SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef Dibble het volgende:
Gelikkig ga ik wel altijd naar een fatsoenlijk vakantieplaats in Turkije. TS is vast naar zoon goedkoop resort gegaan en daarna onbeperkt vol te bikken met het buffet en nog amper bijkom. Mijn vakanties kosten minstens 3000 euro als ik daar heen ga. Fatsoenlijk strand met zand uit de sahara geimpoteerd en lekkere zweedse meiden op de voorhoede. ( spaar je dan weer twee jaar voor maargoed) zie je iig geen bierzuipende en schreeuwende hollanders op straat en bepaal je zelf wat je wilt doen.
TS is aap die het echte luxe uitgaande turkije nog niet gezien heeft.3000 euro om naar een 3e wereldland te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 jaar sparen....
U MAD?
En toch ga je slet. Ga lekker hossen met de schapen op Texel please.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3000 euro om naar een 3e wereldland te gaanEn 2 jaar sparen....
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is geen afgunst. Dan zou je er jaloers op zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik kan me jouw KLB topic over dat gat nog herinneren. Fijn om te weten dat er iemand is die mijn afgunst deelt.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kutreactie.quote:
Wat heeft je afkomst uit de Randstad nu te maken met kansloze verhalen over die kutplaats ?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Marmaris
gelukkig kom ik uit de Randstad en hoorde ik her en der de kansloze verhalen die mij hebben behoed ook maar te dénken aan dat oord als vakantiebestemming
sowieso, zonvakanties
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
zie openingspost, waarin Marmaris wordt omschreven als een plek waar alleen asociale Randstadters komen![]()
en dat klopt
Ik heb je er een bijgezet: Een positieve.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
mag er dan nu een note van mij weg?
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef Dibble het volgende:
Gelikkig ga ik wel altijd naar een fatsoenlijk vakantieplaats in Turkije. TS is vast naar zoon goedkoop resort gegaan en daarna onbeperkt vol te bikken met het buffet en nog amper bijkom. Mijn vakanties kosten minstens 3000 euro als ik daar heen ga. Fatsoenlijk strand met zand uit de sahara geimpoteerd en lekkere zweedse meiden op de voorhoede. ( spaar je dan weer twee jaar voor maargoed) zie je iig geen bierzuipende en schreeuwende hollanders op straat en bepaal je zelf wat je wilt doen.
TS is aap die het echte luxe uitgaande turkije nog niet gezien heeft.Ben je werkelijk zo lomp als ik denk, of speel je hier een typetje? Welke flapdrol gaat er nu 3000 euro uitgeven aan een vakantie naar Turkije (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!11!! ). Het echte luxe uitgaande Turkije, muhaha. Dat wil ik niet eens zien, ongelooflijke pauperknecht dat je d'r bent.
Een normale sterveling gaat met een paar duizend euro aan vakantiebudget naar de VS, Bali, Malediven, Mauritius, noem maar op. Maar naar Turkije... steek je geld dan gelijk in de fik.
Ik ben daar voor een paar honderd euro lastminute naartoe gegaan, omdat we gewoon ERGENS heen wilden. Als er maar een zwembad was en je er geen flikker hoeft te doen. Dat was voldoende. En dat is ook gelukt. Ik was alleen onaangenaam verrast dat de plaats waarin ons hotel lag zo'n ontzettend grafoord bleek te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |