En waar staat jouw foto danquote:Op woensdag 3 september 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nog 1 met een grote bek maar foto posten ho maar..
Owja, Een aantal fokkers heeft een foto van mij waarop ik een chick play! maar die ga ik niet postenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
is niet echt een duidelijke foto
PM eens?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja, Een aantal fokkers heeft een foto van mij waarop ik een chick play! maar die ga ik niet posten
Heb em hier niet, als ik thuis ben kan dat wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM eens?
En nee, ik ga hem niet shoppenwil die chick zien.
Ja, opmerkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:13 schreef BobbyB het volgende:
Ze is wel stil ineens, die superXmacho
Tja nou, heb 2 jaar een agenda gekocht en dan kreeg ik er ook 1 van school, dus dacht het 3e jaar "dan maar geen agenda kopen" en toen kreeg ik er geen meerquote:Op woensdag 3 september 2008 14:19 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, opmerkelijk.Zeker foto's maken oid.
Ik moet zo naar 't centrum, agenda kopen. Ik had verwacht dat ik er wel 1 kreeg op school.
Wat kan je nog meer,. behalve een bierflesje ver in de mond nemen?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:24 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
De foto..
Jullie zoeken zelf maar uit welke ik ben..
Het was de bedoeling dat iedere SC'er zijn foto naar Breathtaking zou sturen. En dat heb ik gedaan hoor, lieve schatquote:Op woensdag 3 september 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nog 1 met een grote bek maar foto posten ho maar..
Ik kan kickboxen. paardrijden,quote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat kan je nog meer,. behalve een bierflesje ver in de mond nemen?
Ik gok de rechter, voor de kijkers thuis links.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:24 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
De foto..
Jullie zoeken zelf maar uit welke ik ben..
dan doe je dat toch lekker niet bang dat we je niet mooi vinden??quote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat iedere SC'er zijn foto naar Breathtaking zou sturen. En dat heb ik gedaan hoor, lieve schat
En voor jouw informatie: onder soortgelijke nicknames als deze ben ik ook actief in heel andere internetbezigheden, dus liever ga ik hier geen privefoto's posten op een geheel 'open' forum
HU!!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gok de rechter, voor de kijkers thuis links.
Hij wil gewoon liever anoniem blijven op FOK, kan toch.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:35 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dan doe je dat toch lekker niet bang dat we je niet mooi vinden??
OMGquote:Op woensdag 3 september 2008 14:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
HU!!
hoe kan dat bij jouw rechts zijn en voor mij links??
Dat snap ik ff niet..
vaag persoon..
Of wil je me gewoon in de war maken![]()
Zeg gwn links of rechts dan vat ik hem ook
dan doe je dat tochquote:Op woensdag 3 september 2008 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wil gewoon liever anoniem blijven op FOK, kan toch.
wrm is het voor jouw dan Rechts??quote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij een kijker thuis? Ja, dus de linker. Goeiemorgen.
Dan proef je dat toch..quote:Op woensdag 3 september 2008 14:39 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
ik proef een vleugje VMBO / MBO niveau
Fijn is dat. Ik moet mij er nu echt toe zetten.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja nou, heb 2 jaar een agenda gekocht en dan kreeg ik er ook 1 van school, dus dacht het 3e jaar "dan maar geen agenda kopen" en toen kreeg ik er geen meer
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wrm is het voor jouw dan Rechts??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |