quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is het een doodskist PM.
De pomp is kapot denken we, die is misschien wel misschien niet op voorraad, maar kost iets meer dan 2 euroquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind het bijna grappig als ie zou zeggen dat ie het wel kan fixen maar pas volgende week vrijdag omdat een onderdeeltje van 2 euro niet op voorraad is
(zulke dingen overkomen alleen altijd mij maar)
Jammer BE!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Bah... ik had weer eens een sollicitatiebrief gestuurd voor het uitvaart vak (iets met een eigen onderneming) maar helaas is mijn stad op dit moment niet een van de steden waar ze naar kijken voor uitbreiding...
![]()
Wel eentje niet al te veel verderop, maar dan moeten we verhuizen en dat wil nog even niet ivm kosten eruit krijgen enzo.
Was ook nog wel heel gecompliceerd geweest met Sasha enzo, maar ik wil zo graag toch wel die kant op. En dan was er vast wel een oplossing gekomen voor het oppassen enzo.
Nou ja goed, to be continued...
Sooo sorrrrrrrrrrrrrryquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef PM-girl het volgende:
[..]
De pomp is kapot denken we, die is misschien wel misschien niet op voorraad, maar kost iets meer dan 2 euro
en als ik het zo probeer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon het linkje plaatsen lady-wrb?
Is goed, die van ons behangt het daarna wel met zijn harenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik laat mijn teckel wel alles aflikken
Een C:\ Link is een link vanaf je eigen HDDat kunnen we echt niet zo maar inzien Lady-wrb
Komt wel goed, heb voor vanavond vriendinnen uitgenodigd om te komen afwassenetenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
lekker dan....Hopelijk is die pomp snel gerepareerd!
Dit is de directe link, zou wel moeten werken. http://www.vwa.nl/cdlpub/servlet/CDLServlet?p_file_id=16584quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en als ik het zo probeer?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=conserveermiddelen+in+%28vinger%29verf&btnG=Zoeken&meta=
nee hoor... mij ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind het bijna grappig als ie zou zeggen dat ie het wel kan fixen maar pas volgende week vrijdag omdat een onderdeeltje van 2 euro niet op voorraad is
(zulke dingen overkomen alleen altijd mij maar)
jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevige redelijke weekendtas, verkoopt de action dat soort dingen?
Ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevige redelijke weekendtas, verkoopt de action dat soort dingen?
De kleine chinese kindertjes in fabriekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!
Zelfs een met wieltjes en een trekstang. Voor 8 euro meen ik. Haske groot en stevig!
En ze hadden ook een iets kleinere geruite tas. Voor maar 4. (geen idee wie ze daarvoor uitbuiten)
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:46 schreef moussy het volgende:
[..]
De kleine chinese kindertjes in fabrieken
Onze tas met wielen was tot eergister nog heel. Was toen al op voetbalkamp geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:48 schreef _Bar_ het volgende:
Mooi dan gaat ik morgen gelijk zo een ding aanschaffen, heb weinig zin om met een koffer te gaan zeulen voor 4 dagen, beetje overdreven.
Iig koffie aanbieden. Dat helpt enorm in de moeite die ze doen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef PM-girl het volgende:
De monteur is er nu. Moet je erbij gaan staan?Weet zo'n dingen nooit!
![]()
In elk geval is de motor stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |