Gaaf! John de Wolf in een corset!quote:
Sfeervolquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb de mijne mooi op tijd ge-preorderd en betaaldquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ronduit schandalig dat winkels nu voor vrijwel iedere LE 80 euro vragen.
Ja man en een kilo piepers is ook al weer flink duurder gewordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ronduit schandalig dat winkels nu voor vrijwel iedere LE 80 euro vragen.
Heb je dan ook zo'n ding boven je hoofd hangen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je kunt in Fable dus echt van alles customizen. Er zijn kledingstukken voor m/v, er is make-up en je kunt alle kleuren van de kleding aanpassen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja man en een kilo piepers is ook al weer flink duurder geworden
het hoeft natuurlijk nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n ding boven je hoofd hangen?
[ afbeelding ]
quote:Ubisoft meldde vandaag dat Far Cry 2 op 24 oktober 2008 verschijnt. De game krijgt een Collector's Edition die vandaag op een foto verschijnt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu met GTA IV bij de missie No 1. Wat een kut missie! Je moet een race rijden, maar ik heb het opgegeven. Echtn eit te doen.
Lang niet zo duur als een kilo lucifersquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja man en een kilo piepers is ook al weer flink duurder geworden
Worms ook goed?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Rossdale het volgende:
Nog mensen die nu mee willen doen met een potje castle crashers?
Worms heb ik niet en die ga ik ook niet kopen. Koop nou eens gewoon castle crashersquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Worms ook goed?
Dat ga ik zo spelen namelijk!!
Met meer dan 2 mensen crashed castle crashers toch zo..quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Rossdale het volgende:
Nog mensen die nu mee willen doen met een potje castle crashers?
Serieus, als je die missie niet kan halen kan je net zo goed je 360 door de wc spoelen. Ik heb die missie in 1 keer gehaald, ik snap niet wat mensen moeilijk aan die game hebben gevonden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu met GTA IV bij de missie No 1. Wat een kut missie! Je moet een race rijden, maar ik heb het opgegeven. Echtn eit te doen.
Dat is wel iets om te mogen melden inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
omg net AQuila zo hard gepwned in Worms! Al was het wel spannend met 3-2!
Spanky: FOK! Wormskampioen '09!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |