Beide zijn wat mij betreft in orde voor het onderwerpquote:Op donderdag 11 september 2008 07:53 schreef Sugar het volgende:
Wel leuk, Beathoven!
De weg van Erasmo vind ik ook niet zo, gewoon alleen maar letterlijk breed, verder voor mij geen pakkende/mooie foto.
Niemand die iets vindt of wil zeggen van mijn giraf (zie eerdere post van mij in dit topic)?
Of is deze misschien voor jullie ook passend bij dit thema:
[ afbeelding ]
goed excuus om nog even terug te gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:58 schreef Ynske het volgende:
ben net terug van frankrijk, maar wist t onderwerp niet
daar baal ik nu van, dr was daar nl een heel mooie plaat voor Breed
pfffquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed excuus om nog even terug te gaan
Interessante opvatting van het onderwerpquote:Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Chanty het volgende:
Zo, mijn poging... eens kijken of jullie m vatten
[ afbeelding ]
commentaar welkom
Dat was de bedoelingquote:Op zondag 14 september 2008 18:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Interessante opvatting van het onderwerp
Dat zijn rasechte spinnenwebbenquote:Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef Sugar het volgende:
Ja, duidelijk, hoor Chanty!![]()
Die draden hadden voor mij niet gehoeven.
Klopt helemaalquote:Op zondag 14 september 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap hem niet denk ik dan![]()
Want ik denk hierbij meteen aan 'niet breed', ipv aan 'breed'
Sorry, ik lees alleen maar mee, ik durf nog steeds niet mee te doen, komt wel een keertje.
het heel lang niet breed hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 20:20 schreef Greys het volgende:
Ah oke!
En ik vind de spinrag juist wel tof, want dan is het net alsof er al heel lang ook niets in gekomen is, in die knip.
Het is breed, wijd, dus ik vind dat het wel past jaquote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Spvdb het volgende:
Leuk gedaan Chanty!
Wat vinden jullie hiervan, past dit bij het onderwerp?
[ afbeelding ]
mwaoh, "out of the box" denken is tof, maar dit is het tegenovergestelde van het onderwerp. Ter vergelijking, ik betwijfel of een kleuren foto tussen "zwart/wit" ook als "buiten gebaande paden" gezien zou worden. Maar tis nu eenmaal een vaag onderwerp.quote:Op zondag 14 september 2008 20:02 schreef Chanty het volgende:
Klopt helemaalOut of the box en zo
Je moet wat met zo een onderwerp
mooie negative space, jammer dat de horizon in het midden staat imo. De zee lijkt scheef?quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Spvdb het volgende:
Leuk gedaan Chanty!
Wat vinden jullie hiervan, past dit bij het onderwerp?
[ afbeelding ]
Dat is wat de stemmers voor zichzelf moeten uitmaken, maar idd wat jij zegt: het is een vaag onderwerp, dus ik zoek een andere benaderingswijzequote:Op maandag 15 september 2008 19:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
mwaoh, "out of the box" denken is tof, maar dit is het tegenovergestelde van het onderwerp. Ter vergelijking, ik betwijfel of een kleuren foto tussen "zwart/wit" ook als "buiten gebaande paden" gezien zou worden. Maar tis nu eenmaal een vaag onderwerp.
[..]
mooie negative space, jammer dat de horizon in het midden staat imo. De zee lijkt scheef?
Mij zegt de foto wijds, niet breed.
Ben vandaag gaan kijken ...en nope tis nietsquote:
ze hebben anders een ergggg breed assortiment spekjes bij de hoogvlieg hierquote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben vandaag gaan kijken ...en nope tis niets
Ik dacht ik ga ff een assortiment van de supermarkt fotograferen..
Maar voor mijn idee gaat dat niet lukken
Gewoon proberenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef Ronhui het volgende:
heb ook een ideetje, maar met mijn basis kennis van fotograferen moet het nog maar blijken of het uberhaupt wat gaat worden
Ik loop er ook niet voor weg, is inderdaad de goede manier om te lerenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon proberenIedere fotograaf is zo begonnen
En soms is het idee en het proberen waardevoller dan een perfect eindresultaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:47 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet voor weg, is inderdaad de goede manier om te leren
Hele mooie foto! Vooral die wolkenlucht erboven maakt em erg mooi.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:39 schreef ElizabethR het volgende:
Ik denk dat ik met deze meedoe. Komt zo uit de camera overigens. Ik heb er alleen een border omgegooid en verkleindnaar fokformaat
De gedachte is uiteraard een weids (breed) landschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |