Maar hoe kun je dat nu al zeggen als je hem nog niet gezien hebtquote:Op woensdag 3 september 2008 15:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kort samengevat, ik ken leukere films. Zoals die nieuwe van Angelina Jolie
Jepquote:
Ach, zo met een pistool in haar handenquote:Mja, ik ben niet zo weg van AJ.
Commercials, promoscreens etc. etc.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat nu al zeggen als je hem nog niet gezien hebt
Nou ja,ik vind hoe ze eruit ziet in doe foto's in ieder geval een reden om te kijken.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Commercials, promoscreens etc. etc.
Fixed.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, ik ga even mijn theorie halen
Prison Break is ook weer begonnenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:06 schreef BobbyB het volgende:
w00t! op 22 september begint Heroes weer en ze gaan 3 afleveringen uitzenden die avond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: PB S4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef jordeeeh het volgende:Ik had niet anders verwachtSPOILER: PB S4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Heeft ze geen foto's gepmd?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhh verdomme, ik heb superxmacho gemist
PARDON? Ik vind Angelina veel mooier dan hillary enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanted?
Mja, ik ben niet zo weg van AJ.
Ik vind Angelina ook mooier dan Hillary Clinton.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PARDON? Ik vind Angelina veel mooier dan hillary enzo
S3 is allang geweest toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt PB season 3 op tv dan?
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind Angelina ook mooier dan Hillary Clinton.
Je vindt Duffy knap?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik bedoelde DUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik bedoelde DUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
Ik kom nooit in PUB, de reden waarom lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar ik weet al hoe ze eruit ziet hoor. Hebben jullie die topicreeks in PUB gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |