Ik zat vandaag weer eens in een collegezaal waar ik sinds het eerste jaar niet heb gezeten niet ingezeten, het is een vrij ouderwetse collegezaal met ouderwetse houten stoelen. Het is er nogal krap dus je voeten kan je vlak voor je kwijt op de grond of op de stoel voor je als er niemand zit en je redelijk klein bent. Nou zat ik dus in die collegezaal en achter mij zat een schattig meisje die niet doorhad (op dat in ieder geval pretendeerde) dat ze me raakte en dus met haar schattige voetjes mijn zitvlak een klein beetje een massage gaf!
Dit gebeurt weleens, maar bij dit type meisjes heb ik nou eenmaal nooit de behoeft er iets van te zeggen, het nadeel is echter dat wanneer ze nogal beweeglijke voeten hebben er bij mij van alles wil gaan groeien en dan bedoel ik niet mijn interesse in het college, maargoed dit is zeker niet mijn klacht!
Mijn klacht is dat deze collegezaal ook door ouderejaarsstudenten gebruikt moet worden, het is namelijk een veel leuker begin van je dag zo
En wat ik me nog afvroeg, bestaan er meer mensen die de geneugten van een dergelijke collegezaal weleens ondervinden?