Nee, ik was met m'n vriendin op vakantie maar heb mezelf elke dag afgebeerd.quote:
Denk het niet, gezien zijn (terechte) frustratie over de situatie aldaar..quote:Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef DaFan het volgende:
Nog geneukt dan?
Mwa, met een lastminute is op zich niets mis. Doe wat research naar de plaats waar je heen gaat, zou een betere moraal zijn. Maar research is saai en tijdrovend.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Shadowlyse het volgende:
Moraal van het verhaal. Boek nooit een lastminute vakantie. Het risico dat je in een oord van bedenkelijk allooi terecht komt is betrekkelijk groot
Jah, die Turken in Turkije zouden daar eens op moeten rotten. Je ziet door de bomen het bos niet meer!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
Klacht: Ga op een willekeurige plaats in Marmaris staan en in een cirkel van 100m om je heen bevinden zich altijd precies hetzelfde soort zaken en dingen. Voetbalshirtshops, kutrestaurants, cocktailbars, souvenirwinkels, waterpijptoko's, tokkies, Turken, etc.
Ik meen het serieus. Na een paar dagen ben je die Turken zo ontzettend beu. Ik begrijp dat het nogal een ingewikkelde operatie zou zijn om alle Turken uit Marmaris te verwijderen, maar het lijkt me prettig.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Jah, die Turken in Turkije zouden daar eens op moeten rotten. Je ziet door de bomen het bos niet meer!
Wat insinueer je?!?!?!!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, ik was met m'n vriendin op vakantie maar heb mezelf elke dag afgebeerd.
Ik wil iedereen er trouwens op wijzen dat intelligente mensen ook vragen mogen stellen!
Hoe durf je dat te vragen? Dat je een ontzettende lomperd bent, uiteraard.quote:
Ik kan me jouw KLB topic over dat gat nog herinneren. Fijn om te weten dat er iemand is die mijn afgunst deelt.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
Marmaris is echt de kutste vakantie waar ik ooit geweest ben. Nooit meer terug naar dat kutdorp daar, bahbah. Was geen ruk te beleven en ons hotel was ook nog eens kut.
Echt een afrader idd
Nee, maar er is een vrij groot gebied tussen 'hoogstaand' en 'ronduit kut'. Iets daar tussenin was fijn geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
Je had een hoogstaande vakantie verwacht aan de kust in Turkije?
Boehoe ga naar R&P dan als je serieuze reacties wil.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te vragen? Dat je een ontzettende lomperd bent, uiteraard.
Hoe ongelooflijk overbodig is het om te vragen of iemand geneukt heeft als hij met z'n vriendin op vakantie is geweest. Je vervuilt mijn topic, schooier.
Hoezo, een dronken breezertje neuken terwijl je vriendin ernaast ligt is toch veel spannender? En als dat wijf begint te kotsen, trap je haar je tent uit en maak je het gewoon af bij je vriendinquote:Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Volgende keer maar weer naar Terschilling, waar je je gewoon elke dag de tering zuipt en 's nachts in je tentje een dronken breezer neukt
wel zonder vriendin gaan dan
Damn jij hebt een goed geheugenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik kan me jouw KLB topic over dat gat nog herinneren. Fijn om te weten dat er iemand is die mijn afgunst deelt.
Dat goede restaurant waar ik het over heb is trouwens La Grotta, tussen Icmeler en Marmaris in. Het hoort bij Marti Resort, wat een enorm fraai resort is. Ken je het?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Damn jij hebt een goed geheugen
Kutvakantie gehad
Kuthol daar![]()
nee zegt me zo snel helemaal niks. Maar kan ik best zijn, omdat ik in een tyfus all-in hotel zat vol met kut Hagenezen, dus hebben 's avonds vrij weinig buiten de deur gegeten.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat goede restaurant waar ik het over heb is trouwens La Grotta, tussen Icmeler en Marmaris in. Het hoort bij Marti Resort, wat een enorm fraai resort is. Ken je het?
Ik realiseerde me pas dat onze grote vriend Boswachter het ook niks vond terwijl ik dit topic aan het openen was. Dat was net iets te laat, zo is gebleken.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
welkom terug!!
even resume....![]()
de boswachter is er al geweest en vond het niks, jij wist dat en ging toch!!!
en ik dacht dat je een van de meer helderde fokkers was onder ons![]()
ik had iig nooit verwacht dat jij naar zo'n hol als marmaris zou gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |