Waarschuwing: In dit topic wordt gegeneraliseerd
.Tienermoeders, wtf zijn dat toch voor een mensen. In 99% van de gevallen zijn het VMBO'ers (insert post: "ik ken een VWO'er en die heeft een kind") en dan kun je zeggen van, dat is heul niet maar dat is heul wel.
We leven in Nederland in de fucking 21e eeuw, overal is informatie over seks en voorbehoedsmiddelen te vinden. Als je in het binnenland van Burkino Faso leeft kan ik me er wat bij voorstellen, maar dat mensen (ja zelfs VMBO'ers) in Nederland nog te dom zijn om zich op jonge leeftijd zwanger te laten maken...
En dan denk je, doe toch abortus. "Nee, want dat is moord

". Ik vind het veel kutter voor dat kind dat het bij zo'n infantiele, onbekwame moeder ter wereld moet komen. En als je zo gaat redeneren, is neuken met condoom/pil ook moord.. En rukken ook.. Dat kind is nog geen mens in die buik, want het is nog niet bewust van zichzelf. "Hij ademt toch

". Ja, planten ademen toch ook!
En natuurlijk als dat kind er eindelijk uit is, weet die 17jarige moeder wat het beste ervoor is

. Professionele hulp accepteren, ho maar

. "Ze willen m'n kind gewoon afpakken

". Denk je dat iemand op zo'n kind zit te wachten

. En maar weglopen met dat kind, want natuurlijk kan een tiener heel goed voor zo'n kind zorgen

. Nevah

.
Paint gemacht:
![]()
![]()
![]()
Tienermoeders

.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rhythm op 02-09-2008 21:20:45 ]