Eh, ja, logisch toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Cothen het volgende:
Mijn vriendin wil voor haar opleiding stage lopen op een Islamitische school, om zo kennis over de cultuur op te doen. Maar bij het soliciteren wordt ze weggestuurd omdat Christelijk is.
En straks wat mijn (blanke) kind niet meer naar een zwarte school?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, ja, logisch toch?.
Ben je nou echt serieus verbaasd of zit je gewoon te zuigen?
Dat mag natuurlijk wel gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En straks wat mijn (blanke) kind niet meer naar een zwarte school?
Ik vind dat niet logies. Leg mij eens uit waarom dat logies isquote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, ja, logisch toch?.
Ben je nou echt serieus verbaasd of zit je gewoon te zuigen?
een bruine beer krijgt geen blanke kinderenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En straks wat mijn (blanke) kind niet meer naar een zwarte school?
boeiend, de chicks die ik neuk zijn toch nog niet eens geslachtsrijpquote:Op woensdag 3 september 2008 12:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
een bruine beer krijgt geen blanke kinderen![]()
en een pisnicht heeft geen recht op kinderen
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
boeiend, de chicks die ik neuk zijn toch nog niet eens geslachtsrijp
En waar slapen die logies bij jou?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet logies. Leg mij eens uit waarom dat logies is
ik zal eens vragen of vriendinlief daar interesse in heeftquote:Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Ontopic, Cothen, als je even wilt PMen om welke school het gaat, kan er via FORUM contact gelegd worden en eventueel alsnog bemiddeld worden met betreffende - of andere - school.
dus je geeft gewoon toe dat je anti-semantisch bent!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:51 schreef Triggershot het volgende:
Sorry, ik heb daar geen semantische aanleg voor
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:48 schreef Pulu het volgende:
Ik wilde onlangs een diepgaand onderzoek doen over gezamenlijk douchen bij het plaatselijk vrouwenhockeyelftal, maar ik werd tot mijn verbazing afgewezen omdat ik een man was....
Ik wilde juist meer te weten komen over de vrouwenhockeycultuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |