- Omdat McDonalds Nederland dat van de kaart heeft geschrapt..quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:40 schreef Orangez het volgende:
Na een carriere van enkele jaren in het 'Maccer zijn', heb ik de volgde vragen:
- Waarom is de McRib van het menu? (In Duitsland nog wel te verkrijgen).
- Waarom kan ik niet gewoon een triple cheeseburger bestellen als ik daar zin in heb? (Flikker er gewoon nog een burgertje op?!)
- Waar is de McDeluxe gebleven?
Als iemand een antwoord heeft, graag!
Oke bedankt voor de 'verhelderende' antwoorden!quote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
- Omdat McDonalds Nederland dat van de kaart heeft geschrapt..
- Omdat ze dat niet goed vinden en ze dat dan bij iedereen moeten doen.
- Zie 1e antwoord
De McRib is weg omdat het varkensvlees is en het op de zelfde grill als de Quarter Pounders en Big Tasty's gaat. Omdat bepaalde geloven varkensvlees niet toe staan, en die geloven een groot deel van de klanten van de McDonald's zijn is hij weggehaald, anders moest er een aparte grill komen voor alleen de McRib, en dat is te duur en is bij de meeste mcd's geen ruimte voorquote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
- Omdat McDonalds Nederland dat van de kaart heeft geschrapt..
quote:Op zondag 14 september 2008 18:29 schreef Battlefan het volgende:
[..]
De McRib is weg omdat het varkensvlees is en het op de zelfde grill als de Quarter Pounders en Big Tasty's gaat. Omdat bepaalde geloven varkensvlees niet toe staan, en die geloven een groot deel van de klanten van de McDonald's zijn is hij weggehaald, anders moest er een aparte grill komen voor alleen de McRib, en dat is te duur en is bij de meeste mcd's geen ruimte voor
Dat geloof oorlog tot gevolg had was mij bekend... Maar dit slaat alles!!! Ik ben geschokt!quote:Op zondag 14 september 2008 18:29 schreef Battlefan het volgende:
[..]
De McRib is weg omdat het varkensvlees is en het op de zelfde grill als de Quarter Pounders en Big Tasty's gaat. Omdat bepaalde geloven varkensvlees niet toe staan, en die geloven een groot deel van de klanten van de McDonald's zijn is hij weggehaald, anders moest er een aparte grill komen voor alleen de McRib, en dat is te duur en is bij de meeste mcd's geen ruimte voor
Ach hou toch op zeg...quote:Op zondag 14 september 2008 19:55 schreef Orangez het volgende:
[..]
Dat geloof oorlog tot gevolg had was mij bekend... Maar dit slaat alles!!! Ik ben geschokt!
quote:Op zondag 14 september 2008 18:29 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Het idee is niet slecht, als de burgerking het deed ipv mcdonalds, dan was het zeker een succes geweest.quote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef Archimedus het volgende:
Mc Kipsate is gewoon een probeersel vanwege het marketingbeleid. Waarschijnlijk een mislukte poging om in te springen op de multiculturele samenleving....
Is gewoon een broodje slappe hap met 2 sliertje Tauge...
quote:Op maandag 15 september 2008 17:08 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Het idee is niet slecht, als de burgerking het deed ipv mcdonalds, dan was het zeker een succes geweest.
is natuurlijk onzin, want de MCmuffin word ook gemaakt op de Quaterpounder grill... dan mogen ze die ook niet meer...quote:Op zondag 14 september 2008 18:29 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Varkensvlees in muffins?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is natuurlijk onzin, want de MCmuffin word ook gemaakt op de Quaterpounder grill... dan mogen ze die ook niet meer...
nee, maar de eitjes worden wel warm gemaakt op de QP grill en in de middag (na 12 uur word die grill weer gebruikt voor de QP'squote:
Ik kom nog regelmatig in Winterberg en daar is de McRib inderdaad gewoon verkrijgbaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
iemand die dit kan bevestigen? anders ga ik hem ff halen
Bij ons gaat het op de hb grillquote:Op woensdag 17 september 2008 08:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is natuurlijk onzin, want de MCmuffin word ook gemaakt op de Quaterpounder grill... dan mogen ze die ook niet meer...
Ja en dat gebeurt ook niet, de groenteburger word in een aparte pan gebakken. Zelfs met het vetfilteren word er rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zouden vegetariers ook gaan bitchen dat hij vega burger in hetzelfde olie gebakken word als de Kip burgers of nugets?
Dikke BSquote:Op woensdag 17 september 2008 09:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en dat gebeurt ook niet, de groenteburger word in een aparte pan gebakken. Zelfs met het vetfilteren word er rekening mee gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |