quote:
garnalen bij de mac, wtfquote:Op zondag 7 september 2008 08:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn moeder vond die garnalen lekker meende ik, komen die ooit nog terug?
sinds de bitterballen (quote:
Die zijn zo verschrikkelijk vies hequote:Op zondag 7 september 2008 13:45 schreef Battlefan het volgende:
Die bitterballen zijn heilig, maar bijna niemand koopt ze, dus als iemand bedenkt ze op voorraad te hebben dan zijn ze na een tijdje wel ranzig ja
We hebben inderdaad garnalen gehad, met chilisaus. Die waren goed te eten!quote:Op zondag 7 september 2008 08:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn moeder vond die garnalen lekker meende ik, komen die ooit nog terug?
Oh bollocks. Dat is het enige wat mijn moeder van de Mac wel lekker vondquote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef CasB het volgende:
[..]
We hebben inderdaad garnalen gehad, met chilisaus. Die waren goed te eten!Maar ik heb er niks over gelezen, dus de komende maanden hebben we ze sowieso nog niet.
Same here, eeuwig zonde dat ie weg is.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:McDonalds heeft nog steeds mijn leven verpest door de McRib weg te halen!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar baal ik nog steeds van...quote:Op zondag 7 september 2008 01:08 schreef Remzz het volgende:
Of de Mc Flurry Crunch die is er echt al heeeel lang uit.
Is dat zo? Bij de mac eet ik niet zo vaak meer maar bij de BK en de KFC krijg ik hem altijd voor dezelfdeprijs meequote:Op dinsdag 9 september 2008 08:14 schreef Battlefan het volgende:
Maar voor een Shake betaal je meestal wel extra als je hem bij een menu neemt
Of eindelijk de McFlurry D'aimquote:Op donderdag 11 september 2008 21:47 schreef Studiotje het volgende:
De McFlurry Crunch zal echt niet snel of helemaal niet meer terug komen... ik hoop dat ze het zoals in frankrijk gaan doen hier met de mcflurry, gewoon 5 ingrediënten en die kun je dan nemen met Caramel of Chocolade saus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |