abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 15:04:28 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_61376278
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vakantie is om niks te doen ? Wat voor idioot ben je dan? Een hersenloze tokkie...
Wacht maar tot je werkt . Heb afgelopen vakantie heel erg genoten met m'n luie reet op een mooi strand liggen en 's avonds lekker uiteten. Als je terugbent heb je het weer druk genoeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61376308
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:26 schreef tralalala het volgende:
Heel vroegah ben ik daar een keer geweest en toen waren er bijna geen Nederlanders, helemaal geen resorts en een biertje voor 50 cent (gulden) alleen jammer dat ik toen 11 ofzo was
Vorig jaar dus?
History became legend, legend became myth.
pi_61376531
Wat een aanname weer speknek dat ik niet werk, alsof ik een uitkeringstrekker ben. Ik heb gewoon een bloedhekel aan niets doen (max twee dagen hou ik dat vol, empirisch vastgesteld), dat verveelt me zogezegd. Vakantie is er om de (leuke!) dingen te doen waar ik in het dagelijks niet aan toekom, cultuur op te snuiven etc, en wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Ik begrijp niets van de mensen die het prettig vinden op hun luie reet te zitten, net zoals ik ook niks begrijp van de mensen die ht tof vinden om altijd naar dezelfde plek op vakantie te gaan, want dat is zo lekker vertrouwd, en nieuw is maar eng.

Hoe meer nieuw, hoe gevulder de dag en hoe meer onvoorspelbare gebeurtenissen hoe beter wat mij betreft
pi_61376605
Mooi en andere mensen doen liever niets als ze op vakantie zijn, daar hoef je echt geen tokkie voor te zijn. Zoveel mensen, zoveel smaken. Over aannames doen gesproken.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_61376751
Dat je niets doet op vakantie zegt natuurlijk wel wat over de 'rijkdom' van je geestelijk leven...
pi_61376804
sure wat jij wil
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  donderdag 4 september 2008 @ 15:32:54 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_61376851
Als je niets doet kun je nog eens een boek van Wittgenstein lezen, in plaats van met een toeristenbus vol op elkaar gepropt een inboorling bekijken die hetzelfde trucje voor de vijfhonderdste keer doet en dan keuvelen over hoe rijk je geestelijke leven is nu je dat hebt meegemaakt.

(voor de rest ben ik het wel met je eens, ik houd er ook niet van om twee keer naar dezelfde plek te gaan, en natuurlijk kun je best wat leuks gaan bekijken als je toch op vakantie bent. Maar ik werk op de universiteit, en aan van die linksdragende macrobioten die krampachtig niet gaan relaxen op vakantie maar een klimaatneutrale reis plannen waar ze elke ochtend om half zes opstaan en elke oude maya tempel die er is bezoeken, heb ik een broertje dood. En het dan nog raar vinden dat ze tegen een burnout oplopen. )
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61377231
Een goed boek lezen valt mij betreft niet onder niets doen, daar maak ik ook tijd voor vrij. Maar de hele tijd boeken lezen is ook wat overdreven. Verder heb ik een broertje dood aan georganiseerde reizen (tenzij het echt niet anders kan liever niet), ik stel ze zelf wel samen (dat is zeker in Europa geen enkel probleem...).

En wat daar niet ontspannend aan is, snap ik niet. Er is toch juist geen enkele druk? Lekker doen waar je zelf zin in hebt, eigen eetgelegenheden uitzoeken etc, aan niemand verantwoording moeten afleggen. En als je even geen zin hebt om iets te doen kan het ook. Klinkt ontspannend toch?
pi_61377859
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:48 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

En wat voor ontzettende schraper ben je als je uitgaat op vakantie gaat en maarliefst 20 enkele 100' en euro's uitgeeft?

Dibble heeft gewoon gelijk.
Wat is dat voor een ontzettend misplaatste kutvergelijking?

Meneer klapt er met 3000 euro tegenaan om vervolgens tijdens het uitgaan de hand op de knip te houden en ongeveer 20 hele euro's uit te geven.

Wij hebben, omdat we onverhoopt toch nog vrij hadden, een lastminute geboekt, niet te duur, met als doel om gewoon aan het zwembad te liggen en verder geen flikker uit te voeren. Dat is geslaagd. Maar dat heb ik pas 80.000 keer eerder gezegd.

Dus, helaas. Plank misgeslagen. Probeer het later nog eens. Simpele ziel.
pi_61377934
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vakantie is om niks te doen ? Wat voor idioot ben je dan? Een hersenloze tokkie...
Als je je het hele jaar uitslooft is het best fijn om op vakantie niks te doen, inderdaad. En daarmee bedoel ik dat ik niet aan allerlei achterlijke excursies en andere lowlife happenings mee ga doen, maar gewoon op mijn luie gat aan een zwembad lig, bier er bij, eventueel boek er bij en dat is het.

Mensen die dat niet begrijpen die zullen zich gedurende het jaar dan ook wel niet erg inspannen. En ja mensen, dat, dat zijn de tokkies onder ons.

Duidelijk zo? Geen dank.
pi_61378210
Zeg pauper, ik heb net uiteengezet wat ik onder vakantie versta, en daaronder valt (ja, het staat er echt expliciet vermeld) dus niet georganiseerde excursies, aanverwante lowlife happenings en wat dies meer zij. Ik organiseer en plan mijn eigen vakanties, en ik zorg er wel voor dat er geen pauperactiviteiten ontplooid worden want daar heb ik als rasechte aristocraat een aangeboren afkeer van.
pi_61378377
Ik ben nu wel benieuwd geworden anar wat Diederik_Duck onder "cultuur opsnuiven" verstaat want het is een term die bij iemand van in de 60-70 hoort.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:35:03 #138
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61378413
Dit soort discussies op Fok! voeren terwijl de een de ander afkraakt en uiteindelijk gaat iederen toch naar de bestemming die hij/zij wilt.

Of denken hier mensen dat als ze de ander afkraken omdat hij 3000 euro uitgeeft aan een vakantie in Turkije dat hij de volgende keer denkt: Kut !!! die nerds op Fok! zeiden dat dat echt te veel is en dat ik veel beter naar indonesie kan !! Snel even omboeken anders denken ze straks nog steeds zo over me.

Iedereen doet op de vakantie wat hij/zij wilt, of het nou luieren is of in je lelijke bergschoenen door de bergen wandelen, dat is je eigen keuze. Maar omdat jij dit leuk vind hoef je iemand anders zijn ideale vakantie nog niet te bepalen.

Voor dit topic is maar 1 plaatje gepast:"

Dingen zoals cultuur opsnuiven idd Dat zijn ook zeker het type mensen dat naar een museum gaat tijdens vakantie ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61378446
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zeg pauper, ik heb net uiteengezet wat ik onder vakantie versta, en daaronder valt (ja, het staat er echt expliciet vermeld) dus niet georganiseerde excursies, aanverwante lowlife happenings en wat dies meer zij. Ik organiseer en plan mijn eigen vakanties, en ik zorg er wel voor dat er geen pauperactiviteiten ontplooid worden want daar heb ik als rasechte aristocraat een aangeboren afkeer van.
Dat heb ik gelezen, vrolijke vriend. Maar waarom zou iemand die gewoon helemaal niks wil doen op zijn/haar vakantie een hersenloze tokkie zijn?

'Dingen' doen dat doe ik wel tijdens de wintersport, of als ik op vakantie ga naar een streek waar daadwerkelijk iets te doen is. Turkije uitgesloten, maar dat laat zich raden.

Verder kan ik me helemaal vinden in jouw manier, dus het zelf organiseren en plannen van vakanties. Zo doe ik het ook het liefste. Maar dat valt niet echt mee als je twee dagen voordat je kunt vertrekken pas bedenkt dat je op vakantie wil en snel iets boekt.
pi_61378637
Gvd, probeer ik me al tijden voor te doen als jonge vlotte twintiger, val ik nu toch door de mand als op jullie belastingcenten terende pensionado.

Nou, groetjes uit een zonnig Marbella danmaar.
pi_61378740
Wat maakt iedereen zich druk om hoe een ander invulling geeft aan zijn/haar vakantie.
Niet iedereen houdt van strandvakanties, of wandelvakanties of museumvakanties of zuipvakanties, of etc, so what?
Laat iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:49:18 #142
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61378809
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef Misstique het volgende:
Wat maakt iedereen zich druk om hoe een ander invulling geeft aan zijn/haar vakantie.
Niet iedereen houdt van strandvakanties, of wandelvakanties of museumvakanties of zuipvakanties, of etc, so what?
.
pi_61379075
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef Misstique het volgende:
Relativeren.

Je bent op FOK!, dat doe je toch niet!?
pi_61379172
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:58 schreef Beauregard het volgende:
Relativeren.

Je bent op FOK!, dat doe je toch niet!?
Damn, ik ben een falende losert, hmm? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 4 september 2008 @ 17:04:49 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61379209
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
- Bereid zijn om te klappen bij het landen van je chartervliegtuig.
Dat heb ik ook nooit begrepen. Kennelijk denken die mensen dat het een enorme prestatie is een vliegtuig veilig aan de grond te zetten, en hebben dus de hele vlucht in doodsangsten geleefd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61379295
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit begrepen. Kennelijk denken die mensen dat het een enorme prestatie is een vliegtuig veilig aan de grond te zetten, en hebben dus de hele vlucht in doodsangsten geleefd.
Die mensen klappen ook als de buschauffeur veilig bij een volgende halte arriveert. Of wanneer een trein het station binnenrijdt en succesvol tot stilstand komt. Gewoon negeren.
  donderdag 4 september 2008 @ 17:10:23 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61379318
Edit: dubbel
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 4 september 2008 @ 17:11:46 #148
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61379345
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:09 schreef Beauregard het volgende:
Die mensen klappen ook als de buschauffeur veilig bij een volgende halte arriveert. Of wanneer een trein het station binnenrijdt en succesvol tot stilstand komt. Gewoon negeren.
Tja. Klapjosties. Bij elke emotie waar ze zich geen raad mee weten gaan de handjes op mekaar. Ik vind het trouwens wel grappig dat mensen af zitten te geven op Amerikanen en soms vergeten hoe ernstig het hier met onze eigen landgenoten gesteld is. Ben redelijk vaak naar de VS geweest voor werk, en dus met flink aantal amerikanen het toestel mogen delen, waarbij ik moet zeggen dat daar ook volk van bedenkelijk allooi tussen zat, maar nog nooit meegemaakt dat ze gingen KLAPPEN bij het landen.
  donderdag 4 september 2008 @ 20:49:50 #149
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61384756
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Wat is dat voor een ontzettend misplaatste kutvergelijking?

Meneer klapt er met 3000 euro tegenaan om vervolgens tijdens het uitgaan de hand op de knip te houden en ongeveer 20 hele euro's uit te geven.

Wij hebben, omdat we onverhoopt toch nog vrij hadden, een lastminute geboekt, niet te duur, met als doel om gewoon aan het zwembad te liggen en verder geen flikker uit te voeren. Dat is geslaagd. Maar dat heb ik pas 80.000 keer eerder gezegd.

Dus, helaas. Plank misgeslagen. Probeer het later nog eens. Simpele ziel.
Volgens wie houdt Dibbel precies de hand op de knip? Misschien heeft hij een geweldige tijd gehad en is het niet zo een drinker, en hield hij het bij water? Hier ga je al de fout in, je doet een aanname gebaseerd op jouw eigen ervaringen. Die projecteer je op hem. Omdat jij namelijk meer uitgeeft is hij een schraper _volgens jou_.

Goed..

Nu ga jij voor enkele honderden euro's op vakantie. Dibbel gaat voor 3000 euro op vakantie.

Deze 2 situaties lenen zich perfect voor een vergelijking. De ene gaat over de uitgaven tijdens het uitgaan. De andere over de uitgaven aan een vakantie. De zaken die we niet overeenkomen noemen we variabelen. Dat maakt een vergelijking ook zo mooi. Het is net een formule, je hoeft alleen de variabelen in te vullen, maar blijkbaar ben je nog niet zo ver

Goed.. volgende punt

Ik heb voldoende onderbouwd waarom mijn vergelijking valide is. Nu het volgende. Ik noem jouw een pauper omdat jij voor zo weinig geld op vakantie gaat.
Op basis van de vergelijking zou je het moeten slikken. Immers, de situatie met dibble is niet anders, de variabelen verschillen alleen. Echter ga jij allemaal redenen verzinnen (zie gequote post) om goed te praten dat jij voor zo weinig geld op vakantie gaat.

Typisch voorbeeld van: Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Last but not least: Heb jij er wel eens bij stilgestaan dat dibble ook een fijne vakantie heeft gehad, ondanks hij voor 20 euro (ROFLEEINZZ!!! WAT EEN PAUPER ) is uitgeweest? Vast niet he.

Moraal van het verhaal: Verschillende mensen, verschillende wensen.

Ik kraak jou net zo makkelijk af als jij hem afkraakt. Deze spiegel wilde ik je niet onthouden.

Dus helaas. Volgende keer beter beaure
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_61384947
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Volgens wie houdt Dibbel precies de hand op de knip? Misschien heeft hij een geweldige tijd gehad en is het niet zo een drinker, en hield hij het bij water? Hier ga je al de fout in, je doet een aanname gebaseerd op jouw eigen ervaringen. Die projecteer je op hem. Omdat jij namelijk meer uitgeeft is hij een schraper _volgens jou_.

Goed..

Nu ga jij voor enkele honderden euro's op vakantie. Dibbel gaat voor 3000 euro op vakantie.

Deze 2 situaties lenen zich perfect voor een vergelijking. De ene gaat over de uitgaven tijdens het uitgaan. De andere over de uitgaven aan een vakantie. De zaken die we niet overeenkomen noemen we variabelen. Dat maakt een vergelijking ook zo mooi. Het is net een formule, je hoeft alleen de variabelen in te vullen, maar blijkbaar ben je nog niet zo ver

Goed.. volgende punt

Ik heb voldoende onderbouwd waarom mijn vergelijking valide is. Nu het volgende. Ik noem jouw een pauper omdat jij voor zo weinig geld op vakantie gaat.
Op basis van de vergelijking zou je het moeten slikken. Immers, de situatie met dibble is niet anders, de variabelen verschillen alleen. Echter ga jij allemaal redenen verzinnen (zie gequote post) om goed te praten dat jij voor zo weinig geld op vakantie gaat.

Typisch voorbeeld van: Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Last but not least: Heb jij er wel eens bij stilgestaan dat dibble ook een fijne vakantie heeft gehad, ondanks hij voor 20 euro (ROFLEEINZZ!!! WAT EEN PAUPER ) is uitgeweest? Vast niet he.

Moraal van het verhaal: Verschillende mensen, verschillende wensen.

Ik kraak jou net zo makkelijk af als jij hem afkraakt. Deze spiegel wilde ik je niet onthouden.

Dus helaas. Volgende keer beter beaure
Ik las je stuk en dacht: 'Hmm, die jongen heeft een punt! Zo had ik het nog niet bekeken.'

Toen zag ik het dikgedrukte woord staan en zag mijn gezicht er zo uit: ' '.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')