abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61367822
Gelikkig ga ik wel altijd naar een fatsoenlijk vakantieplaats in Turkije. TS is vast naar zoon goedkoop resort gegaan en daarna onbeperkt vol te bikken met het buffet en nog amper bijkom. Mijn vakanties kosten minstens 3000 euro als ik daar heen ga. Fatsoenlijk strand met zand uit de sahara geimpoteerd en lekkere zweedse meiden op de voorhoede. ( spaar je dan weer twee jaar voor maargoed) zie je iig geen bierzuipende en schreeuwende hollanders op straat en bepaal je zelf wat je wilt doen.

TS is aap die het echte luxe uitgaande turkije nog niet gezien heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Hosselcopter*
pi_61367883
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef Dibble het volgende:
Gelikkig ga ik wel altijd naar een fatsoenlijk vakantieplaats in Turkije. TS is vast naar zoon goedkoop resort gegaan en daarna onbeperkt vol te bikken met het buffet en nog amper bijkom. Mijn vakanties kosten minstens 3000 euro als ik daar heen ga. Fatsoenlijk strand met zand uit de sahara geimpoteerd en lekkere zweedse meiden op de voorhoede. ( spaar je dan weer twee jaar voor maargoed) zie je iig geen bierzuipende en schreeuwende hollanders op straat en bepaal je zelf wat je wilt doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3000 euro om naar een 3e wereldland te gaan En 2 jaar sparen....
U MAD?
  donderdag 4 september 2008 @ 09:28:01 #78
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_61368617
olympos ftw
turkije is zo veel meer dan die schreeuwerige kut dorpjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_61368686
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En toch ga je slet. Ga lekker hossen met de schapen op Texel please.
Ik weet zeker dat ze goed antwoord kunnen geven op je geblaat.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:32:39 #80
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61368706
quote:

[..]

dat dus
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:09:06 #81
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61369533
Ik ben naar Georgioupolis (Kreta) geweest, maar dat viel gelukkig nog wel mee. Bijna geen Nederlanders, en een redelijk rustig strand. Er waren wel vrij veel oostblokkers en Duitsers, maar daar hadden we niet echt veel last van. Wel blij dat we niet naar Chersonissos zijn geweest
Primum non nocere
  donderdag 4 september 2008 @ 10:11:48 #82
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61369591
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik kan me jouw KLB topic over dat gat nog herinneren. Fijn om te weten dat er iemand is die mijn afgunst deelt.
Het is geen afgunst. Dan zou je er jaloers op zijn.
pi_61369683
quote:

[..]

Ik moest lachen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61369695
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:27 schreef MrKawada het volgende:

[..]

kutkneus
Kutreactie.

OT:
Jammer dat je een kutvakantie hebt. Keer naar spanje ! Maar dan Alicante, is wel leuk daar.
pi_61369700
Alle vakantieplaatsen waar Friet van Piet's e.d. liggen moeten ze in de hens steken.
U MAD?
pi_61369764
Marmaris

gelukkig kom ik uit de Randstad en hoorde ik her en der de kansloze verhalen die mij hebben behoed ook maar te dénken aan dat oord als vakantiebestemming

sowieso, zonvakanties
Ja doei.
pi_61369819
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Marmaris

gelukkig kom ik uit de Randstad en hoorde ik her en der de kansloze verhalen die mij hebben behoed ook maar te dénken aan dat oord als vakantiebestemming

sowieso, zonvakanties
Wat heeft je afkomst uit de Randstad nu te maken met kansloze verhalen over die kutplaats ?
Dat je zelf uit een kutstreek komt en weet hoe het is om zo te leven ? Of hoe moet ik dit zien ?

Uitleg plz.

Thanx
U MAD?
pi_61369878
ik snap het ook niet, uitleg plz
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_61369890
zie openingspost, waarin Marmaris wordt omschreven als een plek waar alleen asociale Randstadters komen

en dat klopt
Ja doei.
pi_61370133
Bedankt voor je heldere uitleg. Ik waardeer het.
U MAD?
pi_61370159
mag er dan nu een note van mij weg?
Ja doei.
pi_61370178
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
zie openingspost, waarin Marmaris wordt omschreven als een plek waar alleen asociale Randstadters komen

en dat klopt
pi_61370193
overigens gingen er ook wat mensen van mijn 'categoriaal gymnasium' heen, dus het zit er ook vol met losgeslagen rijkeluiskindjes
Ja doei.
pi_61370228
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
mag er dan nu een note van mij weg?
Ik heb je er een bijgezet: Een positieve.

U MAD?
pi_61370250
haal die bij mij ook eens weg. je bent de enige die me in 2008 een note heeft gegeven.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_61370267
puik
Ja doei.
pi_61370282
als ik al mijn notes ga optellen moeten er wel heul veel positieve bij komen mocht het wat geleveld gaan worden denk ik
Ja doei.
pi_61370338
Met je vriendin op vakantie gaan maakt het vreemdgaan wat moeilijker, ga met vrienden.
pi_61370360
Oh, had ik al gezegd:

'zonvakanties '

bij deze
Ja doei.
pi_61371578
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef Dibble het volgende:

SPOILER
Ben je werkelijk zo lomp als ik denk, of speel je hier een typetje? Welke flapdrol gaat er nu 3000 euro uitgeven aan een vakantie naar Turkije ( !!11!! ). Het echte luxe uitgaande Turkije, muhaha. Dat wil ik niet eens zien, ongelooflijke pauperknecht dat je d'r bent.

Een normale sterveling gaat met een paar duizend euro aan vakantiebudget naar de VS, Bali, Malediven, Mauritius, noem maar op. Maar naar Turkije... steek je geld dan gelijk in de fik.

Ik ben daar voor een paar honderd euro lastminute naartoe gegaan, omdat we gewoon ERGENS heen wilden. Als er maar een zwembad was en je er geen flikker hoeft te doen. Dat was voldoende. En dat is ook gelukt. Ik was alleen onaangenaam verrast dat de plaats waarin ons hotel lag zo'n ontzettend grafoord bleek te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')