Bleven ze drijven?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:56 schreef CyclingGirl het volgende:
....
Klacht 3: Morgen boze vaders op het fietspad waarom ik hun rokje/petje in de sloot heb geflikkerd.
Heb je niet gedaan. Waarschijnlijk wist je nog net met een trillerige stem "s-s-s-sorry" te zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Klacht 3: Morgen boze vaders op het fietspad waarom ik hun rokje/petje in de sloot heb geflikkerd.
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die naar het werk fietsen in wielertenue
OMG je moet echt een manwijf zijn of niet
Zal lekker ruiken daar op kantoor
sukkel zijn heeft zn voordelenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef RM-rf het volgende:
fietsen moet je op een home-trainer doen, als God had gewild dat mensen buiten fietsten had hij de Automobiel niet uitgevonden.
kijk ik weet niet over jou maar ik zou veel liever 5 rokjes voor me aan hebben rijden, ipv. 5 mannetjes,quote:Op woensdag 3 september 2008 09:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Vanmorgen zag het weer er redelijk uit dus ik besloot mijn racefiets uit de schuur te halen en een lekker stukje (30km) naar het werk te fietsen.
Wat ik alleen even vergeten was is dat de scholen weer begonnen zijn. Dat is weer moord en ellende op de weg. Ik weet, wielrenners kunnen er ook wat van en ik ben het niet eens met de groepen renners die andere fietsers van de weg rijden.
Maar, die scholieren, met name die met die rokjes die fietsen met zijn zessen naast elkaar, gaan niet opzij als je belt en als je ze dan of verrot scheld of even aan het armpje opzij duwt is het hek van de dam. Ik wordt er zo moe van om altijd maar weer oorlog te voeren met die mensen. Waarom kunnen ze niet gewoon opzij gaan als ik ruim van tevoren bel, er met een normale snelheid langs rijd.
Samenvatting: rokjes die niet opzij gaan als je er langs wil.
Klacht 1: Lamme vinger van het bellen
Klacht 2: Schorre stem van het roepen
je bent alweer heel goed bezig jongen met je gedachtenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:08 schreef Elcadarn het volgende:
hmmm... beter was :
Samenvatting: rokjes die niet opzij omlaag gaan als je er in wil.
Klacht 1: Lamme vinger van het bellen verwijderen van rokjes
Klacht 2: Schorre stem van het roepen gekreun
Klacht 3: Morgen boze vaders op het fietspad waarom ik hun rokje/petje in de sloot heb geflikkerd dochters heb verwend
TS:quote:Op woensdag 3 september 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
TS is jaloers dat zij met haar dikke behaard benen geen rokje aan kan doen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef RM-rf het volgende:
fietsen moet je op een home-trainer doen, als God had gewild dat mensen buiten fietsten had hij de Automobiel niet uitgevonden.
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef rival het volgende:
wielrenners, die gasten denken soms dat ze meer recht hebben dan de auto's!
die klap voelen ze altijd wel
kan je haar de schuld voor geven toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:50 schreef ColtZ40 het volgende:
TS kan niet van jonge meisjes met rokjes afblijven.
Ok ik trek mijn voortijdige conclusie inquote:
mensen te verbeteren. HET IS IK WORD!!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wordt er zo moe van om altijd maar weer
Zie fotoboek, ik vind mezelf geen manwijf maar goed smaken verschillen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die naar het werk fietsen in wielertenue
OMG je moet echt een manwijf zijn of niet
Zal lekker ruiken daar op kantoor
Nou zo bizar is het ook weer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 12:00 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben ook absoluut niet gecharmeerd van fietsende scholieren. Het is een apart en naar volkje. Doordat hun hormonen op volle toeren door hun lichaam gieren, zijn ze altijd zo opgefokt, zo agressief in hun manier van reageren. Zij vormen een groep die je leven echt kunnen verzieken. Dan denk ik: doe toch eens normaal!
Fiets een keer mee zou ik zeggen..quote:Op woensdag 3 september 2008 10:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb je niet gedaan. Waarschijnlijk wist je nog net met een trillerige stem "s-s-s-sorry" te zeggen.
Zucht iedereen weet toch dat wielrenners, dames en ja ook mannen hun benen scheren zuchtquote:Op woensdag 3 september 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
TS is jaloers dat zij met haar dikke behaard benen geen rokje aan kan doen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, als er 1 "soort" op deze planeet is dat je als kuddedier kan bestempelen is het de fietser wel.
Nou bedanktquote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok ik trek mijn voortijdige conclusie in![]()
Nieuwe conclusie:
TS is te contact gestoord om assertief op te treden om een doorgang te forceren.
ik had ff je bikini pic gepost, hij draaide bijquote:Op woensdag 3 september 2008 13:25 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zucht iedereen weet toch dat wielrenners, dames en ja ook mannen hun benen scheren zucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |