abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61342396
Klacht:

Het bestaan van die plaats en het moment van verstandsverbijstering waarin ik besloot een vakantie te boeken naar dat oord.

Onderbouwing:

Begin augustus samen met vriendinlief een last-minute vakantie geboekt naar Marmaris, omdat het daar lekker weer was en we daar precies kunnen doen waarvoor vakantie bedoeld is: niks. Uiteraard op een enkele zwem-, neuk-, of eetpartij na.

Maar godgloeiende, waarom wist ik niet vooraf dat Marmaris hel op aarde is? Ik heb het nergens in de Marmaris-Spelregels kunnen teruglezen, maar volgens mij moet je aan een aantal voorwaarden voldoen voordat je daar als toerist lol kunt hebben. Ik gok dat de volgende punten tot de voorwaarden behoren:

- IQ dat schommelt rond het NAP.
- Afkomstig uit een kansenwijk in de Randstad.
- Minimum van drie tattoeages op het lijf hebben.
- Bereid zijn om te klappen bij het landen van je chartervliegtuig.
- Tevreden zijn met een strand waarop in de lengte 3 ligbedden passen, waarna de straat begint.

En zo zullen er ontelbaar meer voorwaarden zijn. Maar goed... Wat is er leuk aan een haven met tientallen restaurants, als al die restaurants precies dezelfde kaart hebben, eenzelfde flapdrol voor het terras hebben staan om je naar binnen te proppen en dezelfde schijtmuziek draaien?

Eigenlijk moet ik verder geen woorden meer vuil maken aan deze plaats, maar ik zal simpel de kern van het probleem uit proberen te leggen: Ga op een willekeurige plaats in Marmaris staan en in een cirkel van 100m om je heen bevinden zich altijd precies hetzelfde soort zaken en dingen. Voetbalshirtshops, kutrestaurants, cocktailbars, souvenirwinkels, waterpijptoko's, tokkies, Turken, etc.

Ik wil eindigen met een vrolijke noot. Ondanks de treurigheid van Marmaris hebben we een goede vakantie gehad, omdat het zwembad bij ons hotel dermate relaxt was dat we daar elke dag hebben vertoefd. En na een dag of wat vonden we een lichtpuntje in Marmaris, in de vorm van een GOED restaurant op een mooie locatie en een tokkie-free publiek. Het laat zich dus raden dat we daar de rest van de vakantie hebben gedineerd.
pi_61342470
Nog geneukt dan?
  woensdag 3 september 2008 @ 11:12:17 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61342503
TS kan er niet mee omgaan..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 3 september 2008 @ 11:12:39 #4
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_61342515
Moraal van het verhaal. Boek nooit een lastminute vakantie. Het risico dat je in een oord van bedenkelijk allooi terecht komt is betrekkelijk groot
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_61342521
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef DaFan het volgende:
Nog geneukt dan?
Nee, ik was met m'n vriendin op vakantie maar heb mezelf elke dag afgebeerd.

Ik wil iedereen er trouwens op wijzen dat intelligente mensen ook vragen mogen stellen!
pi_61342523
Dus je hebt een prima vakantie gehad? Terechte klacht.
pi_61342539
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef DaFan het volgende:
Nog geneukt dan?
Denk het niet, gezien zijn (terechte) frustratie over de situatie aldaar..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 3 september 2008 @ 11:13:38 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61342549
Marmaris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! deze zomer daar de beste vakantie ooit gehad!
Laffe huichelaar
pi_61342588
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Shadowlyse het volgende:
Moraal van het verhaal. Boek nooit een lastminute vakantie. Het risico dat je in een oord van bedenkelijk allooi terecht komt is betrekkelijk groot
Mwa, met een lastminute is op zich niets mis. Doe wat research naar de plaats waar je heen gaat, zou een betere moraal zijn. Maar research is saai en tijdrovend.

En als je www.zoover.nl o.i.d. gebruikt en je ziet dat Marmaris een 8,2 (of weet ik veel wat) als gemiddeld cijfer heeft, kun je ook niet vermoeden dat dat cijfer tot stand is gekomen door stemmen van in de OP beschreven soort mensen.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:16:01 #10
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61342609
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
Klacht: Ga op een willekeurige plaats in Marmaris staan en in een cirkel van 100m om je heen bevinden zich altijd precies hetzelfde soort zaken en dingen. Voetbalshirtshops, kutrestaurants, cocktailbars, souvenirwinkels, waterpijptoko's, tokkies, Turken, etc.
Jah, die Turken in Turkije zouden daar eens op moeten rotten. Je ziet door de bomen het bos niet meer!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_61342649
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Jah, die Turken in Turkije zouden daar eens op moeten rotten. Je ziet door de bomen het bos niet meer!
Ik meen het serieus. Na een paar dagen ben je die Turken zo ontzettend beu. Ik begrijp dat het nogal een ingewikkelde operatie zou zijn om alle Turken uit Marmaris te verwijderen, maar het lijkt me prettig.
pi_61342665
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Nee, ik was met m'n vriendin op vakantie maar heb mezelf elke dag afgebeerd.

Ik wil iedereen er trouwens op wijzen dat intelligente mensen ook vragen mogen stellen!
Wat insinueer je?!?!?!!
pi_61342687
Marmaris is echt de kutste vakantie waar ik ooit geweest ben. Nooit meer terug naar dat kutdorp daar, bahbah. Was geen ruk te beleven en ons hotel was ook nog eens kut.

Echt een afrader idd
U MAD?
pi_61342697
Volgende keer maar weer naar Terschilling, waar je je gewoon elke dag de tering zuipt en 's nachts in je tentje een dronken breezer neukt

wel zonder vriendin gaan dan
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61342719
Je had een hoogstaande vakantie verwacht aan de kust in Turkije?
pi_61342720
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef DaFan het volgende:

[..]

Wat insinueer je?!?!?!!
Hoe durf je dat te vragen? Dat je een ontzettende lomperd bent, uiteraard.

Hoe ongelooflijk overbodig is het om te vragen of iemand geneukt heeft als hij met z'n vriendin op vakantie is geweest. Je vervuilt mijn topic, schooier.
pi_61342732
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
Marmaris is echt de kutste vakantie waar ik ooit geweest ben. Nooit meer terug naar dat kutdorp daar, bahbah. Was geen ruk te beleven en ons hotel was ook nog eens kut.

Echt een afrader idd
Ik kan me jouw KLB topic over dat gat nog herinneren. Fijn om te weten dat er iemand is die mijn afgunst deelt.
pi_61342751
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
Je had een hoogstaande vakantie verwacht aan de kust in Turkije?
Nee, maar er is een vrij groot gebied tussen 'hoogstaand' en 'ronduit kut'. Iets daar tussenin was fijn geweest.
pi_61342754
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Hoe durf je dat te vragen? Dat je een ontzettende lomperd bent, uiteraard.

Hoe ongelooflijk overbodig is het om te vragen of iemand geneukt heeft als hij met z'n vriendin op vakantie is geweest. Je vervuilt mijn topic, schooier.
Boehoe ga naar R&P dan als je serieuze reacties wil.

Viel me al tegen dat er bij reactie #5 nog niet om foto's van je vriendin was gevraagd.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:21:47 #20
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61342766
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Volgende keer maar weer naar Terschilling, waar je je gewoon elke dag de tering zuipt en 's nachts in je tentje een dronken breezer neukt

wel zonder vriendin gaan dan
Hoezo, een dronken breezertje neuken terwijl je vriendin ernaast ligt is toch veel spannender? En als dat wijf begint te kotsen, trap je haar je tent uit en maak je het gewoon af bij je vriendin
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_61342797
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik kan me jouw KLB topic over dat gat nog herinneren. Fijn om te weten dat er iemand is die mijn afgunst deelt.
Damn jij hebt een goed geheugen

Kutvakantie gehad

Kuthol daar
U MAD?
pi_61342820
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Damn jij hebt een goed geheugen

Kutvakantie gehad

Kuthol daar
Dat goede restaurant waar ik het over heb is trouwens La Grotta, tussen Icmeler en Marmaris in. Het hoort bij Marti Resort, wat een enorm fraai resort is. Ken je het?
pi_61342870
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:25 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat goede restaurant waar ik het over heb is trouwens La Grotta, tussen Icmeler en Marmaris in. Het hoort bij Marti Resort, wat een enorm fraai resort is. Ken je het?
nee zegt me zo snel helemaal niks. Maar kan ik best zijn, omdat ik in een tyfus all-in hotel zat vol met kut Hagenezen, dus hebben 's avonds vrij weinig buiten de deur gegeten.

Echt, nooit meer in Turkije all-in hotels.... echt een drama.
U MAD?
  woensdag 3 september 2008 @ 11:30:54 #24
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61342959
welkom terug!!
even resume....
de boswachter is er al geweest en vond het niks, jij wist dat en ging toch!!!
en ik dacht dat je een van de meer helderde fokkers was onder ons!!
ik had iig nooit verwacht dat jij naar zo'n hol als marmaris zou gaan...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_61342988
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
welkom terug!!
even resume....
de boswachter is er al geweest en vond het niks, jij wist dat en ging toch!!!
en ik dacht dat je een van de meer helderde fokkers was onder ons
ik had iig nooit verwacht dat jij naar zo'n hol als marmaris zou gaan...

Ik realiseerde me pas dat onze grote vriend Boswachter het ook niks vond terwijl ik dit topic aan het openen was. Dat was net iets te laat, zo is gebleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')