Dan vliegen de slipjes je om de oren, Dean!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ze wachten tot je kunt sweepen en tappen, Dean..
Yep!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan vliegen de slipjes je om de oren, Dean!
Wat moet je nou weer in Assen?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
* --H-I-M-- sluit zich bij TT aan.......
te laat zijn voor Iron Maiden.....quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Assen?.
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
Toevallig dat je er nu bent DK, ik was toevallig net bamisoep aan het maken..
Hoezo niet? Je kunt prima bamisoep eten met meisjes die geen slipjes aan hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?.
Goed idee... ik heb toch nog siu mai die ik er doorheen kan gooien...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
Toevallig dat je er nu bent DK, ik was toevallig net bamisoep aan het maken..
Gaaf! En jij... waar sta jij?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
foto's van ons optreden vorige week: (gitarist is tweelingbroer die ook wel eens op mijn account zit hier)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sliertjes van een string...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slipjes, bamisoep. Ik hoop dat daar geen link tussen zit?.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Achter het mengpaneel, ik ben de geluidsman/manager/producer
Ik wilde er wan tan doorheen gooien, maar ik pakte per ongeluk har kau. Deed er toch nog 15 min over om te realiseren wat er mis was.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goed idee... ik heb toch nog siu mai die ik er doorheen kan gooien...
Nepchineesquote:Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde er wan tan doorheen gooien, maar ik pakte per ongeluk har kau. Deed er toch nog 15 min over om te realiseren wat er mis was..
Dat is mijn tweelingbroer maar die post hier ook wel eens onder mijn naamquote:Op woensdag 3 september 2008 13:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Altijd gedacht dat je gitarist was van Plain Vanilla...
*zucht*quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer maar die post hier ook wel eens onder mijn naam
dit om de verwarring ff nog wat groter te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |