abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 11:27:28 #1
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61342881
Rij ik vanmorgen lekker met mijn sportschool-matties op weg naar huis over de snelweg. Chill cruisen met dik 140 en nog een beetje aan het nagenieten van die powerlift van 150 kilo die een vriend van mij voor de eerste keer gedaan had met bankdrukken. Je had die gast moeten zien! Z'n kop knalde bijna! Maar hij deed het 'm maar.

Dus wij lekker aan het cruisen met mijn ster uit '85 en ja hoor, daar heb je er weer zo 1. Zo'n josti die met zijn Cinquecento op z'n gemak met 90kmph vrachtwagens aan het inhalen is. Nouja mijn eerste gedachte was natuurlijk: "een vrouw". Welke respectabele man koop immers zo'n koekblik?! Afijn, wij naderen hem nogal snel met de gedachte: "die zal wel op tijd wijken". Maar niets is minder waar, die josti blijft lekker op de linkse baan hangen. Maar naar een tijdje flink kleven en 1 keer knipperen met het groot licht (sommige leren het namelijk nooit!) verdwijnt het boodschappenkarretje eindelijk naar de rechtse baan.

Wij voorbij, natuurlijk even uit nieuwsgierigheid kijken wat er achter het stuur zit, voor hetzelfde geld is het een lekkere kapster! ff checken natuurlijk . WTF, zit daar zo'n skinny pubertje met net 1 haar op z'n zaakje achter het stuur! . Nouja, helaas geen chickie dus maar gewoon doorrijden zou je denken... Ware het niet dat hij meteen zo'n agressieve kop trekt alsof ie boos is dat hij met zijn bolide ingehaald wordt . Wij nogmaals WTF?! Gelukkig zag dat kereltje al snel dat wij met z'n 4'n waren en ieder van ons 3 keer de breedte had van hem dus hij keek al snel weer voor zich uit en begon haastig mee te zingen en bewegen met zijn Duitse volksmuziek alsof er niks aan de hand was.

Klacht 1: Mannen met een Fiat Cinquecento
Klacht 2: Deze horen niet thuis op de linkse baan
Klacht 3: Puber achter het stuur die Duitse muziek luistert
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_61342927
Je bent dus gewoon een kamperjosti?
Hij lachte jullie gewoon uit
pi_61342950
Kap eens met die overduidelijke kutlemmings
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_61342961
Mannen in kleine auto's Triest inderdaad.

Maar goed, troost je. Zij zijn homo en jij niet.
U MAD?
pi_61343058
Kleine kut autootjes op de linkerbaan

Gefrustreerde huisvaders in hun Renault Megane

Citroen geitewollesokken rijders die altijd in de wegrijden en denken dat spiegels er voor de sier zitten
  woensdag 3 september 2008 @ 11:40:56 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61343156
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Trannellius het volgende:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_61343446
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Trannellius het volgende:
Een linkje verdomme!!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61343539
Ach, hij heeft gewoon niks te compenseren. Dit in tegenstelling tot sommige topic starters die én een grote auto, én een ascosiale rijstijl én sportschoolabonnement nodig hebben om hun kleine plasslangetjes te compenseren.
pi_61343574
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Een linkje verdomme!!
Ruzie met skinheads...
  woensdag 3 september 2008 @ 12:02:42 #10
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61343664
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:56 schreef zovty het volgende:
Ach, hij heeft gewoon niks te compenseren. Dit in tegenstelling tot sommige topic starters die én een grote auto, én een ascosiale rijstijl én sportschoolabonnement nodig hebben om hun kleine plasslangetjes te compenseren.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_61343917
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_61344277
140 KM/h is 20 te hard op een normale snelweg.
Kost gvd 95 keiharde pleuros.
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
  woensdag 3 september 2008 @ 14:10:46 #13
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61346504
Je geilt dus op je vriend die 150 drukt, wat doen jullie na het sporten in de kleedkamer? Sauna'tje?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61346621
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef TeenWolf het volgende:
Je geilt dus op je vriend die 150 drukt, wat doen jullie na het sporten in de kleedkamer? Sauna'tje?
Ik denk dat ze de sauna overslaan en meteen gaan neuken.

TS tegen zijn vrienden: Hebben jullie vanavond zin in een sauna en dan een gangbang, of houden jullie niet zo van sauna's?
U MAD?
pi_61346643
gay topic
looooooooooooooooool lol
pi_61346659
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

TS tegen zijn vrienden: Hebben jullie vanavond zin in een sauna en dan een gangbang, of houden jullie niet zo van sauna's?
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen in kleine auto's Triest inderdaad.

Maar goed, troost je. Zij zijn homo en jij niet.
Jij gaat ook maar met alle winden mee hè?
Meelopertje
pi_61346684
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

[..]

Jij gaat ook maar met alle winden mee hè?
Meelopertje
Hoezo ? In post 1 zeg ik dat ik mensen in kleine auto's haat en in post 2 heb ik het over de vrienden van TS.
Ik zie geen gelijkenissen, uni-boy.
U MAD?
pi_61346710
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoezo ? In post 1 zeg ik dat ik mensen in kleine auto's haat en in post 2 heb ik het over de vrienden van TS.
Ik zie geen gelijkenissen, uni-boy.
In post 2 beschuldig je hem van homo zijn terwijl je in de 1e zegt dat hij geen homo is....

HOMO!!
  woensdag 3 september 2008 @ 14:20:35 #19
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61346735
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

waarna ze in koor roepen; "wij willen een pijpleiding aanleggen!!'

waarop de TS zegt; is goed, maar ik wil niet vooraan staan
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61346757
Onterechte klacht, Cinquecento is bij uitstek een auto voor SP'er, GL'ers en ander werkschuw tuig en hoort dus per definitie op de linkse baan
  woensdag 3 september 2008 @ 14:22:06 #21
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_61346776
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Kleine kut autootjes op de linkerbaan

Gefrustreerde huisvaders in hun Renault Megane

Citroen geitewollesokken rijders die altijd in de wegrijden en denken dat spiegels er voor de sier zitten

Echte huisvaders rijden natuurlijk in een (Grand) Scenic.
net zoals ik
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_61346839
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Echte huisvaders rijden natuurlijk in een (Grand) Scenic.
net zoals ik
pi_61346842
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

In post 2 beschuldig je hem van homo zijn terwijl je in de 1e zegt dat hij geen homo is....

HOMO!!
In post 1 heb ik het over de auto gekoppeld aan homo zijn. In post 2 over de keuze van vrienden gekoppeld aan homo zijn.

Dan kan er best uitrollen dat hij in post 1 niet-gay is en in post 2 wel. Post 2 is meer gay, dus concludeer ik dat er gayness aanwezig is bij TS.
U MAD?
pi_61346930
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In post 1 heb ik het over de auto gekoppeld aan homo zijn. In post 2 over de keuze van vrienden gekoppeld aan homo zijn.

Dan kan er best uitrollen dat hij in post 1 niet-gay is en in post 2 wel. Post 2 is meer gay, dus concludeer ik dat er gayness aanwezig is bij TS.
En bij jou
pi_61347009
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En bij jou
Jammer he dat ik je intellectuele tekortkomingen heb blootgelegd

-xxx-
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: