Ik, want het klinkt dom.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef El_Rolando het volgende:
Who cares?
Je kan als agent ook gewoon het overduidelijke benadrukken wat me opzicht een beter plan lijkt.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
je is te direct.
Ja als ze perse er een vraag van willen maken:quote:Op woensdag 3 september 2008 00:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel U zeggen vind ik.
Dat zullen ze wel tegen mij zeggen, want ik ben al een oude lulquote:Op woensdag 3 september 2008 00:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel U zeggen vind ik.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:36 schreef mirved het volgende:
Gewoon in we terug antwoorden.
We kwamen net van de supermarkt, en daar hebben wij gewinkeld. Toen werd de vrouw lastig en hebben WE haar op der kop geslagen en in het kofferbak gegooid. Wilt u ons rijbewijs soms zien ?
Precies, en had het een paar maand terug zelf ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:40 schreef JanusAnus het volgende:
Onzin inderdaad, een beetje de stoere schoolmeester uithangen. Zie je vooral veel bij blik op de weg en dat aoort programma's. Geef mensen die toegeven dat ze fout zitten gewoon een boete en zeur verder niet aan hun hoofd.
Want?quote:
Omdat dit KLB van Fok! is?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:58 schreef jordeeeh het volgende:
Nou, en waarom maken we hier een topic over?
Kaf, koren, KUTTOPIC...quote:Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je zit hier nog lang niet lang genoeg om het kaf van het koren te scheiden man. Rot es op uit mijn topic.
Ja die moet je inderdaad neerschieten.quote:
Kan je meteen je sikje eraf snijdenquote:Op woensdag 3 september 2008 01:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja die moet je inderdaad neerschieten.
Maar maak er anders ff een topic over want ik snap de link met dit topic of desnoods mij niet helemaal...
Ow wacht ik ben emo he?
Ff mesjes kopen dan want ze zijn op.
Omdat het een klacht is?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:58 schreef jordeeeh het volgende:
Nou, en waarom maken we hier een topic over?
Zo komen ze vaak wel over ja, maar goed niet elke agent is hetzelfde er zitten ook menselijk personen tussen (al zijn die dun gezaaid is mijn ervaring).quote:
Het kan zo zijn dat een agent de aangesprokene niet wilt aanspreken met jij of u, en we als een middenweg neemt.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de kern van de waarheid van dit plaatje probeert te benadrukken?
Waarom zou een agent mij niet aan willen spreken met jij of u? Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:18 schreef Klautje het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat een agent de aangesprokene niet wilt aanspreken met jij of u, en we als een middenweg neemt.
Dat lijkt mij persoonlijk de enige correct toepasbare conclusie.quote:Het kan ook zo zijn dat ze net als Cartman willen dat jij respect hebt voor hun autoriteit.
Hoezo? Wat maakt dat beter als "Ik heb u aangehouden omdat" of "Waarom draagt u geen helm".quote:Ten slotte is het misschien gewoon jouw verbeelding, omdat de uitspraak "wat zijn we aan het doen" gewoon bijzonder geschikt is in een situatie als die in de OP.
Je moet voor betere agenten in gehuchten wezen is mijn ervaring.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo komen ze vaak wel over ja, maar goed niet elke agent is hetzelfde er zitten ook menselijk personen tussen (al zijn die dun gezaaid is mijn ervaring).
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je moet voor betere agenten in gehuchten wezen is mijn ervaring.
Grotere steden zijn het in mijn ogen altijd een stelletje... zakken. Doorgaans dan.
Nouja, ik denk dat dat meer de richting van "Nederlands Strafrechtsysteem" te zoeken is. Maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet bepaald
In het fijne " stadje " waar ik woon zijn de meeste agenten zo bang voor de " harde kern " dat ze alles door de vingers zien of die apen er met een taakstraf of een tikje op hun billetjes vanaf komen
Andere machthebbers?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:45 schreef Klautje het volgende:
Stelling: De politie gebruikt de uitspraak "Wat zijn we/wij aan het doen?" eigenlijk niet meer of minder dan andere "machthebbers".
Kunnen wij daarop concluderen dat die personen met macht altijd dronken of onder invloed zijn?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:45 schreef Klautje het volgende:
Stelling: De politie gebruikt de uitspraak "Wat zijn we/wij aan het doen?" eigenlijk niet meer of minder dan andere "machthebbers".
Bazen, leraren, ouders, oppassers...quote:Op woensdag 3 september 2008 01:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Andere machthebbers?
Hoe bedoel je die stelling precies?
De politie gebruikt het niet meer dan Balkenende?
Joe vult mij altijd erg goed aan.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:51 schreef Joe. het volgende:
[..]
Bazen, leraren, ouders, oppassers...
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:51 schreef Joe. het volgende:
[..]
Bazen, leraren, ouders, oppassers...
Dan is die stelling onwaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Joe vult mij altijd erg goed aan.![]()
[ afbeelding ]
Blik op de weg ..... Ha ha hoorde gisteren dat die kleine lul door twee automobilisten staande is gehouden en klappen heeft gehad.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:40 schreef JanusAnus het volgende:
Onzin inderdaad, een beetje de stoere schoolmeester uithangen. Zie je vooral veel bij blik op de weg en dat aoort programma's. Geef mensen die toegeven dat ze fout zitten gewoon een boete en zeur verder niet aan hun hoofd.
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:37 schreef Ferdii het volgende:
Waarschijnelijk is het omdat die agenten het volledig zat zijn om elke keer weer dat gezeik te horen van een 22 jarige puber die denk dat hij heel wat is, terwijl hij eigenlijk nul levens ervaring heeft.
Je zou ook kunnen denken als je die bekeuring krijgt: "shit hij heeft eigenlijk gelijk, ik ben gevaarlijk bezig, sorry agent!"
Nee klinkt logisch verder.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:45 schreef Renesite het volgende:
omdat, daarom.
Op hetzellufde moment overtreden vast meer mensen dezelfde regels. Dus 'we'
Ken ik jou?quote:
Thanks.quote:Op woensdag 3 september 2008 05:50 schreef zarGon het volgende:
Leuke foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |