abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61338683
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:44 schreef Manono het volgende:
Het is de schuld van de moeders van tienermoeders en van die zakken van vaders die perse broeds moesten worden.
Schuld van de moeders van die tienersletjes ?
Daar kan die moeder toch weinig aan veranderen

Ze gaan zelf met de benen wijd voor iedere Vmbo debiel met een grote bek.
Dat ze dat doen omdat ze geen " liefde " thuis krijgen is dikke onzin.
Ik neem aan dat ze nog niet zo achterlijk zijn dat ze niet kunnen bedenken dat het wel eens onverstandig zou kunnen zijn om eventueel mischien als het toch gebeurd een kind te krijgen
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  woensdag 3 september 2008 @ 03:47:06 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338684
Tuurlijk, de moeder treft geen blaam.

"Ja jij kwam niet bij de kliniek dus hield ik het kind maar. WAnt hihiihih, als je daar al niet komt kom je vast wel papa spelen als ie geboren is, hiihih"
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 3 september 2008 @ 03:47:17 #78
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61338686
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hulp van acht! instanties en het nog vertikken je nest uit te komen. Schei uit man.

Daarbij, jij weet niets over mijn bedje dus houd je smoel daarover
Dus?

Dit meisje is niet in staat om de zorg voor het kindje op zich te nemen door een stoet aan problemen die al bestonden voordat dit kindje er was.
Dan kun je wel gaan oordelen en wijzen zoals de rest van de mensen maar wat voor zin heeft het?
Ze is geestelijk zelf niet eens stabiel (mede)door haar verleden en nu ga je zeggen van ey dit is jouw schuld meisje je bent een domme snol en je bent ongemotiveerd?

Als er 8 instanties bij betrokken zijn/waren en nog is er geen concrete oplossing (Kinderbescherming included) wat zegt dat dan over die instanties?
En dat punt van je gespreide bedje is gewoon de realiteit voor jou is niks mis mee maar ga dan niet oordelen over iets waar je blijkbaar niets van begrijpt omdat je er zelf nooit mee te maken hebt gehad!
Ben je misbruikt vroeger?
Heb je kansen gehad om jezelf te ontwikkelen in een veilig en warm nest of ben je op straat opgegroeid met de ongeschreven wetten van de straat?
Je weet niks van overleven en het continu falen van zogenaamde hulporganisaties anders zou je je geestelijk beperkte vooroordelen wel voor jezelf houden
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61338688
Jusqu'ici tout va bien...
pi_61338690
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:47 schreef Superfast het volgende:

[..]

Dus?

Dit meisje is niet in staat om de zorg voor het kindje op zich te nemen door een stoet aan problemen die al bestonden voordat dit kindje er was.
Dan kun je wel gaan oordelen en wijzen zoals de rest van de mensen maar wat voor zin heeft het?
Ze is geestelijk zelf niet eens stabiel (mede)door haar verleden en nu ga je zeggen van ey dit is jouw schuld meisje je bent een domme snol en je bent ongemotiveerd?

Als er 8 instanties bij betrokken zijn/waren en nog is er geen concrete oplossing (Kinderbescherming included) wat zegt dat dan over die instanties?
En dat punt van je gespreide bedje is gewoon de realiteit voor jou is niks mis mee maar ga dan niet oordelen over iets waar je blijkbaar niets van begrijpt omdat je er zelf nooit mee te maken hebt gehad!
Heb je kansen gehad om jezelf te ontwikkelen in een veilig en warm nest of ben je op straat opgegroeid met de ongeschreven wetten van de straat?
Je weet niks van overleven en het continu falen van zogenaamde hulporganisaties anders zou je je geestelijk beperkte vooroordelen wel voor jezelf houden
Ach hou toch op.

Ik heb toevallig geen fijne jeugd gehad maar ik maak toch ook geen tienermeisjes zwanger?
Heb toch ook gewoon geleerd ? En heb nu werk ?
Dat er 8 instanties bij zijn betrokken blijkt maar weer hoeveel werk en tijd er in die dame worden gestoken.
Als er dan nog niets uitkomt dan is de dame in kwestie gewoon te lui en zwak om er iets tegen te doen.
Kind afpakken en hopen dat het ergens terecht komt waar ze het beter hebben.
  woensdag 3 september 2008 @ 03:52:18 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338696
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:47 schreef Superfast het volgende:

[..]

Dus?

En wederom, jij weet niets over mijn bed.

En er zijn zat, en ik bedoel zaaaaaaat mensen die een erg vervelend leven gehad hebben. Maar zij kloten geen 2 jaar aan met hulp van alle kanten. Zij zorgen dat ze weer on track komen om voor hun kind en zichzelf te zorgen.

Dit mens wil helemaal niets, stel je voor dat je een vinger moet uitsteken zeg.
  woensdag 3 september 2008 @ 03:53:39 #82
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61338699
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:47 schreef Harajuku. het volgende:
Tuurlijk, de moeder treft geen blaam.

"Ja jij kwam niet bij de kliniek dus hield ik het kind maar. WAnt hihiihih, als je daar al niet komt kom je vast wel papa spelen als ie geboren is, hiihih"
Ze heeft niet de elementaire basis die nodig is om bepaalde situaties waar jij en ik wél de juiste beslissing zouden nemen (en waarschijnlijk niet eens "ongewenst" zwanger zouden worden) naar waarde in te schatten.

Daardoor loopt ze continu achter de feiten aan , werkt zichzelf nog verder in de stront en de hulpverleners zijn door een compleet falend beleid en onvoldoende rechtmatige autoriteit niet in staat adequaat in te grijpen waardoor de zaak escaleert en zowel dat kind als de moeder beide geen enkele kans hebben om op welke manier dan ook te slagen en iets moois van hun leven te (kunnen) maken.

Ik word er eerder verdrietig van dat dat ik dat meisje veroordeel.

Niet omdat ze zo goed bezig is maar destemeer omdat het een meisje is met een zwaar verleden en op deze manier een nog zwaardere toekomst
  woensdag 3 september 2008 @ 03:53:40 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338700
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Ach hou toch op.

Ik heb toevallig geen fijne jeugd gehad maar ik maak toch ook geen tienermeisjes zwanger?
Heb toch ook gewoon geleerd ? En heb nu werk ?
Dat er 8 instanties bij zijn betrokken blijkt maar weer hoeveel werk en tijd er in die dame worden gestoken.
Als er dan nog niets uitkomt dan is de dame in kwestie gewoon te lui en zwak om er iets tegen te doen.
Kind afpakken en hopen dat het ergens terecht komt waar ze het beter hebben.
Gelukkig is dat kind na 2 jaar dan ook eindelijk weggehaald.
pi_61338701
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En er zijn zat, en ik bedoel zaaaaaaat mensen die een erg vervelend leven gehad hebben. Maar zij kloten geen 2 jaar aan met hulp van alle kanten. Zij zorgen dat ze weer on track komen om voor hun kind en zichzelf te zorgen.

Ben het compleet met je eens
Je moet er zelf wat van maken en niet maar denken dat de rest van de wereld het voor je oplost
  woensdag 3 september 2008 @ 03:55:42 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338704
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:53 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ze heeft niet de elementaire basis die nodig is om bepaalde situaties waar jij en ik wél de juiste beslissing zouden nemen (en waarschijnlijk niet eens "ongewenst" zwanger zouden worden) naar waarde in te schatten.

Daardoor loopt ze continu achter de feiten aan , werkt zichzelf nog verder in de stront en de hulpverleners zijn door een compleet falend beleid en onvoldoende rechtmatige autoriteit niet in staat adequaat in te grijpen waardoor de zaak escaleert en zowel dat kind als de moeder beide geen enkele kans hebben om op welke manier dan ook te slagen en iets moois van hun leven te (kunnen) maken.

Ik word er eerder verdrietig van dat dat ik dat meisje veroordeel.

Niet omdat ze zo goed bezig is maar destemeer omdat het een meisje is met een zwaar verleden en op deze manier een nog zwaardere toekomst
Ben jij zelf een misbruikte tienermoeder die faalt aan alle kanten of zo?
  woensdag 3 september 2008 @ 03:56:37 #86
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61338710
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kijk daar ga je de fout in , jij vergelijkt deze situatie met anderen die het WEL goed voor mekaar hebben gekregen zonder dat je rekening houdt dat er (al dan niet door mishandelingen en een zeer lastige jeugd)
sprake is van een psychische en/of gedragsstoornis.

Het is hetzelfde als tegen een invalide iemand in een rolstoel zeggen van joh stel je niet aan vandaag ga je gewoon lekker op de fiets naar je werk
pi_61338712
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:56 schreef Superfast het volgende:

[..]

Kijk daar ga je de fout in , jij vergelijkt deze situatie met anderen die het WEL goed voor mekaar hebben gekregen zonder dat je rekening houdt dat er (al dan niet door mishandelingen en een zeer lastige jeugd)

Het is hetzelfde als tegen een invalide iemand in een rolstoel zeggen van joh stel je niet aan vandaag ga je gewoon lekker op de fiets naar je werk

Ik heb in het verleden ook " psychische stoornissen " gehad.
Maar met een flinke dosis hulp en het stopen met zelfmedelijden ben ik daar helemaal vanaf.
Wat wil je dan dat ze haar op handen en voeten dragen en stapje voor stapje leren hoe en wat ?

Zo werkt het niet.
Je moet het zelf doen en zelf willen, en niet zeuren en zeiken maar gewoon knokken.
  woensdag 3 september 2008 @ 03:59:03 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338713
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:56 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ik moet gewoon van je lachen, sorry. Ik kan deze "discussie" niet voortzetten met een ignorant persoon zoals jij.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:00:35 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338718
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:58 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden ook " psychische stoornissen " gehad.
Maar met een flinke dosis hulp en het stopen met zelfmedelijden ben ik daar helemaal vanaf.
Wat wil je dan dat ze haar op handen en voeten dragen en stapje voor stapje leren hoe en wat ?

Zo werkt het niet.
Je moet het zelf doen en zelf willen, en niet zeuren en zeiken maar gewoon knokken.
Sterker nog, het lijkt erop dat dat gebeurd is en nóg vertikt mevrouw het
  woensdag 3 september 2008 @ 04:02:34 #90
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61338719
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben jij zelf een misbruikte tienermoeder die faalt aan alle kanten of zo?
Ownee verre van dat , echter als je dingen van de andere kant hebt gezien kun je er wel een goed oordeel over vormen.
Mensen die van een afstandje toekijken en dan kromme vergelijkingen met hun eigen "perfecte"leventje trekken zijn gewoon het licht niet waard.
Er kan altijd iets komen of gebeuren waardoor je dingen opeens anders gaat zien en dan ben ik benieuwd of jouw oordeel nog steeds zo duidelijk is of dat je misschien toch ergens moet erkennen dat je het niet helemaal kon bevatten en en daardoor zulke domme en oppervlakkige pauper reacties plaatst
Die eigengeilheid waarmee je hier mensen kwetst bewijst meteen dat je bedje inderdaad gespreid is geweest
  woensdag 3 september 2008 @ 04:04:59 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338724
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:02 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ownee verre van dat , echter als je dingen van de andere kant hebt gezien kun je er wel een goed oordeel over vormen.
Mensen die van een afstandje toekijken en dan kromme vergelijkingen met hun eigen "perfecte"leventje trekken zijn gewoon het licht niet waard.
Er kan altijd iets komen of gebeuren waardoor je dingen opeens anders gaat zien en dan ben ik benieuwd of jouw oordeel nog steeds zo duidelijk is of dat je misschien toch ergens moet erkennen dat je het niet helemaal kon bevatten en en daardoor zulke domme en oppervlakkige pauper reacties plaatst
Die eigengeilheid waarmee je hier mensen kwetst bewijst meteen dat je bedje inderdaad gespreid is geweest
WAt zit je nu hypocriet te doen? Die poster hierboven is die persoon geweest en die negeer je. Jij beticht mij van niets weten omdat jij er voor één of andere reden vanuit gaat dat ik een perfect leven heb. However, hij zat zelf in die situatie en deelt mijn mening, maar hem negeer je

You make me laugh.
pi_61338728
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:02 schreef Superfast het volgende:

[..]

En wat van de mensen wiens bedje NIET gespreid is geweest?
Maar ook niet achterlijk zijn en het wel hebben gered?
  woensdag 3 september 2008 @ 04:05:45 #93
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61338729
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik moet gewoon van je lachen, sorry. Ik kan deze "discussie" niet voortzetten met een ignorant persoon zoals jij.
Jij denkt dat je beter bent als een ander en dat jouw zulke dingen nooit zal overkomen totdat je op een dag met je knappe smoeltje op de realiteit geramd wordt en dan kun je zelf een jank-topic openen en je eigen dood ergeren aan de oppervlakkigheid en de arrogantie vooral waarmee sommigen zichzelf proberen boven een ander te stellen.

Die opmerking van dat gespreide bedje raakt je wel hé?
  woensdag 3 september 2008 @ 04:10:35 #94
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61338736
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:05 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

En wat van de mensen wiens bedje NIET gespreid is geweest?
Maar ook niet achterlijk zijn en het wel hebben gered?
Aha dus je geeft wel toe dat ze "achterlijk"is

Weet je wat ik achterlijk vind?

Als jij met je gezonde boerenverstand na het zien van een filmpje kunt vaststellen dat deze chick geestelijk faalt maar dat "hulpverleners" de situatie gewoon lekker 2 jaar verder laten escaleren zonder daadkrachtig op te treden met alle gevolgen van dien!
pi_61338741
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je als je bent opgegroeid in Boerenhol dat het niet makkelijk is je te verplaatsen met iemand uit de stad. Maar dan moet je misschien niet al te hard van stapel lopen qua het verkondigen van je mening
Jesus saves but death prevails.
pi_61338743
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:10 schreef Superfast het volgende:

[..]

Aha dus je geeft wel toe dat ze "achterlijk"is

Weet je wat ik achterlijk vind?

Als jij met je gezonde boerenverstand na het zien van een filmpje kunt vaststellen dat deze chick geestelijk faalt maar dat "hulpverleners" de situatie gewoon lekker 2 jaar verder laten escaleren zonder daadkrachtig op te treden met alle gevolgen van dien!
Achterlijk als in verwachten dat iedereen alles maar voor haar oplost terwijl zij zelf zo min mogelijk hoeft te doen.
En ze laten het niet " zomaar " twee jaar verder escaleren.
Deze "dame" wilt gewoon niet, en als ze dat wel wilt dan mag ze dat wel eens laten zien door middel van sterker en harder worden tegen zichzelf.

Boehoe ik heb een rotjeugd gehad.
Dat hebben er wel meer, maar die knokken wel om eruit te komen.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:17:07 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338748
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:05 schreef Superfast het volgende:

[..]

Jij denkt dat je beter bent als een ander en dat jouw zulke dingen nooit zal overkomen totdat je op een dag met je knappe smoeltje op de realiteit geramd wordt en dan kun je zelf een jank-topic openen en je eigen dood ergeren aan de oppervlakkigheid en de arrogantie vooral waarmee sommigen zichzelf proberen boven een ander te stellen.

Die opmerking van dat gespreide bedje raakt je wel hé?
Kun je niet normaal discussieren zeg? Jij weet niets over mijn situatie dus steeds dingen verzinnen om je gelijk proberen te krijgen werkt niet echt, hè.

Ik hoop dat je over je misbruik heen kan komen, hoor.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:18:44 #98
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61338753
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Achterlijk als in verwachten dat iedereen alles maar voor haar oplost terwijl zij zelf zo min mogelijk hoeft te doen.
En ze laten het niet " zomaar " twee jaar verder escaleren.
Deze "dame" wilt gewoon niet, en als ze dat wel wilt dan mag ze dat wel eens laten zien door middel van sterker en harder worden tegen zichzelf.

Boehoe ik heb een rotjeugd gehad.
Dat hebben er wel meer, maar die knokken wel om eruit te komen.
Tussen een "rotjeugd" en jarenlang mishandeld worden zit een aanzienlijk verschil.
Daarnaast is de ene persoon sterker en gaat anders met dingen om als een ander, meer incacsseringsvermogen , erfelijke eigenschappen , IQ en EQ opvoeding enz allemaal factoren die bepalen of je wel of niet slaagt in het leven.
Ben met je eens dat er ook mensen zijn die een vreselijke jeugd hebben maar toch gewoon slagen echter je kunt niet een lijn trekken met betrekking tot individuen en hoe deze reageren onder bepaalde omstandigheden omdat we gewoonweg te verschillend zijn.
pi_61338754
Toen mijn zus 16 was zat er een meisje bij haar in de klas die al 3! keer zwanger was geraakt. Twee abortussen en 1 kind op dr 16e . Toen ze 20 was had ze 3 kinderen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 3 september 2008 @ 04:21:12 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338757
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:13 schreef Shivo het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je als je bent opgegroeid in Boerenhol dat het niet makkelijk is je te verplaatsen met iemand uit de stad. Maar dan moet je misschien niet al te hard van stapel lopen qua het verkondigen van je mening
Jij bent baby daddy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')