.
Buiten de titel om zal ik het topic beter vormgeven:
Probleem: net klaar met een animeserie, niets anders om te kijken.
Oplossing: titel van een andere serie de me wel aanspreekt.
Godverdomme, wat een mongolen zijn er toch ook in de wereld. Elke dag open ik met pijn en moeite mijn ogen in de wetenschap dat ik hoe dan ook, ook al verzet ik me ertegen, andere mensen tegen zal komen die hoe dan ook mijn minderen zijn. Zoals iemand anders het passend in een lied te vangen wist: 'Als een schoft om een praatje verlegen zit vindt hij altijd wel op straat een schoft die om een praatje verlegen zit met wie hij dan praat,- maar koning wat doe jij in zo'n geval? Je zoekt je dood, je vindt geen mens, ik zie het al, want een koning heeft alleen maar minderen en z'n kinderen en z'n vrouw.'
Wanneer ik na hondervijftig woorden gesommeerd wordt om 'ENTERS' te gebruiken en een 'OP' de helft korte te houden heb ik daarmee niet gefaald, integendeel, ik was nog niet eens halverwege mijn lijden stem te geven... het enige wat daar toen plaatsgevonden heeft is een demonstratie van mijnheer of mevrouw Juup (leve de anonimi- en anomisiteit van het internet) zijn concentratieboogje iets langer te spannen dan een seconde of vijftien en zijn denkraampje verder te openen dan de spanwijdte van zijn moeders schaamlippen. Aldus heb ik gesproken, amen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."