Rij ik vanmorgen lekker met mijn sportschool-matties op weg naar huis over de snelweg. Chill cruisen met dik 140 en nog een beetje aan het nagenieten van die powerlift van 150 kilo die een vriend van mij voor de eerste keer gedaan had met bankdrukken. Je had die gast moeten zien! Z'n kop knalde bijna! Maar hij deed het 'm maar.
Dus wij lekker aan het cruisen met mijn ster uit '85 en ja hoor, daar heb je er weer zo 1. Zo'n josti die met zijn Cinquecento op z'n gemak met 90kmph vrachtwagens aan het inhalen is. Nouja mijn eerste gedachte was natuurlijk: "een vrouw". Welke respectabele man koop immers zo'n koekblik?!

Afijn, wij naderen hem nogal snel met de gedachte: "die zal wel op tijd wijken". Maar niets is minder waar, die josti blijft lekker op de linkse baan hangen. Maar naar een tijdje flink kleven en 1 keer knipperen met het groot licht (sommige leren het namelijk nooit!) verdwijnt het boodschappenkarretje eindelijk naar de rechtse baan.
Wij voorbij, natuurlijk even uit nieuwsgierigheid kijken wat er achter het stuur zit, voor hetzelfde geld is het een lekkere kapster! ff checken natuurlijk

. WTF, zit daar zo'n skinny pubertje met net 1 haar op z'n zaakje achter het stuur!

. Nouja, helaas geen chickie dus maar gewoon doorrijden zou je denken... Ware het niet dat hij meteen zo'n agressieve kop trekt alsof ie boos is dat hij met zijn bolide ingehaald wordt

. Wij nogmaals WTF?! Gelukkig zag dat kereltje al snel dat wij met z'n 4'n waren en ieder van ons 3 keer de breedte had van hem dus hij keek al snel weer voor zich uit en begon haastig mee te zingen en bewegen met zijn Duitse volksmuziek alsof er niks aan de hand was.

Klacht 1: Mannen met een Fiat Cinquecento

Klacht 2: Deze horen niet thuis op de linkse baan
Klacht 3: Puber achter het stuur die Duitse muziek luistert
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past