Aaaargh!!! Ze goggles, zey do nothink!quote:
Dat is gewoon hun tactiek om te zorgen dat ze minder concurrentie hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:14 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat is zoiets dat vrouwen elkaar aanpraten als 'in' en aantrekkelijk, net als 'die vlotte korte kapsels. Geen kerel die het mooi vind, terwijl het ze daar stiekem toch om gaat.
WTF YI LONG HOUDT VAN POTTEN!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 00:30 schreef Yi-Long het volgende:
Och... iedere vrouw denkt dat iedere man gek is op LANG haar, terwijl ik bij veel vrouwen juist kort haar veel mooier vind.
Nog erger is het gebeurd" dat hij gebruikt in plaats van "gebeurt". In het hele korte stukje had je dat toch ook wel moeten zien...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
daarintegen? Ga Nederlands leren man. Kneus.
Ja, en ik zie het nut er niet van in.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:26 schreef McKillem het volgende:
Dunne wenkbrouwen opzich vind ik nog niet zo'n probleem.
Vrouwen die wenkbrouwen afscheren en er dan zelf 1 op tekenen. Die vind ik erg.
Geen pics aub...quote:Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef bondgirl007 het volgende:
JEMIG, het voorbeeld in de OP is echt een heel extreem voorbeeld. Dat is echt niet normaal meer.
Van die Spermawenkbrauwen vind ik overigens ook lelijk.
Die eerste ken ikquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |