quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:56 schreef CyclingGirl het volgende:Vanmorgen zag het weer er redelijk uit dus ik besloot mijn racefiets uit de schuur te halen en een lekker stukje (30km) naar het werk te fietsen.
Wat ik alleen even vergeten was is dat de scholen weer begonnen zijn. Dat is weer moord en ellende op de weg. Ik weet, wielrenners kunnen er ook wat van en ik ben het niet eens met de groepen renners die andere fietsers van de weg rijden.
Maar, die scholieren, met name die met die rokjes die fietsen met zijn zessen naast elkaar, gaan niet opzij als je belt en als je ze dan of verrot scheld of even aan het armpje opzij duwt is het hek van de dam. Ik wordt er zo moe van om altijd maar weer oorlog te voeren met die mensen. Waarom kunnen ze niet gewoon opzij gaan als ik ruim van tevoren bel, er met een normale snelheid langs rijd.
Samenvatting: rokjes die niet opzij gaan als je er langs wil.
Klacht 1: Lamme vinger van het bellen
Klacht 2: Schorre stem van het roepen
Klacht 3: Morgen boze vaders op het fietspad waarom ik hun rokje/petje in de sloot heb geflikkerd.
kijk ik weet niet over jou maar ik zou veel liever 5 rokjes voor me aan hebben rijden, ipv. 5 mannetjes,
overigens weet ik uit ervaring dat mannen net als vrouwen zichzelf vaak niet eens in de hand kunnen
houden,
subklacht: TS is alreeds of wordt homo hiervan

[EDIT] o shit TS is een vrouw, oeps
heb je toevallig ook een rokje aan TS?
ik ga zo straks de fiets pakken
[ Bericht 4% gewijzigd door zkr623 op 03-09-2008 10:29:03 ]