quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:36 schreef mirved het volgende:Gewoon in we terug antwoorden.
We kwamen net van de supermarkt, en daar hebben wij gewinkeld. Toen werd de vrouw lastig en hebben WE haar op der kop geslagen en in het kofferbak gegooid. Wilt u ons rijbewijs soms zien ?
Dat bedoel ik dus.

quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:40 schreef JanusAnus het volgende:Onzin inderdaad, een beetje de stoere schoolmeester uithangen. Zie je vooral veel bij blik op de weg en dat aoort programma's. Geef mensen die toegeven dat ze fout zitten gewoon een boete en zeur verder niet aan hun hoofd.
Precies, en had het een paar maand terug zelf ook.
Liep gewoon met een statief + camera door de stad nachtfoto's te maken (waarvan het bewijs
hier te bezichtigen valt) stonden ze ook met de armen over elkaar tegenover me met de vraag "waar zijn we mee bezig".
Semi impliceren dat ik dat ga gebruiken als wapen.
Alsof ik een statief van 80 euro en een camera van 300 euro heb gekocht en nu mee heb genomen om iemand ff verrot te meppen.

Knuppels zijn goedkoper en gaan niet zo snel naar de klote als ik de ambitie heb iemand tegen de vlakte te werken.
En toen ik 15~16 was en achterop zat op een scooter zonder helm een keer, maar op die leeftijd zijn de meeste mannetjes zwaar irritant dus dat kan ik me nog indenken.
quote:
Want?
Als je mij normaal aanspreekt krijg je mij normaal terug.
Als je bij de hand schoolmeester achtig irritant gaat zitten doen gewoon omdat je het kan kan je van mij ook als agent de tering krijgen.
Dat steek ik ook echt niet onder stoelen of tafels door lief te gaan kijken/doen tegen de agent.