En ik ken je nog niet eens,quote:Op woensdag 3 september 2008 01:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan niet slapen omdat ik denk dat ik verliefd ga worden, dat is nog vééééél erger
Succes met je stage, je kan het!
IT WAS SO DARK-SIDED!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 01:38 schreef Maisnon het volgende:
EVERYTHING IS UNGODLY!!
Geen KLB-er, dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat ken, dan check je m'n postgeschiedenis toch even?
Maar dan ken je me lekker nog niet...
Succes, in de praktijk leer je véél meer hoor...quote:Op woensdag 3 september 2008 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
Morgen theorie, dus ik ga wel lekker slapen.
Maar m'n theorie heb ik alsnog nodig om mijn praktijk te bewijzenquote:Op woensdag 3 september 2008 01:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Succes, in de praktijk leer je véél meer hoor...![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen KLB-er, dan weet ik genoeg.
Dat dan weer wel, toch jammer dat de theorie zo langdradig en overbodig isquote:Op woensdag 3 september 2008 01:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar m'n theorie heb ik alsnog nodig om mijn praktijk te bewijzen
Dus dankje
Het is nog licht, waarom zou ik slapen?quote:Op woensdag 3 september 2008 03:38 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Liggen jullie nu al te maffen?
Okay Knien, don hestoe pechquote:Op woensdag 3 september 2008 03:48 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Ik ken er geen lichte glijder
Verdwijnt op 21 mei de aarde in een zwart gat?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:22 schreef PPL het volgende:
Hallo,
Vandaag, 3 mei 2008, staat in het Parool (pagina PS2) een artikel over de CERN deeltjesversneller in Zwitserland/Frankrijk.
In een apart kader staat een artikeltje dat volgens ene Walter Wagner de aarde zal worden verzwolgen "door een miniatuur zwart gat dan wel geplet wordt tot een hoopje vreemde materie".
Ik kom hier verder eigenlijk geen dingen over tegen.
Kunnen jullie mij misschien verder helpen?
Ik ben niet zo'n echte TRU diehard, maar lees graag mee.
Sorry als er al een topic over bestaat dat ik over het hoofd zie.
Ik heb het artikel even ingescand.
Het staat niet in de online versie van Het Parool, vandaar dat ik het op deze wijze hier plaats.
[ afbeelding ]
Misschien nog even zijn droom verwezenlijken ? Je bent niet zomaar zenuwachtig voor de eerste de beste stage immers.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:38 schreef Ja-Ik het volgende:
Waarom ga je eigenlijk naar stage als je toch over een week dood zal zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |