abonnement Unibet Coolblue
pi_72771822
Hij is waanzinnig eendimensionaal, maar wel ongelooflijk goed...ik vind dat je hem nu onderschat XL....Ik deelde altijd je menign over Delpo, maar hij is zo onwijs gegroeid.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:44:28 #102
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_72772593
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Die conclusie kun je pas trekken over een jaar of 2, als hij stabiel in de top 3 staat of weer afgezakt is naar Tommy Haas-achtige regionen.
Voor Del Potro zeg ik: Dat gaat gebeuren
Voor Donkey en Djoko zeg ik: Het is geschied
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_72779553
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:34 schreef XL het volgende:

[..]

We weten al langer dat jij slechts naar resultaten kijkt. De spelers die ik afval op hun spelbeeld (bijv. Djoko, Davydenko, Del Potro) hebben allemaal leuke dingen laten zien, maar het zijn gewoon geen structurele toppers. Ze hebben niet de klasse van de mondiale top3.
Het gaat om de resultaten. Denk je echt dat het een tennisser wat kan schelen of jij hun spelbeeld beperkt vind als hij net een GS gewonnen heeft. Hoe beoordeel jij die klasse uberhaupt? Jij vind dat Murray meer talent heeft, ik Djokovic. Verder dan dat kom je niet. Het gaat uiteindelijk om de resultaten die geboekt zijn en onder welke omstandigheden, en voorruitzichten voor toekomstige resultaten. Tennissers tennissen om de resultaten en dat is dan ook de grond waarop ze beoordeeld worden. De echt onbetwistbare "structurele toppers", Nadal en Federer, hebben die resultaten. De meer betwistbare (Murray, Djokovic, Del Potro) hebben meer betwistbare resultaten.

Maar het is natuurlijk onzin om een GS-winnaar een arme GS-winnaar te noemen alleen omdat jij hem geen leuke/getalenteerde/goede tennisser vind. "Ik mag Del Potro niet, dus het is een armzalige overwinning", kom nou.
pi_72779654
Inderdaad..hij droogde Nadal compleet af (jaja buikblessure blabla, maar als dat echt zo erg was won hij niet simpel van Monfils en Gonzo) en versloeg Federer in topvorm..dan verdien je het gewoon.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 16 september 2009 @ 09:51:18 #105
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_72793838
Ik zeg dat hij incidenteel toppers kan verslaan, maar niet structureel. Hij heeft nu een superresultaat en dat is knap... Wat ik probeer duidelijk te maken is dat over 5 jaar Murray een aantal GS-en heeft, naast zijn masterstitels en dat dit voor Del Po de enige GS blijft en dat hij ook geen Masters Toernooien gaat winnen. Zoals Djoko ook geen GS meer gaat winnen (en die heeft veel meer talent dan Del Po) en Davydenko heeft er niet eens 1.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_72798723
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:51 schreef XL het volgende:
Ik zeg dat hij incidenteel toppers kan verslaan, maar niet structureel. Hij heeft nu een superresultaat en dat is knap... Wat ik probeer duidelijk te maken is dat over 5 jaar Murray een aantal GS-en heeft, naast zijn masterstitels en dat dit voor Del Po de enige GS blijft en dat hij ook geen Masters Toernooien gaat winnen. Zoals Djoko ook geen GS meer gaat winnen (en die heeft veel meer talent dan Del Po) en Davydenko heeft er niet eens 1.
Ah, een voorspelling. Zo kan je het zien, persoonlijk twijfel ik juist aan Murray's mogelijkheden om top spelers te verslaan als het echt moet. We zullen zien.
pi_72802215
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Ah, een voorspelling. Zo kan je het zien, persoonlijk twijfel ik juist aan Murray's mogelijkheden om top spelers te verslaan als het echt moet. We zullen zien.
Murray is eerder de persoon die het tegen slechte spelers moeilijk heeft, tegen goede spelers stijgt ie juist boven zich uit. Van de hele groep talenten van zijn generatie had/heeft hij bij verre de beste stat tegen top 10 spelers....maar goed, de laatste tijd is dat wel iets minder.

Ik ben benieuwd. Ik verwacht dat Delpo het wel een beetje gaat volhouden....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72805563
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Murray is eerder de persoon die het tegen slechte spelers moeilijk heeft, tegen goede spelers stijgt ie juist boven zich uit. Van de hele groep talenten van zijn generatie had/heeft hij bij verre de beste stat tegen top 10 spelers....maar goed, de laatste tijd is dat wel iets minder.

Ik ben benieuwd. Ik verwacht dat Delpo het wel een beetje gaat volhouden....
Vind dat wel meevallen. De h2h tegen Federer is grotendeels ontstaan in Federers mindere periode, toen daagde hij alleen voor de Slam echt op. Als je de AO en USO niet meerekent heeft hij 4-0 tegen Federer in de periode tussen Wimbledon 2008 en Madrid 2009 (allemaal 3-setters). Indrukwekkend, maar Djokovic en Simon hebben in diezelfde periode ook 2-0 en 2-0 h2h's opgebouwd, en verloor Federer ook van Blake en Karlovic, spelers waartegen hij gecombineerd iets van 20-2 staat. Hij won 2 titels, dus die USO en Basel, matig voor zijn begrippen. 6-3 h2h staat goed, maar er moeten wel kantekeningen geplaatst worden.

Tegen Nadal heeft hij een negatieve h2h en Rotterdam telt nauwelijks.

Djokovic doet hij het beter tegen, zeker na eerst 0-4 te hebben gestaan. Die krijg je van me.

Goede h2h tegen Roddick. De veruit belangrijkste verloor hij, tja, ik denk dat hij dat graag omgedraaid had gezien.

Maar genoeg over Murray, dit gaat over Del Potro.
pi_72806802
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:51 schreef XL het volgende:
Ik zeg dat hij incidenteel toppers kan verslaan, maar niet structureel. Hij heeft nu een superresultaat en dat is knap... Wat ik probeer duidelijk te maken is dat over 5 jaar Murray een aantal GS-en heeft, naast zijn masterstitels en dat dit voor Del Po de enige GS blijft en dat hij ook geen Masters Toernooien gaat winnen. Zoals Djoko ook geen GS meer gaat winnen (en die heeft veel meer talent dan Del Po) en Davydenko heeft er niet eens 1.
Ach, een half jaar geleden voorspelde ik dat DP NOOIT een GS zou winnen, tot zover voorspellingen van leken.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Maar het is natuurlijk onzin om een GS-winnaar een arme GS-winnaar te noemen alleen omdat jij hem geen leuke/getalenteerde/goede tennisser vind. "Ik mag Del Potro niet, dus het is een armzalige overwinning", kom nou.
Sterker nog, het is zelfs extra knap als je zonder talent een toernooi wint waarbij je al die talentvolle mannekes verslaat
pi_72816878
Heerlijk, alle successupporters zitten hier !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:10:20 #111
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72822000
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Nalbandian het volgende:
Heerlijk, alle successupporters zitten hier !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken

Ben echt benieuwd naar z'n Masters Cup
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72825209
Dit vond ik ook belachelijk. Del Potro vraagt of hij even wat mag zeggen in het spaans n Dick enberg zegt sorry, daar hebben we geen tijd voor. Je zag echt de teleurstelling bij Del Potro. En dan wordt er wel zo'n klote auto uitgereikt. Gelukkig vroeg hij het nog een keer en kreeg hij gelukkig nu wel de mogelijkheid...



