Kom maar ff langs ik heb nog 3 liter melk, houdbaar tot 8 september.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat? Zeg je nou dat mijn moeder dik is Vodkadruppel? Kom hier dan, ik klap je hoofd bitch!
Gruwelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kom maar ff langs ik heb nog 3 liter melk, houdbaar tot 8 september.
Heeft je moeder zin in een samenvatting cornflakes?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat? Zeg je nou dat mijn moeder dik is Vodkadruppel? Kom hier dan, ik klap je hoofd bitch!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heeft je moeder zin in een samenvatting cornflakes?
Ik bitch die augustus klap.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
buile beringbijer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Boem-Dikkie is een vuile teringlijer!
Ik heb een samenvatting en een goed onderbouwde klacht!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef afcajos het volgende:
Het is altijd fijn dat de modjes het goede voorbeeld nemen van hoe je een goed klb topic opent
Ga naar de Sahara, na een tijdje zie je "bier en leuke mensen"quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wil ook 30 graden, met bier en leuke mensen!
Dankjewel, ik heb net geboekt!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ga naar de Sahara, na een tijdje zie je "bier en leuke mensen"
Hmm, dat is waar maargoed daar kan de McDonalds wat dat betreft ook niks aan doen dus ik geef wel iemand anders de schuld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:23 schreef Misstique het volgende:
Aan de andere kant, als je em aangelijnd had gehouden, dan was ie niet die kat achterna gegaan boem..
Daar heb ik zo'n hekel aan he, mensen die zo met ouderen omgaan!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm, dat is waar maargoed daar kan de McDonalds wat dat betreft ook niks aan doen dus ik geef wel iemand anders de schuld.
Ja, en ondertussen wel Polen regelen die de achtertuin moeten onderhouden, bah!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan he, mensen die zo met ouderen omgaan!
Maar hij mag toch wel een beetje oppassen met jouw scooter hoor!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, en ondertussen wel Polen regelen die de achtertuin moeten onderhouden, bah!
Word ik wakker vanochtend, wat denk je? Gordijnen vergeten dicht te doen gister.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hij mag toch wel een beetje oppassen met jouw scooter hoor!
Heb jij niet zo'n knappe overbuurvrouw dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Word ik wakker vanochtend, wat denk je? Gordijnen vergeten dicht te doen gister.
Hij had de muziek te hard aanstaan. Daarom.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef NJ het volgende:
Heb jij niet zo'n knappe overbuurvrouw dan?
Da's vanwege het gemak. Waarom zelf doen als je het klinkklaar kunnen verkrijgenquote:
Omdat vandaagquote:Op woensdag 3 september 2008 12:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Da's vanwege het gemak. Waarom zelf doen als je het klinkklaar kunnen verkrijgen
Of hij heeft zn nieuwe broek aan en zodoende.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of hij heeft zn nieuwe broek aan en zodoende.
Dat je 't in de winter minder vaak hoeft te maaien dan in de zomer, hoezo?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef Hymen_Copter het volgende:
Wat is er nou boeiend aan een fiets Rofl lmao
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |