ga ik bij OGD zuipen.quote:
Ik ga gewoon de kroeg in dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan ga ik bij OGD zuipen.. Een collega van me die niet hoeft te werken komt speciaal vanaf de TU langs ervoor.
.
Ik tot 22.30quote:
Het blijft vrijdag... als het niet over gitaar gaat, dan gaat het wel over gerstenat en mammae...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:08 schreef Moozze het volgende:
Zo vroeg en nu al grappige posts. Dat beloofd een mooie dag te worden!
En hoe laat begin je?quote:
Film, fotografie en wiskunde die ik in HAVO 3 al heb gehadquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef Aresdreams het volgende:
school? wasda?
CKV. Na onze tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:19 schreef brother52 het volgende:
Film en fotografie op de HAVO?
Nee, uit pure noodzaak van HAVO naar MBO opleiding gegaan. Basisjaar fotografie en film en volgend jaar weer proberen op een HBO te komen (was niet toegelaten...) Maar op MBO gaan ze uit van VMBO studenten dus HAVO 3 wiskunde.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:19 schreef brother52 het volgende:
Film en fotografie op de HAVO?
Ah, dat maakt het een stuk duidelijker.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:52 schreef Moozze het volgende:
Nee, uit pure noodzaak van HAVO naar MBO opleiding gegaan. Basisjaar fotografie en film en volgend jaar weer proberen op een HBO te komen (was niet toegelaten...) Maar op MBO gaan ze uit van VMBO studenten dus HAVO 3 wiskunde.
Ik had het ook liever anders hoor...
Mjah waarschijnlijk meer omdat ze mijn toelatingsopdracht niet goed genoeg vonden, maar ben daar al overheen en ga gewoon nu mn best doen, zie wel waar ik uitkom.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het een stuk duidelijker.
Maar je bent dus niet toegelaten omdat de opleiding al vol zat?
Dat is behoorlijk balen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------
Ik wou een rickroll faxen in het teken van orginaliteitquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Witchfynder het volgende:
Uh we hebben elders op de verdieping wel een fax staan, ja..
Goed, ik geef het faxnummer van onze Juridische Afdeling ff.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wou een rickroll faxen in het teken van orginaliteit
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed, ik geef het faxnummer van onze Juridische Afdeling ff..
.
Ik werk in een drukkerij, in ploegen dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor werk doe je?
Handig met flyers enzo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik werk in een drukkerij, in ploegen dus.
Drukken jullie ook visitekaartjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik werk in een drukkerij, in ploegen dus.
We hebben toch al gauw oplages van 1 miljoen, da's misschien wat overdreven voor flyers voor de lokale jeugdsoos.quote:
14.00quote:
14.00quote:
Wie weet wat de toekomst brengt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben toch al gauw oplages van 1 miljoen, da's misschien wat overdreven voor flyers voor de lokale jeugdsoos.
Soms moet je groot durven denken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben toch al gauw oplages van 1 miljoen, da's misschien wat overdreven voor flyers voor de lokale jeugdsoos.
Dan mmoet je ook groot willen betalenquote:
Pak je em toch een snaar lagerquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:53 schreef matjuhhh007 het volgende:
Aigh, ik heb mn pols verekt bij van die akkoorden zoals:
-
-
-
-
12-12-14-12-12
10-10-10-10-10
Als ik zit krijg ik die greep makkelijk, maar als ik ga staan dan kom ik er raar genoeg niet bij, vooral niet als het na de 12 begint..
Geografisch lager, tonaal hoger. Uh ofzo.quote:
Dat dacht ik zelfs toen ik het las, kan je nagaanquote:
Dean denkt:quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelfs toen ik het las, kan je nagaan
Mijn imago, wat doe je!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:12 schreef Witchfynder het volgende:
Dean denkt:
Ja hallo, een instrument gestemd in kwarten! Ik zou gewoon in plaats daarvan voor een Gsus4 gaan, gevolgd door een..uh...oh shit, mijn imago. Errr...powerchooords!.
Ja, genoeg. Maar wat vind je precies moeilijk? Als je dat aangeeft kunnen we je misschien gerichter op weg helpen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef RoW_0 het volgende:
hey,
kheb me yamaha 112, roland cube 30 en een footswitch.. wel nais
Maar het is best moeilijk natuurlijk om te kunnen spelen, zijn er eventuele gratis DVDs waarmee je het kan leren ofzo? of iig wat theorie meekrijgt?
Ik wil ook nog een keer een cube, maar heb geen geld dat ik kan uitgeven nu.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef RoW_0 het volgende:
hey,
Maar het is best moeilijk natuurlijk om te kunnen spelen, zijn er eventuele gratis DVDs waarmee je het kan leren ofzo? of iig wat theorie meekrijgt?
Gefeliciteerd! En welkom in de wondere wereld der muzikant.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef RoW_0 het volgende:
hey,
Haha dat we je zo betrappen op dat je stiekem de Concierto de Aranjuez aan het pielen bent op een custom spaanse gitaar.quote:
Nope, tijd om te gaan stemmenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef RoW_0 het volgende:
klinkt dit normaal? volgens PC-software niet. en ik heb geen idee wat roland cube zegt.
Ik was een beetje aan het kloten met de tremelo :_ begrijp er niets van lol
http://rapidshare.com/files/142895894/TEST.wav.html
Biohazardquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef Witchfynder het volgende:.
Ik probeer een riffje te verzinnen dat bij een " Biohazardritme" past (de kenners weet ik wat ik bedoel), maar dat is nog niet makkelijk..
Ik vind de drums en de backing vocals echt het gaafst aan hen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Biohazard
En snap wat je bedoekd![]()
Maar er was op Wâldrock maar een band het bestequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:20 schreef brother52 het volgende:
Dat zegt op zich niet zo heel erg veel. Slayer was op Wâldrock namelijk erg goed (nog niet zo goed als Life of Agony maar die zijn live altijd erg goed). En daar heb ik ook slechte optredens van gezien, zoals de laatste Fields of Rock. Waarschijnlijk had Slayer zich toen aangepast aan de organisatie van het festival.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Maar er was op Wâldrock maar een band het beste
Ik vat 'm , dank uquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou hem op lead zetten, de smaak selecteren met die knop ernaast en dan aan je Gain gaan draaien, lieve schat..
Overdrive is dan ook een eindresultaat en niet een instelling.
Kan je ook pr0n van Rapidshare downen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
Rapidshare? Dude, je bent geen pr0n aan het uploaden..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je ook pr0n van Rapidshare downen dan?
Precies dezelfde als mijne, lekker versterkertje, vooral voor thuisquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:25 schreef RoW_0 het volgende:
Mischien een heel domme vraag maar.. waar zit hier in godsnaam overdrive op?
[ afbeelding ]
Marshall héquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb ooit een Marshall Valvestate 30R als oefenversterker gekregen. Nu na 10 jaar bevalt hij nog prima.. De distortion is ook beter dan de meeste pedalen die ik er op geprobeerd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Sorry, word hem niet. Iets met bier...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:14 schreef Aresdreams het volgende:
morgen allemaal naar arnhem komen!om 8 uur in de willemeen
ik had er toen ik naar usa ging vooral op de heen reis eigenlijk last van, terug reis was zo over..!quote:
In oktober is er wel weer een gitaarbeurs in Veenendaal (waar mijn ouders wonen), is altijd wel leuk en staan ook wel grappige gitaren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaaf
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, ik zat gister (terwijl ik tv keek) een riffje te jammen op gitaar wat zo weird was dat ik er zelf van in de war raakte..
Volgens mij was het iets van 5/4, 2/2, 5/4, 7/8 ofzo. Aaarrgghhh!quote:
Wanneer komt Green Day weer met een nieuw album? Ik vond American Idiot wel leuk namelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:17 schreef The_Dean het volgende:
Mazzelpik
Foxboro Hot Tubs
Lekker rock 'n roll op de vroege ochtend!
MMMM!!!!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:24 schreef Moozze het volgende:
[..]
Wanneer komt Green Day weer met een nieuw album? Ik vond American Idiot wel leuk namelijk.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Kutsmoes Jimmy, gewoon foto's van die SG posten
Gibson SG standard heritage cherry...quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:48 schreef TeleluvR het volgende:
Wat voor SG heb je gekocht? Ik kan heel het bericht niet terugvinden!
LP classic? Die heeft onze andere gitaristquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:52 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, goede keus, klassieke rockgitaar zonder poeha!
Ik wil nog steeds een mooie classic... Eerstkomende GAS-aanval komt ten goede van een Goldtop...
En dan thrash metal mee spelen, zoals Alex "God" Skolnick.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:52 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, goede keus, klassieke rockgitaar zonder poeha!
Ik wil nog steeds een mooie classic... Eerstkomende GAS-aanval komt ten goede van een Goldtop...
Geylheidquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:56 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, SG Classic en een Goldtop LP. Goldtop zal er wel eerder zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal niks met humbuckers
Nog onbekend. Ze weten zelf niet eens welke kant ze echt op willen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:24 schreef Moozze het volgende:
[..]
Wanneer komt Green Day weer met een nieuw album? Ik vond American Idiot wel leuk namelijk.
quote:
een les paul goldtop met p90 elementen ziet er uit als een vrouw zonder tieten! het kan, maar andere is toch beter!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:56 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, SG Classic en een Goldtop LP. Goldtop zal er wel eerder zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal niks met humbuckers
WIL! ben al tijden op zoek naar een SG met P90`squote:
Die moet ik dan ook maar eens downl... kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog onbekend. Ze weten zelf niet eens welke kant ze echt op willen.
Tussentijd lekker Foxboro grijs draaien... wat een fijne plaat
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je gek
Sexy bodyquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een les paul goldtop met p90 elementen ziet er uit als een vrouw zonder tieten! het kan, maar andere is toch beter!
[ afbeelding ]
Voor het geval ze weer op je gitaar gaan schietenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:49 schreef -Menn0- het volgende:
Ja het is wel iets te P.I.M.P. voor me maar die koffer is volgens mij bulletproof ofzo dus ik vind ik em geniaal!
Inderdaad, ik moest hem 4 keer lezen voordat ik doorhad wat je nou bedoelt.quote:
Da's nog eens fap-material...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zie je verkeerd... Een goltop met p90 is puur en origineel. Humbuckers op een goldtop zijn die siliconen, dikke lelijke zweettetten!quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een les paul goldtop met p90 elementen ziet er uit als een vrouw zonder tieten! het kan, maar andere is toch beter!
[ afbeelding ]
Ik zie van beide het probleem nietquote:Op zondag 7 september 2008 10:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd... Een goltop met p90 is puur en origineel. Humbuckers op een goldtop zijn die siliconen, dikke lelijke zweettetten!
Is dat nummer een beetje representatief voor de rest van het album?quote:Op zondag 7 september 2008 10:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
http://www.metallica.com/index.asp?item=601171
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
* matjuhhh007 kijkt boos naar TeleuvR
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 september 2008 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
Metallica had sowieso al jaren geleden moet stopen...
* TeleluvR duikt weg!
[klassieke bash mode]quote:Op zondag 7 september 2008 10:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat nummer een beetje representatief voor de rest van het album?
Want dan ga ik waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om de rest te beluisteren.
Valt weer behoorlijk tegen. De eerste 5 minuten had ik het idee dat ik naar de nieuwe Creed zat te luisteren.
Leuk nummer, maar ze beginnen nu toch echt een stel oude mannen te worden...quote:Op zondag 7 september 2008 10:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
http://www.metallica.com/index.asp?item=601171
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[klassieke bash mode]
Dus je gaat maar liever wachten op de nieuwe Megadeth?
[/klassieke bash mode]
Dave Mustaine:
I am so inspired right now for this next record and the following tour. I owe this to Justis and his band jamming in the studio every night while I sit here and try to fix stupid computer glitches..
Hoop alleen niet een Steve Harris/Lauren Harris achtige tour, gezien Justis de oudste zoon van Dave is..
Zeker! Hoop dat de volgende minstens zo gaaf als de laatste wordt. Hoewel erg verbeterd is zal hij nooit een goede zanger worden, maar er is geen enkele Megadethfan die dat is vanwege de zang.quote:Op zondag 7 september 2008 11:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Dave maakt ten minste nog echte metal albums.
quote:
Grrrrquote:Op zondag 7 september 2008 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
Metallica had sowieso al jaren geleden moet stopen...
* TeleluvR duikt weg!
Nee gek het album is zo vet! Echt een Metallica waardig album! All Nightmare Long, My Apocalypse, The Judas Kiss zijn gewoon instant classics!quote:Op zondag 7 september 2008 10:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat nummer een beetje representatief voor de rest van het album?
Want dan ga ik waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om de rest te beluisteren.
Valt weer behoorlijk tegen. De eerste 5 minuten had ik het idee dat ik naar de nieuwe Creed zat te luisteren.
Daar is nu echt verandering in gekomen! Tuurlijk zijn er weer mensen die wat te zeiken te hebben het is tenslotte Metallica dan moet je wel zeikenquote:Op zondag 7 september 2008 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze gaan al een jaar of 20 te lang door zonder iets echt interessants uit te brengen.
Nja, onze zanger heeft een echte Dean ML case, waar dus een ML uitsparing in zit. Ik heb een of andere Gibson koffer om mijn ML, met van die verplaatsbare stukken zodat mijn ML en V er klemvast in komen te zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, die koffers van Dean he, zijn die echt heel veel beter (geschikt) dan niet-Dean koffers voor Deans of maakt het niet veel uit? (wat een idiote zin trouwens)
quote:
Mijn vingers komen altijd tegen andere snaren aan, en snelheid.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Maar wat vind je precies moeilijk? Als je dat aangeeft kunnen we je misschien gerichter op weg helpen..
Sommige mensen spelen meer dan alleen powerchordsquote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Speel je maar een snaar per keer dan? Kun je beter bassist worden
Ja, werkelijk onvoorstelbaarquote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sommige mensen spelen meer dan alleen powerchords
Steun je met je hand op de brug?quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn vingers komen altijd tegen andere snaren aan, en snelheid.
Klinkt als een gothic-achtig iets.. Niet mijn ding.quote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ares en Daan, 20 september melden in Friesland, dan spelen we met deze band:
http://www.myspace.com/Sephyros
Ik steun het wel, maar ik weet niet of dit wel de juiste steun is, ik kijk wel ff een paar youtube videos hiervoorquote:Op zondag 7 september 2008 16:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Steun je met je hand op de brug?
Zo nee probeer dat eens
Hou er wel rekening mee dat dit me eerste gitaar is dat ik pas een dag heb hé ... als ik de tabs zo bekijk ->quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef matjuhhh007 het volgende:
Jump in the fire van metallia moet je proberen, zeer goed voor je vinger-coördinatie en dergelijke.
Enter Sandman, Sad But True, Creeping Death, Seek & Destroy, Sanitarium.quote:Op zondag 7 september 2008 16:38 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zoek een vast liedje wat ik kan blijven oefenen, weten jullie er paar? van metallica het liefst? of arctic monkeys.
[..]
Ik steun het wel, maar ik weet niet of dit wel de juiste steun is, ik kijk wel ff een paar youtube videos hiervoor
Okay mooi ik ga dan ff Enter Blackman proberenquote:Op zondag 7 september 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Enter Sandman, Sad But True, Creeping Death, Seek & Destroy, Sanitarium.
En dump dan die Artic Monkeys maar bij het grof vuil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |