Iemand afzeiken voor z'n nicknamequote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Sackboy
Jezelf vernoemen naar een personage uit een spelletje
quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Iemand afzeiken voor z'n nickname
En daar kom je nu pas achter of?quote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Sackboy
Jezelf vernoemen naar een personage uit een spelletje
Doe geen moeite! Het is een beetje zoals dat ene programma van een tijdje terug waar ze ook gewoon een postief verhaaltje afsteken en verder wat beelden laten zien!quote:Op zondag 7 september 2008 17:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ik thuis ben kijk ik dat GameRush nog weleens op rtl gemist
Hoelaat is die herhaling?quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter of?
[..]
Doe geen moeite! Het is een beetje zoals dat ene programma van een tijdje terug waar ze ook gewoon een postief verhaaltje afsteken en verder wat beelden laten zien!
Vanavond de herhaling van Gamekings! Dat kan je beter kijken die vertellen tenminste echt wat ze er van vinden![]()
2100 uur @ TMF!quote:
Nog niet geprobeerdquote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef ZigoSOS het volgende:
aquila werkt quick match bij mercenaries 2 bij jou?
Nope dat is het niet, had dat al geprobeerd.quote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd![]()
Als ik te snel opstart ofzo dan heeft die nog geen contact met de EA server en dan heb je een offline gamen en kan ook niemand joinen ofzo!
Misschien ligt het daar aan?
Het loopt t/m vandaag, ik verander de mijne morgen dus pas. Al ga ik er bij 500 deelnemers niet vanuit de ik prijs hebquote:Op zondag 7 september 2008 20:52 schreef Wessiej het volgende:
We mogen ondertussen stoppen hé met die avatars?
Nu bezig dus, leuk dat Saints Row 2 vooralsnog nog steeds als positief te boek staat. Vind GTA4 ook leuk, maar dat is inderdaad serieus en zo, voor als je alleen speelt. Kan me goed voorstellen dat SR2 met vrienden (biertje d'r bij) en zo wat leuker is omdat je dan al heel snel en gemakkelijk allerlei fun-stuff kan uithalen.quote:
Yep ik vond GTA de 1e dag echt heel maar daarna werd het zo snel saaiquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu bezig dus, leuk dat Saints Row 2 vooralsnog nog steeds als positief te boek staat. Vind GTA4 ook leuk, maar dat is inderdaad serieus en zo, voor als je alleen speelt. Kan me goed voorstellen dat SR2 met vrienden (biertje d'r bij) en zo wat leuker is omdat je dan al heel snel en gemakkelijk allerlei fun-stuff kan uithalen.
quote:
Je speelt een personage dat je kunt levelen => RPGquote:Op maandag 8 september 2008 00:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het was weer ouderwets kut! Too Human een RPG noemen, dan is het mooi wel de slechtst uitgewerkte RPG ooit, want er klopt van geen ene kant een tiet van
Maar ik blijf jaloers dat zij op zoveel toffe trips kunnen gaan
Ik hou hem nog 1 dagquote:Op maandag 8 september 2008 07:23 schreef Wessiej het volgende:
Zo en nu de avatar weg doen, mensen die 3 jaar lang die avatar houden
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap....quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 10:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap....
Alsof t programma me interesseert.quote:Op maandag 8 september 2008 10:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een model nodig hebt om een gameprogramma te presenteren dan weet je van te voren al dat het kut is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |