abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 00:27:59 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_61336905
Laat me jullie de waarheid vertellen. De meeste mensen maken goede voornemens bij het begin van het nieuwe jaar en nemen zichzelf dan hele triviale dingen voor zoals 'stoppen met roken' en 'minder eten' of wat dan ook. Ikzelf heb dat nooit gedaan. Ik maak wel goede voornemens maar die zijn altijd bijzonder specifiek en ik doe dat niet met nieuwjaar, maar met mijn verjaardag (die overigens over een week of drie weer is). Ik herinnner me dat ik een jaar of veertien was. Het goede voornemen, een van de goede voornemens was dat jaar: 'Ik ga mijn een lekker aziatisch kutje neuken', en dat heb ik toen ook gedaan. Voordat ik tweeëntwintig werd nam ik mij voor een trio te hebben met een Spaanse en een Hindoestaanse. Daar heb ik nu nog drie weken de tijd voor. Kankerleven.
In ieder geval, vergeef me de lange introductie. Een is met de aankomende klacht verbonden maar het kost me teveel van mijn energie om het causale verband wat tussen deze zaken bestaat nu helemaal uit te leggen. Ik zal het heel kort samenvatten. Toen ik veertien was wilde ik een aziatisch meisje neuken. Dat deed ik toen ook. Daarna wilde ik Japanse meisjes neuken. Om Japanse meisjes te neuken dacht ik er goed aan te doen om Japans te leren maar al snel bleek dat het niet nodig is om meer dan vier/vijf woorden Japans te spreken om zover te komen. Ik was zeventien toen ik m'n eerste Jap neukte. In ieder geval, die Jappen hebben me wel geïnteresseerd in de Japanse taal en cultuur en zo ook, hoewel ik me er altijd tegen verzet heb, tegen ANIMESERIES. Ik heb er nu één gekeken, te weten: 'N.H.K. ni youkoso!' en die, eerlijkheid gebied me te erkennen, beviel me erg goed. Ik ben er net klaar mee en nu zou ik graag een andere serie bekijken.
Het probleem is alleen dat Welcome to the NHK (zoals de titel zich laat vertalen) speelt in een buitenwijk van Tokyo en alles gewoon okay en normaal en pijnlijk zoals het leven dat nu eenmaal is en dat spreekt me aan. Op zoek naar een andere serie kom ik dingen tegen als:

Toraji Ishida is a penniless high school kendo teacher. He has to find five girls for his team to compete with his rival, who is also a kendo teacher, so he can win free meals at his father's restaurant. A light comedy story about the five girls and the kendo club gang.

Craft Lawrence is a trader who travels selling his goods in many villages. One day, a wolf goddess of harvest named Horo sneaks into his cart in the form of a young woman. They get to know each other and travel to the Horo's homeland to the North as partners in trading.
This anime is a slice of life type of story about several art college students and their teachers.

Some of the main characters are Yuuta Takemoto, a mellow 19 years old student who isn't sure about what he wants from life; Hagumi Hanamoto, a very cute and young looking 18 year old with amazing talent for art; and Shinobu Morita, a laid back guy who never is able to graduate due to his attitude, but is very smart and always obsessed about making money.

Miaka Yuki, a 3rd yr junior high student finds an old book in the library called the universe of the four gods. She and her bestfriend Yui, were then sucked into the book that appeared to be of ancient china, there they met a boy named tamahome with an ogre symbol on his forehead. Miaka and Yui got separated and as the story continues, they became worst enemies while miaka and tamahome find themselves passionately inlove with each other, but later realizing that they could never be together for...

Oftewel, een hoop gelul en gefrustreerde pubererotiek. Kanker op. Kanker alsjeblieft op!

tl;dr : Anime is kankerzooi.
tl;dr 2: iemand nog een goede tip?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 3 september 2008 @ 00:29:16 #2
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61336934
Samenvatting?

-edit- wat een lol

[ Bericht 62% gewijzigd door Juup© op 03-09-2008 00:57:32 ]
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:30:33 #3
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61336959
Stoer hoor, jij hebt een Japans kindje geneukt
  woensdag 3 september 2008 @ 00:31:41 #4
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_61336989
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:30 schreef JanusAnus het volgende:
Stoer hoor, jij hebt een Japans kindje geneukt
Ja, ik wel! Ha, lik m'n reet, scheer m'n ballen en slurp ook wat pus uit m'n druiper!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_61337021
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 03:47 schreef JAM het volgende:
In de wereld zijn er veel dingen en het overgrote deel van die zaken kan ik niet uitstaan. Zij vervelen mij wel in zulke een grote mate dat ik vurig bid om een spoedige dood maar de lieve Heer geeft niet thuis. Een van deze zaken is wat ik graag de 'kroegfilosofie' noem. Eerder heb ik hieraan gerefereerd als de 'veertienjarige-pubertjes-die-in-het-gras-liggen-en-dan-vragen-waarom-heet-het-nu-eigenlijk-witbier-als-het-geel-is-filosofie', maar dat bleek iets te gecompliceerd.
Om een lang verhaal kort te maken, gisteren zat ik met een jongen in een kroeg die het niet met mij eens was dat kinderen geslagen moeten worden en alle vrouwen hoeren en moeders zijn. Hij beroepte zich hierbij op de gedachte dat er meerdere werelden bestonden, voornamelijk; zijn wereld en de mijne, en dat deze werelden hoewel verschillend van elkaar beiden respect verdienden en zulks is natuurlijk onzin.
Verstaat u mij?- mooi zo.
In tegenstelling tot u allen ben ik ertoe in staat met zeven vrouwen tegelijktijd te liefde te bedrijven en tóch monogaam te blijven en mijn beste vriend Wesley, die in zijn hele leven pas één partner heeft gehad, in zijn hart elk moment van de dag verraad pleegt. Dat komt omdat ik geen eend ben. Ik zal het hier voor het gemak even bij houden en ik raad u aan de voorgaande posities te lezen zoals men vroeger het verhaal van Nansen en de kat las. Om het ietwat te vergemakkelijken zal ik ze nogmaals herhalen in een stijl die men toentertijd nog niet vreemd was.

Van de hoeren en het basisonderwijs.
Twee monniken ontmoeten elkaar in de kroeg,
'Kinderen dienen geslagen te worden, vrouwen zijn hoeren danwel moeders,', zegt de ene monnik.
'Dat is uw wereld, niet de mijne,- hoewel zij beiden gerespecteerd dienen te worden.', zegt de andere monnik.
Daarna zet de ene monnik zijn sandalen op zijn hoofd en loopt de kroeg uit.

Van de eenden en monogamie.
'Twee monniken ontmoeten elkaar in de kroeg.
'Hoeveel vrouwen houdt u erop na?', vraag de ene.
'Twaalf,', zegt de ander, 'maar toch ben ik monogaam. En u?'
'Slechts een.'
'Daarmee pleegt u pas verraad, ik ben immers geen eend.'

Morgen zal ik deze posities verduidelijken. Nu wens ik u veel puzzelplezier.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61337026
Death note..
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:35:00 #7
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61337056
Achterlijke kloon trouwens. Verzin eens wat beters.
pi_61337104
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:31 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja, ik wel! Ha, lik m'n reet, scheer m'n ballen en slurp ook wat pus uit m'n druiper!
Hij was toch leuker voor de edit
  woensdag 3 september 2008 @ 00:51:11 #9
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61337398
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:33 schreef mirved het volgende:
Death note..
Naruto
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
pi_61337482
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  woensdag 3 september 2008 @ 00:58:14 #11
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_61337525
Fooly Cooly.

s.u.p.e.r. a.b.s.u.r.d
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_61337554
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:27 schreef JAM het volgende:
[...blaat...]

tl;dr 2: iemand nog een goede tip?
Ja, hou de OP de volgende keer wat duidelijker, gebruik de enter toets zo nu en dan eens aan het einde van een zin en hou de OP zeker de helft korter aub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')