Overigens vind ik racisme in de TT van de video ook wat overdreven.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_72833380
Racistisch vind ik een groot woord. Maar het is wel flauw om DP zoiets (in eerste instantie) te ontzeggen. Voor zo'n speler die het Engels beperkt beheerst, is het heel waardevol om zijn achterban thuis in de eigen taal aan te spreken.
pi_72868606
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:05:03 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72869027
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Whow, redelijk gruwelijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:44:11 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72870160
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:51 schreef XL het volgende:
Ik zeg dat hij incidenteel toppers kan verslaan, maar niet structureel. Hij heeft nu een superresultaat en dat is knap... Wat ik probeer duidelijk te maken is dat over 5 jaar Murray een aantal GS-en heeft, naast zijn masterstitels en dat dit voor Del Po de enige GS blijft en dat hij ook geen Masters Toernooien gaat winnen. Zoals Djoko ook geen GS meer gaat winnen (en die heeft veel meer talent dan Del Po) en Davydenko heeft er niet eens 1.
Murray gaat ook niet veel Grand Slams winnen. Dan moet hij eerst iets ontwikkelen waarmee hij uiteindelijk echt kan scoren. Op dit moment heeft hij een spelletje wat binnen een jaar iedereen kent en veel toppers hem daarop gaan pakken. Hij zal echt een wapen moeten ontwikkelen wil hij in de top 3 blijven of zelfs verder komen.

Djokovic heeft allang bewezen structureel een topper te zijn. Staat al een aantal jaar in de top 3/4, heeft een Grand Slam gewonnen en haalt structureel goede resultaten in Grand Slams. Heeft op dit moment niet meer de absolute vorm om nog een Grand Slam te winnen, maar heeft laten zien dat hij dit wel kan.

Murray staat nu 1 jaar in de top 4. Vanaf nu moet het gebeuren bij hem anders zakt hij weer ietsje terug. Een jaar lang in de top 4 staan is "te doen". Een aantal weken dat jaar goed in vorm zijn (in de weken waar veel grote toernooien gespeeld worden) en je komt een heel eind. Een jaar later moet je die zelfde vorm zien vast te houden anders zak je weer op de ranglijst (duh!) Als het jaar afgelopen is kun je daarom beoordelen of hij een structurele topper kan worden.

Davydenko kwam altijd ver in toernooien omdat hij won van alle lager geplaatste spelers. Op het moment dat hij tegen een hoger geplaatste speler kwam, verloor hij altijd. Nu zie je dat hij lager komt te staan en dus gelijk minder wedstrijden wint. Die had alleen een grand slam kunnen winnen toen hij nog 4de van de wereld stond en als Nadal, Federer en Djokovic vroeg in het toernooi zou worden uitgeschakeld. En alsof dat gebeurd...

Hetzelfde als voor Murray geld, geld nu ook voor Del Potro. Hoewel Del Potro nog in de lift zit en Murray niet. Aan de andere kant denk ik dat Del Potro grilliger is gezien zijn manier van tennissen. Als dat een keer net niet gaat zoals het moet zal hij veel fouten maken en er hard af gaan. Vorig jaar heeft hij aan het einde van het jaar het goed gedaan. Nu is het aan hem om te laten zien dat dit geen toeval was. Net als dat hij volgend jaar vergelijkbaar moet presteren als dit jaar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_72871982
Erg knap van de speler.
Vooral Nadal afdrogen was leuk om te zien
pi_72872418
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
De tering hé
pi_72873467
Leuk, die Argentijnse passie.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:14:05 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72874348
Wat een ontvangst
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_123002689
En zijn 14e titel met Rotterdam *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123003228
JMDP _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_123003620
quote:
99s.gif Op woensdag 16 september 2009 09:51 schreef XL het volgende:
Ik zeg dat hij incidenteel toppers kan verslaan, maar niet structureel. Hij heeft nu een superresultaat en dat is knap... Wat ik probeer duidelijk te maken is dat over 5 jaar Murray een aantal GS-en heeft, naast zijn masterstitels en dat dit voor Del Po de enige GS blijft en dat hij ook geen Masters Toernooien gaat winnen. Zoals Djoko ook geen GS meer gaat winnen (en die heeft veel meer talent dan Del Po) en Davydenko heeft er niet eens 1.
Toch mooi om dit dan terug te lezen 3,5 jaar later :P
  maandag 18 februari 2013 @ 13:03:53 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_123027562
Relatief accuraat...

Murray goed
Del Po goed
Alleen Djokovic heeft wat meer gewonnen, maar ja... die moet ik af en toe extra beledigen op VerdwaasdeVogel te irriteren.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_128544752
Polsblessure, kniepijn, slechte conditie..en toch in de halve finale van Wimbledon. Del Potro _O_ _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')