Same here, koopzondagquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks ook weer naar de Mc, om te werken
Mooi weer de binman vandaag!
Holten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu dat niet, wij zitten aan de A1.
Ah dan mag ik niet zeuren over drukte, jullie zondag avond rush zal wel 'iets' drukker zijn dan onzequote:
Het loopt meestal aardig door jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah dan mag ik niet zeuren over drukte, jullie zondag avond rush zal wel 'iets' drukker zijn dan onze
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
een QP met big mac saus....of! of! of!...beter nog, een big mac met 2 QP patties!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:48 schreef DenkaanHenk het volgende:
Zo heb net ff een quarter pounder en een cheeseburger gehaald, plus een bananenmilkshake.
Ik vind de saus van de big mac lekkerder, en de burger van de quarter pounder vind ik lekker.
Gister Binmanquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je dat gaat vragen gaan ze zeiken van, ja dat mag niet en dit en dat. Zou wel beter zijn, gewoon zeggen wat je wilt hebben op je burger.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een QP met big mac saus....of! of! of!...beter nog, een big mac met 2 QP patties!!!!![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef DenkaanHenk het volgende:
[..]
Als je dat gaat vragen gaan ze zeiken van, ja dat mag niet en dit en dat. Zou wel beter zijn, gewoon zeggen wat je wilt hebben op je burger.
Dat weet ik, ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Patries86 het volgende:
de mc bij Hoofddorp is 24 uur per dag open
Favoriet bij de NLS'ers hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dat weet ik, ja.Ik draai daar wel eens nachtshifts van 23h00 tot 7h00. Wat een hel kan dat zijn in het weekend, dat gun je niemand.
82, 115 en 162 gramquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Maar hoeveel gram frieten zit er ongeveer in de grote, kleine en middelmatige portie friet?
Is dat echt zo erg, in vergelijking met overdag? Ik bedoel; komen mensen meer in vlagen tegelijk, of zijn ze irritant/dronken ofzo? Gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dat weet ik, ja.Ik draai daar wel eens nachtshifts van 23h00 tot 7h00. Wat een hel kan dat zijn in het weekend, dat gun je niemand.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |